Zegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
dan doe ik '' omdat het kan'' een tvp voor morgen
ja maar dat is ook zo....en dan doe ik de kattten in hun eigen kamer...ff afwassen...en dan mn bed in...echt...heus....quote:
Ach laat ze nou even die complottheoriën houdenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:07 schreef iteejer het volgende:
Het is onzin dat als je op fok komt er een stem op twiiterwall gezet wordt.
Dan zal je toch echt eerst zelf dat scriptje moeten activeren.
Loos alarm dus!
Anders zouden betrokkenen toch al lang veel hoger staan? Er zitten duizenden mensen online, allemaal andere ip's dat zouden dus aklleen al bij de pagerefresh van allemaal al gelijk minimaal 1500 stemmen opleveren.
En dat is dus niet zo
Loos alarm dus.
En dat scriptje :geen idee hoe dat werkt" wordt gedaan ,of niet @ versabommie"@Berryv op twitter"?Er zijn geen duizenden mensen die op twitterwall willen komen.Huubdegouden kooi is ingebracht door een "fan:" Ik heb er geen verstand van maar het stinktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:07 schreef iteejer het volgende:
Loos alarm dus!
Anders zouden betrokkenen toch al lang veel hoger staan? Er zitten duizenden mensen online, allemaal andere ip's dat zouden dus aklleen al bij de pagerefresh van allemaal al gelijk minimaal 1500 stemmen opleveren.
En dat is dus niet zo
Loos alarm dus.
Kijk even hoeveel stemmen @Berryv krijgt per uur,Lachen he @Bommie.. nogmaals ,jij hebt wat uit te leggen later,of niet ,goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:07 schreef iteejer het volgende:
Loos alarm dus!
En dat is dus niet zo
Loos alarm dus.
Jij bent een bully he? ja he? jahaaaaaaa jij bent een bully... kom eens bij me jij gemene bully ..quote:
Jezus fucking grrrrrrrrrrrist mokkel, de net niet rel is voorbij, einde verhaal... next!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kijk even hoeveel stemmen @Berryv krijgt per uur,Lachen he @Bommie.. nogmaals ,jij hebt wat uit te leggen later,of niet ,goed voorbeeld doet goed volgen
Ga het nu niet allemaal verklappen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef iteejer het volgende:
Die site maakt het mogelijk dat je ééns per 20 minuten stemt.
Of je dat nu handmatig doet of met een script, meer dan ééns per 20 minuten ga je er per IP niet op krijgen.
Dat scriptje voegt dus echt geen enkele stem toe.
Maar maakt het stemmen wat makkelijker, je hoeft niet meer naar die figuren toe te gaan.
Maar hoge getallen = veel mensen die klikken. Met of zonder scriptje.
En denk eens na: we hebben per dag ca 93000 unuieke gebruikers op het forum.
Die zouden dus allemaal minimaal één stem moeten uitbrengen, nl het op het ogenblik dat ze op het forum komen.
Nee echt, dit is echt niet zo.
Laat je niet gek maken
Wat moeten die grietjes nu? Hebben ze een tijdje niets te klagen... Als ik ze morgen allemaal block van mijn twitter is het janken geblazen want dan zouden ze nog wel eens wat aan het huishouden moeten doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga het nu niet allemaal verklappen.![]()
Het houdt weer zoveel mensen van de straat.
Dan zou ie er nu toch allang 100.000 moeten hebben?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kijk even hoeveel stemmen @Berryv krijgt per uur,Lachen he @Bommie.. nogmaals ,jij hebt wat uit te leggen later,of niet ,goed voorbeeld doet goed volgen
Yvon Yvon Yvon... ! check m'n ava.. wil je me aanraken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zou ie er nu toch allang 100.000 moeten hebben?!
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
En die roh2 dan met z'n paar twittervolgers?
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
En dat Claire nofi hier die enorme hoeveelheid stemmen heeft is ook eerlijk?
Ik bedoel, waar gaaaaaaaaaaaaaaaat dit over
Nee, want ik ben engquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvon Yvon Yvon... ! check m'n ava.. wil je me aanraken?
Nâh ik kende je niet Yvonne maar door al dat plussen op je fotootje voelt het alsof je me zuster bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zou ie er nu toch allang 100.000 moeten hebben?!
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
En die roh2 dan met z'n paar twittervolgers?
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
En dat Claire nofi hier die enorme hoeveelheid stemmen heeft is ook eerlijk?
Ik bedoel, waar gaaaaaaaaaaaaaaaat dit over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |