Zegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
dan doe ik '' omdat het kan'' een tvp voor morgen
ja maar dat is ook zo....en dan doe ik de kattten in hun eigen kamer...ff afwassen...en dan mn bed in...echt...heus....quote:
Ach laat ze nou even die complottheoriën houdenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:07 schreef iteejer het volgende:
Het is onzin dat als je op fok komt er een stem op twiiterwall gezet wordt.
Dan zal je toch echt eerst zelf dat scriptje moeten activeren.
Loos alarm dus!
Anders zouden betrokkenen toch al lang veel hoger staan? Er zitten duizenden mensen online, allemaal andere ip's dat zouden dus aklleen al bij de pagerefresh van allemaal al gelijk minimaal 1500 stemmen opleveren.
En dat is dus niet zo
Loos alarm dus.
En dat scriptje :geen idee hoe dat werkt" wordt gedaan ,of niet @ versabommie"@Berryv op twitter"?Er zijn geen duizenden mensen die op twitterwall willen komen.Huubdegouden kooi is ingebracht door een "fan:" Ik heb er geen verstand van maar het stinktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:07 schreef iteejer het volgende:
Loos alarm dus!
Anders zouden betrokkenen toch al lang veel hoger staan? Er zitten duizenden mensen online, allemaal andere ip's dat zouden dus aklleen al bij de pagerefresh van allemaal al gelijk minimaal 1500 stemmen opleveren.
En dat is dus niet zo
Loos alarm dus.
Kijk even hoeveel stemmen @Berryv krijgt per uur,Lachen he @Bommie.. nogmaals ,jij hebt wat uit te leggen later,of niet ,goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:07 schreef iteejer het volgende:
Loos alarm dus!
En dat is dus niet zo
Loos alarm dus.
Jij bent een bully he? ja he? jahaaaaaaa jij bent een bully... kom eens bij me jij gemene bully ..quote:
Jezus fucking grrrrrrrrrrrist mokkel, de net niet rel is voorbij, einde verhaal... next!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kijk even hoeveel stemmen @Berryv krijgt per uur,Lachen he @Bommie.. nogmaals ,jij hebt wat uit te leggen later,of niet ,goed voorbeeld doet goed volgen
Ga het nu niet allemaal verklappen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef iteejer het volgende:
Die site maakt het mogelijk dat je ééns per 20 minuten stemt.
Of je dat nu handmatig doet of met een script, meer dan ééns per 20 minuten ga je er per IP niet op krijgen.
Dat scriptje voegt dus echt geen enkele stem toe.
Maar maakt het stemmen wat makkelijker, je hoeft niet meer naar die figuren toe te gaan.
Maar hoge getallen = veel mensen die klikken. Met of zonder scriptje.
En denk eens na: we hebben per dag ca 93000 unuieke gebruikers op het forum.
Die zouden dus allemaal minimaal één stem moeten uitbrengen, nl het op het ogenblik dat ze op het forum komen.
Nee echt, dit is echt niet zo.
Laat je niet gek maken
Wat moeten die grietjes nu? Hebben ze een tijdje niets te klagen... Als ik ze morgen allemaal block van mijn twitter is het janken geblazen want dan zouden ze nog wel eens wat aan het huishouden moeten doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga het nu niet allemaal verklappen.![]()
Het houdt weer zoveel mensen van de straat.
Dan zou ie er nu toch allang 100.000 moeten hebben?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kijk even hoeveel stemmen @Berryv krijgt per uur,Lachen he @Bommie.. nogmaals ,jij hebt wat uit te leggen later,of niet ,goed voorbeeld doet goed volgen
Yvon Yvon Yvon... ! check m'n ava.. wil je me aanraken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zou ie er nu toch allang 100.000 moeten hebben?!
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
En die roh2 dan met z'n paar twittervolgers?
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
En dat Claire nofi hier die enorme hoeveelheid stemmen heeft is ook eerlijk?
Ik bedoel, waar gaaaaaaaaaaaaaaaat dit over
Nee, want ik ben engquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvon Yvon Yvon... ! check m'n ava.. wil je me aanraken?
Nâh ik kende je niet Yvonne maar door al dat plussen op je fotootje voelt het alsof je me zuster bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zou ie er nu toch allang 100.000 moeten hebben?!
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
En die roh2 dan met z'n paar twittervolgers?
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
En dat Claire nofi hier die enorme hoeveelheid stemmen heeft is ook eerlijk?
