abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_70350860
Sarpong gaat niet naar Roda of Utrecht, maar blijft voorlopig in A'dam
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:15:36 #52
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_70352567
Dit zou nog eens een goede zaak zijn
quote:
Ajax krijgt routine erbij met Edwin van der Sar, dit melden enkele Britse media. Manchester United is bezig met het aantrekken van Iker Casillas. Alleen als United de keeper van Real Madrid heeft gekocht dan heeft Van der Sar de mogelijkheid om te vertrekken.

Het lijkt een kwestie van tijd voordat San Iker bij The Red Devils voetbalt. Op de website heeft United al een spelersprofiel laten plaatsen. Mocht Casillas werkelijk komen dan wil United, uit respect voor Het IJskonijn, meewerken aan een transfer. The Daily Mail weet zelfs al te melden dat Martin Jol en Van der Sar een gesprek hebben gehad.

De oud-speler van Juventus stond in Manchester maarliefst 127 maal onder de lat. Ook bij Fulham haalde hij het aantal van 127. Bij De Öude Dame kwam hij 66 keer in actie. Het meeste aantal wedstrijden speelde de oud-international bij Ajax. In Amsterdam speelde hij 226 keer en wist hij één keer te scoren. Dit was overigens wel een strafschop.
Bron: http://www.soccernews.nl/news/68659
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:47:52 #53
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_70353552
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:15 schreef Dopekoe het volgende:
Dit zou nog eens een goede zaak zijn
[..]

Bron: http://www.soccernews.nl/news/68659
Jammer dat Casillas al heeft gezegd bij Madrid te blijven.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:08:18 #54
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_70354285
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Jammer dat Casillas al heeft gezegd bij Madrid te blijven.
Dan halen we het Casillas gedeelte eruit en vervangen we dat door een andere keeper

Dan blijft het een goed plan
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_70356845
quote:
According to the Daily Mail, Atletico Madrid have told United they will not sell Sergio Aguero for less than £50million, while the Daily Star claims the Reds will have to fork out at least £52m to secure the Argentine's services. The tabloid also reckons Giuseppe Rossi's agent has alerted United that the striker may be available after talks over a new Villarreal contract stalled.
quote:
In other news, the Daily Mirror say Real Madrid could hijack United’s bid to land Karim Benzema after claiming they have given up the chase for Valencia’s David Villa.
quote:
Hull boss Phil Brown has begged Fraizer Campbell to listen to the advice of Sir Alex Ferguson and join Hull. Brown revealed how Sir Alex has told Campbell that joining the Tigers would be the best move for his career.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70358012
MU heeft een terugkoopoptie op Rossi
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70358019
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


[..]


[..]


Rossi zou ik best terug willen zien als goedkoper alternatief voor Aguero, maar dat blijft voor mij toch de nummer één gewenste aankoop. Zelfs voor 50M
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70358057
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
MU heeft een terugkoopoptie op Rossi
Dat heb ik al wel vaker ergens zien staan. Weet je dat zeker? En enig idee hoe hoog het transferbedrag dan zou zijn?
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70358148
Dat schijnt inderdaad, zou 'n goede optie zijn. Niet te duur, al bekend en 'n leuke voetballer rondom 'n statische spits.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70358420
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:53 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Dat heb ik al wel vaker ergens zien staan. Weet je dat zeker? En enig idee hoe hoog het transferbedrag dan zou zijn?
Ja weet ik zeker. Ik denk ongeveer het transferbedrag plus misschien nog een kleine opslag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70359093
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja weet ik zeker. Ik denk ongeveer het transferbedrag plus misschien nog een kleine opslag
Klinkt goed

Volgens mij is hij voor iets van 10M euro verkocht, veel meer dan 15M zou hij dan toch niet hoeven kosten.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70359114
die terugkoopoptie klopt inderdaad.
pi_70359667
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Jammer dat Casillas al heeft gezegd bij Madrid te blijven.
Idd, dat feest gaat echt niet door hoor..
pi_70360220
Marcus' Berg --> Fiorentina
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:39:17 #65
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70363958
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
MU heeft een terugkoopoptie op Rossi
Dat zou wel slim weze van Manu
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70365501
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:54 schreef venomsnake het volgende:
Marcus' Berg --> Fiorentina
Zonde als dat zou doorgaan, had hem liever een betere club gegund.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_70365869
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:32 schreef Seam het volgende:

[..]

Zonde als dat zou doorgaan, had hem liever een betere club gegund.
Beter? Verwacht je dan dat hij meteen naar Barcelona gaat? Bij Viola speel je CL en het is gewoon een mooie, traditionele en grote club. Bovendien speel je Serie A en zit je in een prachtige stad. Betere clubs kan hij in dit stadium niet krijgen lijkt me.

Neemt niet weg dat dit slechts 1 gerucht is van velen omtrent Berg.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70369714
quote:
AC Milan slaat monsterbod op Pato af

25/06/2009 18:37

AC Milan lijkt niet van plan om na het vertrek van Kaká naar Real Madrid nog meer spelers te laten vertrekken. 'We hebben een monsterbod ontvangen voor Alexandre Pato, maar niemand hoeft zich zorgen te maken. Hij heeft een contract tot 2012', meldt vice-voorzitter Adriano Galliani de eigen site.

Na het vertrek van coach Carlo Ancelotti naar Chelsea werd de negentienjarige Braziliaanse spits gelinkt aan de Londense club. Pato zelf verklaarde al aan AC Milan in San Siro te willen blijven. 'We zijn dolblij met die mededeling van Pato', vervolgt Galliani.

'Ik blijf geloven dat er geen andere speler in de wereld is die zo sterk is als hij op deze leeftijd', steekt de vice-voorzitter zijn bewondering voor Pato niet onder stoelen of banken. 'We gaan hem zeker een contractverlenging aanbieden.'
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70374666
quote:
Milan heeft eerste optie op derde keus Huntelaar

De vice-voorzitter van AC Milan, Adriano Galliani, heeft op het digitale thuis van zijn club verteld dat de club Real Madrid-aanvaller Klaas Jan Huntelaar in het vizier heeft. De rossoneri hebben zelfs de eerste optie op de international.

Uit het artikel blijkt dat Galliani erg openhartig is. Zo liet hij weten dat Edin Dzeko het voornaamste target is van Milan. Mocht de aanvaller van VfL Wolfsburg niet komen, dan wordt Luis Fabiano van FC Sevilla gepolst. Huntelaar is 'derde keus'.

Galliani vertelt dat de zogenaamde eerste optie een gevolg is van zijn vriendschap met de voorzitter van Real Madrid, Florentino Perez. "We kijken dan niet naar Ruud van Nistelrooy, maar naar Huntelaar. Maar Dzeko staat bij ons bovenaan. Ik heb ook al met Arsène Wenger gesproken over Emmanuel Adebayor", zei Galliani.
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:48:08 #70
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70390676
quote:
Ryan Donk verruilt AZ voor Club Brugge

Ryan Donk is onderweg naar het Belgische Club Brugge. De 23-jarige Amsterdammer wordt daar als de onderhandelingen zijn afgerond herenigd met trainer Adrie Koster, meldt AD Sportweek vandaag.

Trainer Koster en Donk waren eerder samen actief bij RKC Waalwijk, waar de verdediger van 2005 tot 2007 actief was.

Donk wordt als centrale verdediger naar België gehaald en is dan de eerste Nederlandse aankoop van Koster. Donk werd vorig seizoen nog door AZ uitgeleend aan West Bromwich Albion, dat met hem degradeerde uit de Engelse Premier League.
spitsnieuws
pi_70394289
quote:
Hij is veruit de populairste speler in deze rubriek. Vandaag staat Klaas-Jan Huntelaar in de belangstelling van Manchester United. Volgens The Manchester Evening News is de spits van Real Madrid in beeld om de voorhoede van The Mancunians te versterken na het vertrek van Carlos Tévez en Cristiano Ronaldo. En omdat het voor Man Utd nogal lastig blijkt Karim Benzema over te nemen van Olympique Lyon, denkt de Engelse club meer succes te hebben in Madrid.
quote:
Volgens The Daily Mirror heeft Manchester United ook David Villa in het vizier. De Spaanse spits zou de eerste keus van Alex Ferguson zijn, die van plan is 45 miljoen euro te bieden aan Valencia. Dat de 48-voudig international het liefst in Spanje wil voetballen, interesseert de Schotse coach blijkbaar niet.
quote:
Nog meer Villa. Barcelona heeft een extra troef in de jacht op de spits. De Spaanse kampioen heeft de eerste optie op Keirrison, de talentvolle en veelscorende aanvaller van Palmeiras. Barcelona is volgens Rac1 bereid 10 tot 15 miljoen euro te betalen voor de twintigjarige aanvaller, om deze vervolgens te betrekken in de transfer van Villa. K9 maakte sinds januari 24 doelpunten in 35 duels namens Palmeiras.
quote:
United close in on Benzema
Sir Alex Ferguson took another step towards the £30m capture of striker Karim Benzema yesterday. But Manchester United could yet face fierce competition from bitter transfer market rivals Real Madrid. Fallen French champions Lyon opened the door to the sale of prize asset Benzema by making a £15m move for Porto striker Lisandro Lopez. It is a clear indication that Lyon president Jean-Michel Aulas is preparing to cash in on his 21-year-old star. Lyon were knocked back in a bid for Paris Saint-Germain’s Guillaume Hoarau. But their rapid response was a move for Portugal ace Lopez. That is good news for United boss Ferguson, who is aware Benzema is in no hurry to leave Lyon until after the World Cup next summer. The Old Trafford chief’s main problem could be big-spending Spanish giants Real, who have taken £80m Cristiano Ronaldo from United and also want Wigan winger Antonio Valencia. Real are now likely to target Benzema, leaving United to hope that the Galactico policy at the Bernabeu will persuade the young Frenchman his prospects will be better at Old Trafford.
Bill Thornton, Daily Star
quote:
The Daily Mirror says Sir Alex Ferguson will quickly slap in a £40million bid for Spain's David Villa, after Barcelona opened the bidding for the Valencia star. However, the article does include Villa's assertion that: "Next season I will play in Spain because it is the league that is best for me." The same paper speculates that Nani could be used as a makeweight in a deal for Wigan's Antonio Valencia.
quote:
The transfer tittle-tattle keeps coming. United will have to fork out £25million - without an initial three-week trial - for Gremio starlet Douglas Costa, according to The Daily Mail.
quote:
FA Cup winners Chelsea are also set to make a move for goalkeeper Ross Turnbull who has rejected a new contract at Middlesbrough. (Daily Express)
quote:
Liverpool will offload winger Sebastian Leto to Greek club Panathinaikos for £3m with defender Alvaro Arbeloa set to join Real Madrid in the next few days.Full story: Telegraph
quote:
Stoke boss Tony Pulis is ready to pay £5m for Newcastle striker Obafemi Martins.Full story: Daily Star
quote:
Blackburn are likely to be priced out of their bid to land Portsmouth's Peter Crouch because of the striker's £70,000-a- week wages.Full story: The Sun
quote:
Tottenham are interested in Wigan's 21-year-old midfielder Lee Cattermole. (Daily Mail)
quote:
Gary Megson is ready to splash £8.5m on Swansea midfielder Ferrie Bodde and Reading striker Kevin Doyle. (Daily Mirror)
quote:
Gareth Southgate wants former England team-mate Phil Neville to join him at Middlesbrough. The Boro boss has offered Everton skipper Neville, 32, the chance to join his backroom staff.Full story: The Sun
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:41:02 #72
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_70394582
Zal me niks verbazen als Villa uiteindelijk gewoon bij Valencia blijft.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_70395159
Wel lullig voor KlaasJan dat ie steeds 2e of 3e keus is
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:05:58 #74
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70395529
Maar wel terecht.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_70400853
Antoine van der Linden heeft SC Cambuur afgebeld, meldt RTV Rijnmond
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')