Ik bedoel, waar gaaaaaaaaaaaaaaaat dit over
Jamaar dan neurie ik een spannend liedje van 1 of andere mcgyver serie en dan durf ik wel : tadadadadaTAAAAAAAAdadadadada enzo dan voel ik me helemaal de baas...quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh ik kende je niet Yvonne maar door al dat plussen op je fotootje voelt het alsof je me zuster bent.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat moeten die grietjes nu? Hebben ze een tijdje niets te klagen... Als ik ze morgen allemaal block van mijn twitter is het janken geblazen want dan zouden ze nog wel eens wat aan het huishouden moeten doen
Ohw It-eejerT... ff vraagje tussendoor... Linuxbak... kut enzo ... vnc op een ssh console dingie, configfile aangepast maar nu wil ik meerdere sessies kunen starten ... gaat niet! help?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef iteejer het volgende:
Die site maakt het mogelijk dat je ééns per 20 minuten stemt.
Of je dat nu handmatig doet of met een script, meer dan ééns per 20 minuten ga je er per IP niet op krijgen.
Dat scriptje voegt dus echt geen enkele stem toe.
Maar maakt het stemmen wat makkelijker, je hoeft niet meer naar die figuren toe te gaan.
Maar hoge getallen = veel mensen die klikken. Met of zonder scriptje.
En denk eens na: we hebben per dag ca 93000 unuieke gebruikers op het forum.
Die zouden dus allemaal minimaal één stem moeten uitbrengen, nl het op het ogenblik dat ze op het forum komen.
Nee echt, dit is echt niet zo.
Laat je niet gek maken
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh ik kende je niet Yvonne maar door al dat plussen op je fotootje voelt het alsof je me zuster bent.
Amen.quote:
dan moet je niet zomaar iedereen die je in je mail ziet laten gaan.. Ik controleer ze eiglijk allemaalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou misschien moeten wij onze followers even naast elkaar leggen wie nou wel gewenst is en wie niet.
Want ik heb er toch een boel waarvan ik niet weet waarom ze mij followen
Ze zullen elkaar nu wel enorm aan de cittelaar gaan hangenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:42 schreef PC eend het volgende:
Nou ze hebben het weer mooiiiii voor elkaar
Follow the leaderquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou misschien moeten wij onze followers even naast elkaar leggen wie nou wel gewenst is en wie niet.
Want ik heb er toch een boel waarvan ik niet weet waarom ze mij followen
Ooow dat is wel een strak planquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Amen.
[..]
dan moet je niet zomaar iedereen die je in je mail ziet laten gaan.. Ik controleer ze eiglijk allemaal
Dat die rooie er nog serieus op ingaan, ik had ze hoger ingeschatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze zullen elkaar nu wel enorm aan de cittelaar gaan hangen
met een tuinbroek niet te vergetenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja zeik niet!! Ik heb je er gewoon goed opgezetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow dat is wel een strak plan
Maar eigenlijk als je iemand gaat volgen stuur je toch eerst een bericht zodat die gene weet wie je bent?
Ach ik moet niet zeuren sta tenslotte op de 6e plaats van de Tweeterwall
PS ik wil ook zo'n ava als jij hebt!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kind, ik leg je in een dubbele nelson en verschoon je luier voor je het woord sharepointserver hebt uitgesprokenquote:
het is gewoon een feit dat die rooien een enorme rel voor hun kiezen moeten krijgen, ze verliezen hun vorm een beetje en gaan zich nu maar richten op de hele kleine dingetjes omdat er gewoonweg geen hol te doen is op rel gebiedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat die rooie er nog serieus op ingaan, ik had ze hoger ingeschat![]()
Joh dan zul je eerst een passend krukje moeten vinden en tegen die tijd heb ik je al aan de kapstok gehangen en je slip over je achterhoofd getrokkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, ik leg je in een dubbele nelson en verschoon je luier voor je het woord sharepointserver hebt uitgesproken
ey ik klik jou ook steedsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:35 schreef evaxsis het volgende:
Mag ik hier ook even komen spelen, ik vind het hier zo leuk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een tuinbroek niet te vergeten
[..]
Ja zeik niet!! Ik heb je er gewoon goed opgezet
Of die figuren hebben 600 mailtjes gestuurd en ze willen ff van het gezeik af zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
het is gewoon een feit dat die rooien een enorme rel voor hun kiezen moeten krijgen, ze verliezen hun vorm een beetje en gaan zich nu maar richten op de hele kleine dingetjes omdat er gewoonweg geen hol te doen is op rel gebied
Nu ben ik ook even de draad kwijt. Rooien?? Zijn de communisten weer actief?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
het is gewoon een feit dat die rooien een enorme rel voor hun kiezen moeten krijgen, ze verliezen hun vorm een beetje en gaan zich nu maar richten op de hele kleine dingetjes omdat er gewoonweg geen hol te doen is op rel gebied
Als ze daarvoor zouden zwichten dan hadden ze Ice_rules nooit een ban meer gegeven al had hij tubgirl op de frontpage weten te plaatsenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of die figuren hebben 600 mailtjes gestuurd en ze willen ff van het gezeik af zijn
Je zou dat zooitje ongeregeld maar in toom moeten houdenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:50 schreef iteejer het volgende:
[..]
ey ik klik jou ook steedsfokkers rule!
daarom zijn we ook rood he, de kleur van bloed en zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:49 schreef versabommie het volgende:
Kun jij in onze mail?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of die figuren hebben 600 mailtjes gestuurd en ze willen ff van het gezeik af zijn
WOW je maakt me blijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:50 schreef iteejer het volgende:
[..]
ey ik klik jou ook steedsfokkers rule!
of we pakken je ava af?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
daarom zijn we ook rood he, de kleur van bloed en zo
symbolisch
dont mess with us or else...
laat me nie zo schrikken joh!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, ik leg je in een dubbele nelson en verschoon je luier voor je het woord sharepointserver hebt uitgesproken
ssh sessies of screen sessies?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:40 schreef versabommie het volgende:
Ohw It-eejerT... ff vraagje tussendoor... Linuxbak... kut enzo ... vnc op een ssh console dingie, configfile aangepast maar nu wil ik meerdere sessies kunen starten ... gaat niet! help?
Ik dacht dat ik hier de enige was die het niet begrijptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu ben ik ook even de draad kwijt. Rooien?? Zijn de communisten weer actief?
Dat lijkt me stug met m'n HEMA onderbroekquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh dan zul je eerst een passend krukje moeten vinden en tegen die tijd heb ik je al aan de kapstok gehangen en je slip over je achterhoofd getrokken
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat me nie zo schrikken joh!!
Mn laptop valt er van van schoot!!
ik plus me de tering op 3 ip'squote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
WOW je maakt me blij![]()
Thanx voor jouw plusjes*;
te weinig i'squote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:42 schreef PC eend het volgende:
Nou ze hebben het weer mooiiiii voor elkaar
quote:Op dinsdag 23 juni
2009 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ze daarvoor zouden zwichten dan hadden ze Ice_rules nooit een ban meer gegeven al had hij tubgirl op de frontpage weten te plaatsen
wie niet, ik zal er 1 quoten die we in de jouwe vonden:quote:
dat dusquote:
Lieve Yvonne,
Ik vond het heel fijn dit weekend, en al hou ik ervan de liefde met je te bedrijven, ik vond het te ver gaan om er dan een dwerg, een pony, een pneumatische hamer en een agregaat erbij te halen.
Ik zal je altijd liefhebben, maar ik vraag wel een straatverbod aan.
Voor altijd de jouwe, zij het op 800 meter afstand .
liefs,
{heb de naam weggehaald ivm privacy]
Ben allang blij dat mn kabeltje van de lader normaal is blijven zitten... Dat was bij vorige laptop anders toen hij viel....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
* yvonne stoft laptop een beetje af en gaat maar weer een rondje plussen
Ohw, u heeft 5 september een eigen tent?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug met m'n HEMA onderbroek
Ohw dan heb ik er nog wel een stukje script bijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
of we zetten een andere terug die je niet meer weg kan halen
Je moet iteejer niet geloven hoor, hidiho weet er veel meer vanquote:
Dat vind ik nou weer wel valsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
of we zetten een andere terug die je niet meer weg kan halen
Altijd handig jongmensquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw, u heeft 5 september een eigen tent?
Nou ja, ík geloof iteejer ook al nooit...quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet iteejer niet geloven hoor, hidiho weet er veel meer van
de vraag "mag ik in jouw tent" is volgens mij niet echt de beste binnenkomer danquote:
Ja, vallen meestal erg ongel;ukkigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben allang blij dat mn kabeltje van de lader normaal is blijven zitten... Dat was bij vorige laptop anders toen hij viel....
Jaaa Yvonne je gaat lekker, de 19e plaats betekend al wel een plaatsje op de Tweeterwall we gaan op naar de topquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
* yvonne stoft laptop een beetje af en gaat maar weer een rondje plussen
Op mijn leeftijd juist wel Bommiequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
de vraag "mag ik in jouw tent" is volgens mij niet echt de beste binnenkomer dan
Zie je, daar ga je alquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ík geloof iteejer ook al nooit...
jah.. ik moest lachen om je opmerking.. en mn kat schok en sprong over mn schoot.... en dat hield de laptop niet.....quote:
Proest!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
de vraag "mag ik in jouw tent" is volgens mij niet echt de beste binnenkomer dan
Ik ook de hele dag lang als ik niet achter de Mac zit doe ik het op mijn iPhone zeg nog net niet het alarm daarvoor.quote:
Waarom zag ik deze niet aankomenquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
wie niet, ik zal er 1 quoten die we in de jouwe vonden:
[..]
dat dus
Wuh worduh beroemdquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jaaa Yvonne je gaat lekker, de 19e plaats betekend al wel een plaatsje op de Tweeterwall we gaan op naar de top![]()
De eerste rij moeten we wel kunnen halen vinnik
Ooehhh zonde is dat dan hèquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben allang blij dat mn kabeltje van de lader normaal is blijven zitten... Dat was bij vorige laptop anders toen hij viel....
screen sessies (vnc) ... maar die moet ik configureren middels console .quote:
Ik vertrouw op z'n discretie samen met Danny die ook van rechtvaardigheid houdt en dat Danny's credo is,als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ík geloof iteejer ook al nooit...
Ga jij zitten stoken tegen crew met 2 rooie hier?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Doet Hara ook mee Twitteren.... en kan ik op haar stemmen dan?
De stront in staat er niet bijquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ach waarom nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga jij zitten stoken tegen crew met 2 rooie hier?
En hij heeft huub ontmoetquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik vertrouw op z'n discretie samen met Danny die ook van rechtvaardigheid houdt en dat Danny's credo is,als ik het goed begrepen heb.
Scherp blijven hèquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zag ik deze niet aankomen
Kan je die niet bannen dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef yvonne het volgende:
Zo te zien zijn er wat lui met anti-stemmen bezigde totaal onbekende dame achter me krijgt ladingen stemmen opeens
zou ik nog wel ff trekken... of ik ga een poosje op vol zitten maar een ava van 1 van zijn groupies en ik start een nieuw accountquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
very
heb je niet ergens een fotootje van huub of zo? dan plak ik dat ff bij zijn naam
Hoe kan ik tegen jou nou scherp blijven?quote:
die een niet openbaar profiel heeft.. das nog veul verdachterderder.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef yvonne het volgende:
Zo te zien zijn er wat lui met anti-stemmen bezigde totaal onbekende dame achter me krijgt ladingen stemmen opeens
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik nog wel ff trekken... of ik ga een poosje op vol zitten maar een ava van 1 van zijn groupies en ik start een nieuw account
Zie! De kat was de schuldigequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah.. ik moest lachen om je opmerking.. en mn kat schok en sprong over mn schoot.... en dat hield de laptop niet.....
Vorige keer was t op bed ineens kramp in mn been.. Toen schade,... Nu niet
[..]
Proest!
Jij probeert gewoon weer vriendjes met haar te wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
viel het op?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon weer vriendjes met haar te worden
Heb je mijn ava gezien? Wil je me aanraken?quote:
effe mijn handschoendjes aantrekken......quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je mijn ava gezien? Wil je me aanraken?
hij zat regelmatig in de bunker jaquote:
WTF moet ik nou met een foto van Huub doen, dat gaat hem niet niet worden je kan die van z'n Twitter toch afhalen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
very
heb je niet ergens een fotootje van huub of zo? dan plak ik dat ff bij zijn naam
jij!!quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
hij zat regelmatig in de bunker ja
heb mijn dochter een keer meegenomen en die werd gek
'dat is huub dat is huub dat is huub'
ik zei al 'mens je lijkt wel een fokker doe es niet'
Eerlijkheid kent geen tijd, gooi het eruitquote:
Neequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je mijn ava gezien? Wil je me aanraken?
hahahhahahahahahaha hoezo relfrelativering!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
meer zit er niet in helaasquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerlijkheid kent geen tijd, gooi het eruit
ik ben daar geband omdat ze dachten dat ik danny wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik nog wel ff trekken... of ik ga een poosje op vol zitten maar een ava van 1 van zijn groupies en ik start een nieuw account
*proest*quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahhahahahahahaha hoezo relfrelativering!!
Dat meen je niet, is er nu ook tegen jou een offensief bezig, kill kill killquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef yvonne het volgende:
zal ik een goed woordje voor je doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:19 schreef iteejer het volgende:
[..]
ik ben daar geband omdat ze dachten dat ik danny was
quote:
ik weet al watquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
WTF moet ik nou met een foto van Huub doen, dat gaat hem niet niet worden je kan die van z'n Twitter toch afhalen?
Of wil je dat ik het doe, moet ik nou echt op zijn pagina komen?
SST!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:20 schreef FANN het volgende:
Wie staat er nou eigenlijk bovenaan?
één van jullie hier?
Heb je een huubgroupie grootgebrachtquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeee, da's op nowlifequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:19 schreef iteejer het volgende:
[..]
ik ben daar geband omdat ze dachten dat ik danny was
Nu gaan we het krijgen.... brrrrrrr... we wachten afquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je een huubgroupie grootgebracht
Mijn god, zal wel karma zijn
mooi he ?quote:
Waarom heb ik het gevoel dat je het over mij hebt?!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:22 schreef versabommie het volgende:
Waar is dat kleine propje nu weer? van d'r stoel gelazerd en ze kan niet meer bij het toetsenbord en er is niemand die haar op d'r stoel kan tillen?
aaaaaaaah daar ben jequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat je het over mij hebt?!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uhh ik kan jou nog wel plussen. Dat lijkt me niet eerlijk als je er niet bij kanquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat je het over mij hebt?!
Dat script gaat goed hèquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:15 schreef versabommie het volgende:
* versabommie mompelt iets van ava script enzo ...
nou... zie avaquote:
De eerste plaats bij de dames wordt niet uitgesproken hier!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
bij twitter ofzo....
maar la maar, volgens mij mis ik nog steeds de clue
Moeten we dit niet stil houdenquote:
Zeg jij nou gewoon Yvonne ik wil je best een plusje geven maar je bent klein dus je krijgt hem niet ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ik kan jou nog wel plussen. Dat lijkt me niet eerlijk als je er niet bij kan
Maar hoe ernstig zal het zijn, dat ze ook van haar zakgeld een hele babyuitzet bij elkaar spaart en zo?quote:
Ik dacht dat jij integer was..quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
very
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
De eerste plaats bij de dames wordt niet uitgesproken hier!!
Waag t nie.
Bommie en ik staan allebei 6e op de Tweeterwallquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
bij twitter ofzo....
maar la maar, volgens mij mis ik nog steeds de clue
Ach de fora zijn zoveel aangenamer met figuren als jij.quote:
en als je wint wat dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bommie en ik staan allebei 6e op de Tweeterwall
Doekje erbijquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bommie en ik staan allebei 6e op de Tweeterwall
Ik vat hem ff niet ?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG![]()
For the love of god mens, doe ff deze link klikken in godesnaam!
Bommie geef jij eens antwoord dan ga ik even 5 minuten hondje laten plassen tot zoquote:
is gewoon een onschuldige google search die ze hard nodig heeftquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
doe ik niet ...... straks heb ik ook een script ofzo aan mijn ava hangen....
ja Bom.. tell us!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bommie geef jij eens antwoord dan ga ik even 5 minuten hondje laten plassen tot zo![]()
Niet met z'n allen ineens weggaan hè
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
is gewoon een onschuldige google search die ze hard nodig heeft
Wat kunnen sommige mensen toch eng zijn,dat ben je vast met me eens..Ik missoms BunkerRenate met haar hippie missiequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG![]()
For the love of god mens, doe ff deze link klikken in godesnaam!
Shht die kunnen we niet missenquote:
Jij houdt haar gewoon voor de gekquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:31 schreef iteejer het volgende:
[..]
oh zeker ik heb het toch niet gedaan?
Ik denk dat ik dit keer eens de hele bunker actief ga wezen in dat hele subforum!quote:
niet alleen huup.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef PC eend het volgende:
Het is gewoon een stiekeme bommiegroupie?!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij houdt haar gewoon voor de gek![]()
Ze kan het toch zelf zien, elke keer als ze op fok komt krijgt bommie stemmen erbij... rara
Ga jij het even hardop zeggen ... nu weet ze het ook en voor je het weet vallen ze weer over elkaar heen in de ballengooi ballenbak blog om over me te schenden en dan raakt hun maandelijkse cyclus ( althans voor degenen die nog een beetje levendig zijn) in de war waardoor ze bij het zien van Huub zijn foto spontaan alemaal hun eierstokken verliezenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij houdt haar gewoon voor de gek![]()
Ze kan het toch zelf zien, elke keer als ze op fok komt krijgt bommie stemmen erbij... rara
Ja iid hahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:37 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Je zal toch sommige mensen in je nest zien,dan schrik je je toch het lazarus ha ha![]()
![]()
![]()
![]()
Het stalken heeft ze iig onder de kniequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is gewoon een stiekeme bommiegroupie?!
Oetlulquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit keer eens de hele bunker actief ga wezen in dat hele subforum!![]()
Wat ben je voor een retard met je "ik dacht dat je integer was"
Mag het woord cq de naam Huub niet zonder knieval misbruikt worden ??? dwaas!
Geen andere scheldwoorden in je woordenboek kunnen vinden?quote:
Auw!quote:
Ola Evaquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben er weer![]()
Dan word je uitgeroepen tot mr of ms Twitter
Het gaat je goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
niet alleen huup.
al moest ze met hem op de foto
maar ook jaap
'aah daar is jaap jaap jaap! hij past nooit door die deur! kijk nou hij doet een hele handige draai en glipt toch zo die deur door!'
Ahhh toe nouquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
grijnz jij wilt dat wel zien gebeuren hequote:
Ik weet het niet zeker, want toen ik het de eerste keer zei zag ik haar toch ff een tijdje nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is gewoon een stiekeme bommiegroupie?!
Nu niks meerquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:42 schreef versabommie het volgende:
Iteejert... watisser loos met mijn Ava?
Dat moet je ons belovenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit keer eens de hele bunker actief ga wezen in dat hele subforum!![]()
Wat ben je voor een retard met je "ik dacht dat je integer was"
Mag het woord cq de naam Huub niet zonder knieval misbruikt worden ??? dwaas!
Live is live en oneerlijke mensen horen daaarbij..Kun je ook niks aandoen zal aan de genen liggen.Dat kan is niet ergggggquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Auw!Nu zal ik nooit meer soepjurk zeggen
Tering en ik dacht ooit nog wel dat je een leuke user wasquote:
Yvonne als ik in je tent kom, mag ik dan mijn ava terug?quote:
Leuk hè kids open en eerlijjk zeggen alles voor z'n raapquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
niet alleen huup.
al moest ze met hem op de foto
maar ook jaap
'aah daar is jaap jaap jaap! hij past nooit door die deur! kijk nou hij doet een hele handige draai en glipt toch zo die deur door!'
genen.?.. zullen we het even over jouw chromosomen hebben? Lijkt me een veel interessanter onderwerpquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Live is live en oneerlijke mensen horen daaarbij..Kun je ook niks aandoen zal aan de genen liggen.Dat kan is niet ergggggSlaap lekker schatjes..en geniet van jullie opgeschoven plaatsjes
![]()
![]()
![]()
En hoe moet het dat met de WoW-servers als hij niet meer slaapt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat moet je ons belovenNooit meer naar bed traaaalalala
as we speak zijn we een nieuwe 64 bitter aan het bouwen die enorm stabiel gaat wezen en zoniet dan zit er een enorm goede restarter in die het proces in de gaten gaat houdenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En hoe moet het dat met de WoW-servers als hij niet meer slaapt?
Nou straks willen ze niet meer op Huub stemmen en krijgen wij ook geen plusjes meerquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga jij het even hardop zeggen ... nu weet ze het ook en voor je het weet vallen ze weer over elkaar heen in de ballengooi ballenbak blog om over me te schenden en dan raakt hun maandelijkse cyclus ( althans voor degenen die nog een beetje levendig zijn) in de war waardoor ze bij het zien van Huub zijn foto spontaan alemaal hun eierstokken verliezen![]()
dus we zeggen niets ok?
Rijmt op Jaapquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Leuk hè kids open en eerlijjk zeggen alles voor z'n raap
slaap lekker beebquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rijmt op Jaap
Nu weet ik niks leuks meer, wel heb ik heerlijk gelachen vandaag.
Bedjestijd dames en Bommie/Eend.
Ik ben niet leuk.maar anderen ook niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tering en ik dacht ooit nog wel dat je een leuke user was
Ooit!
Maar je hebt gelijk, FOK! is één groot script voor Bommie
jaap is idd HUGEquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Leuk hè kids open en eerlijjk zeggen alles voor z'n raap
trustequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rijmt op Jaap
Tuurlijk heerlijke linkjes waar je op moet klikken is toch leukquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz jij wilt dat wel zien gebeuren he
Trustquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Live is live en oneerlijke mensen horen daaarbij..Kun je ook niks aandoen zal aan de genen liggen.Dat kan is niet ergggggSlaap lekker schatjes..en geniet van jullie opgeschoven plaatsjes
![]()
![]()
![]()
Jij ook niet qua iedereen tegen eenquote:
Moest deze nog even zoekenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
as we speak zijn we een nieuwe 64 bitter aan het bouwen die enorm stabiel gaat wezen en zoniet dan zit er een enorm goede restarter in die het proces in de gaten gaat houdenHeb ik gebouwd
![]()
Dus tijd zat!
Ohw maar mijn vraag ga je snel aan voorbij hequote:
moest ik weghalen van yvquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ahhh ik wil graag weten wat hier nou heeft gestaan
Kan het ergerquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:56 schreef versabommie het volgende:
Ohw men, die komende Bunker ga ik strontvervelend wezen vermoed ik
uhuhquote:
WoW server die schaffen we gewoon af, die hebben we toch niet nodigquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En hoe moet het dat met de WoW-servers als hij niet meer slaapt?
Dat is zoquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rijmt op Jaap
Er zijn nu een paar honderd spelers die jou graag even zouden willen sprekenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
WoW server die schaffen we gewoon af, die hebben we toch niet nodig
Dat lijkt mij wel ja met zo'n postuur kan je volgens mij niet meer soepel bewegen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
jaap is idd HUGE
een soort robocop in een pak
Buonanotte Souryquote:
Heerlijk ik hou je daaraanquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:56 schreef versabommie het volgende:
Ohw men, die komende Bunker ga ik strontvervelend wezen vermoed ik
pardano?quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Buonanotte Soury![]()
Primo per andare a letto prendo l'ultima birra.![]()
nou dat valt nog heel erg meequote:Op woensdag 24 juni 2009 01:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel ja met zo'n postuur kan je volgens mij niet meer soepel bewegen.
je moet anders maar in het fokarchief gaan kijkenquote:
Wat gemeen daarom wil ik ook niet graag even een pauze houden ofzo van de mac af je mist dan van allesquote:
ze kent me toch wel een beetje nu ?quote:
Weet je wat ik, ik trakteer jou op Redbulls want dat wil ik meemakenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
uhuhVele malen erger, sterker, ik ga dan het verbod wat ik van mijn familie en vrouw heb gekregen om redbull te drinken omdat ik al te hyper ben negeren en vol er tegenaan
![]()
Letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
ja ga hem opstoken dan zit ik weer met de shit
quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn nu een paar honderd spelers die jou graag even zouden willen spreken
Mij ook, en ik krijg op mijn flikker van haar als ik met iets italiaans komquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze kent me toch wel een beetje nu ?
tis een cultuurbarbaar, dat is ze!quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mij ook, en ik krijg op mijn flikker van haar als ik met iets italiaans kom
Oow dat zou je toch niet verwachtenquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:04 schreef iteejer het volgende:
[..]
nou dat valt nog heel erg mee
hij is enorm behendig
je denkt idd 'dat gaat nooit passen'
maar met een onverwacht elegante escheriaanse draai weet hij zich door een deuropening te zwoesjen
Ja bestquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Buonanotte Soury![]()
Primo per andare a letto prendo l'ultima birra.![]()
Is dat net zo erg als dat wat je me al hebt laten lezen? Toen wilde ik je wel ff aanraken met wat je daar uitpoeptequote:Op woensdag 24 juni 2009 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
je moet anders maar in het fokarchief gaan kijkenservivalgame is een goede zoekoptie of mijn naam in combinatie met ban en eend
TBO2 en andere fora...quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:06 schreef versabommie het volgende:
Letterlijk en figuurlijkEn toch vind ik het wel wat hebben hoor dat warme gevoel van twee fora die met elkaar "communiceren"
quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
ja ga hem opstoken dan zit ik weer met de shit
mwah er staat nog wel erger opquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Is dat net zo erg als dat wat je me al hebt laten lezen? Toen wilde ik je wel ff aanraken met wat je daar uitpoepte
Wat? wie lagen er dwars?quote:
Soms heb jij echt uitspraken die je zo uit de context kan roppenquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sorry ik kan er niks aan doen maar raak daar op een gezonde manier opgewonden van
Ben niet zo moeilijkquote:
VOL toch nie?quote:
denk dat die juistttttttttttttttttttttttttttttt dan actief worden!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:17 schreef versabommie het volgende:
Als die Claire vannacht gaat bevallen van een naar ik oprecht hoop gezond kindje... zijn we dan een dag van die opgefokte door schijnroem verblinde natte huppelkutjes met een ongezonde fetisj voor dwergen af?
Ik niet maar ik krijg dan wel weer allerlei telefoontjes en mailsquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:13 schreef evaxsis het volgende:
Sorry ik kan er niks aan doen maar raak daar op een gezonde manier opgewonden van
Ha dus dankzij mij heb jij een actief sociaal leven... win win zeg ik!quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik niet maar ik krijg dan wel weer allerlei telefoontjes en mails
wil je dat soort dingen nooit meer zeggen bommie???quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha dus dankzij mij heb jij een actief sociaal leven... win win zeg ik!
Hoezo integerquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik niet maar ik krijg dan wel weer allerlei telefoontjes en mails
My English is bad so i have to trust you by seeing your beautifull blue eyes..quote:
Volgens mij komt het allemaal goed,ik ga lekker papen. Voor mijn vrienjes en vriendinnetjes"die meelezenquote:Op woensdag 24 juni 2009 02:11 schreef iteejer het volgende:
should go unnoticed....
yep.....
bommie, dat scriptje van jou he...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 02:11 schreef iteejer het volgende:
should go unnoticed....
Goeiemorgen Laysaquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:58 schreef Laysa het volgende:
ik zit op pag 2 bij te lezen ( jaja Hemeu ensow) en ik heb alleen al van het lachen weer ff geplust...ga nu ff verder lezen![]()
hej mups....nah ik moest bijslapen zodat ik zo op jacht kan naar een zonnebed en dan in de zon kan ploffenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Goeiemorgen Laysa![]()
Je hebt inderdaad heel wat gemist
Morguh stukquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:58 schreef Laysa het volgende:
ik zit op pag 2 bij te lezen ( jaja Hemeu ensow) en ik heb alleen al van het lachen weer ff geplust...ga nu ff verder lezen![]()
hey bomsiequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh stuk![]()
Ja was wel komisch vannacht
En? Weer de hele dag met je luie nest in de zon?>quote:
nee...eerst op zoek naar een goed zonnebedquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
En? Weer de hele dag met je luie nest in de zon?>
En heb je nou een zonnebed gevonden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
hej mups....nah ik moest bijslapen zodat ik zo op jacht kan naar een zonnebed en dan in de zon kan ploffen
joh ik moet daarvoor de deur uit...ben nu lekker aan de koffie met ontbijt...daarna ga ik ff naar de leenbakker ofsoquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En heb je nou een zonnebed gevonden?
Ik ga straks naar mams in de hangmat liggen met mijn mac op mijn schoot in de zon chillen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
joh ik moet daarvoor de deur uit...ben nu lekker aan de koffie met ontbijt...daarna ga ik ff naar de leenbakker ofso
nee...quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja lekker koffie ga ik ook ff pakken![]()
Heb je wel al op internet gekeken wat voor zonnestoel je wilt?
Doeg tot vanmiddagquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...maar ga me zomer klaar maken...tot vanmiddag weer
Hey LS,quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mogguh menschen?![]()
Wat ben ik blij dat ze mijn fractuur niet kunnen gipsen, vooral met dit weer.
Nou, idd, lekker broeien en jeuken enzo..quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mogguh menschen?![]()
Wat ben ik blij dat ze mijn fractuur niet kunnen gipsen, vooral met dit weer.
Pingen naar www.fok.nl [213.193.208.13] met 32 bytes aan gegevens:quote:
ja duh!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Pingen naar www.fok.nl [213.193.208.13] met 32 bytes aan gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Ping-statistieken voor 213.193.208.13:
Pakketten: Verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
(100% verlies).
duh ja wat??quote:
ja bakker....quote:
nou brooddeegmannetje.... dat zal me een zorg zijn of ze die hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja bakker....
ze zullen geen firewall hebben staan he?
Hihihi ik moest lachen om jouw sig, zie mijn sigquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou brooddeegmannetje.... dat zal me een zorg zijn of ze die hebben
Ik deed gewoon wat jij zei... namelijk Ping!
Ja cool hèquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:35 schreef Chanel5 het volgende:
Dacht dat bommie tegen zichzelf aan het praten was, al die zelfde avatars
Wat dacht jij nu zelfquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:
Gaat nu gewoon iedereen met zo'n ava lopen???
Ja, denk je dat er niemand antwoordt omdat je je eigen ava zietquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik moet zelf ook iedere keer kijken wie het nu is
Het enige voordeel is wel dat ik weet van welk groepje die isquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, denk je dat er niemand antwoordt omdat je je eigen ava ziet
Ik vind het geen straf, ik vind het een feestquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef Laysa het volgende:
wij zijn lief en jullie hebben een straf avie
\quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef Laysa het volgende:
wij zijn lief en jullie hebben een straf avie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |