Nee, maar "kwetsende" spreekkoren zijn er ook tegen andere clubsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
Oh, jij zingt over Hamas als we tegen Heracles spelen?
Als'ie nu ook nog kan verdedigenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:05 schreef Ruud het volgende:
Flinke kerel, die Ninkov.
quote:[..]
Zal wel niet
Afleidingsmanoeuvre en halen we een echte topper?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:57 schreef Kopbal het volgende:
Dat Ninkov-gerucht is trouwens onzin, begonnen op FN.
Winston Bogarde?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Afleidingsmanoeuvre en halen we een echte topper?
Ik zat aan Geofredo de Sousa Cheung te denken, de topverdediger van het Macause nationale elftal.quote:
Die is al 30. Veel te oud, joh.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zat aan Geofredo de Sousa Cheung te denken, de topverdediger van het Macause nationale elftal.
Die gaat het gelukkig niet wordenquote:Ryan Donk vertrekt toch naar Club Brugge
Ryan Donk is nu toch op weg naar Club Brugge. Eerder deze week lieten de West-Vlamingen nog weten dat het financieel niet haalbaar was Ryan Donk naar Brugge te halen.
Er ligt een meerjarig contract klaar voor de centrale verdediger. De club had haar pijlen al gericht op de Zweed Matias Bjärsmyr. Adrie Koster bleef erop hameren dat Donk gehaald moest worden. Eerder werkten Koster en Donk al samen in hun periode bij RKC Waalwijk.
Donk, die zijn loopbaan startte bij RKC, vertrok in de zomer van 2007 naar Alkmaar. AZ verhuurde de 23-jarige verdediger het afgelopen seizoen aan West Bromwich Albion. Daar speelde hij dertien wedstrijden.
quote:'Gemeente moet Feyenoord helpen'
PVDA’er Paddy Roomer, deelgemeentevoorzitter van Hoek van Holland, wil dat Rotterdam Feyenoord gaat helpen. Hij heeft daarom een plan gepresenteerd, waarmee de club in één klap van de schuld af is en weer mee gaat tellen in de top van de eredivisie.
Roomer wil dat Feyenoord ambassadeur wordt van de stad en in die hoedanigheid spelers vier keer jaar beschikbaar stelt voor Rotterdam. Roomer zou willen zien dat de gemeente geld opzij zet als borgstelling, zodat bedrijven die willen investeren in de club door die borgstelling ook weer de moed krijgen om daadwerkelijk te investeren in Feyenoord. Als tegenprestatie moet Feyenoord contractspelers beschikbaar stellen voor de stad, die voor verschillende projecten gebruikt kunnen worden.
“Ik denk dat het bijvoorbeeld meer impact heeft wanneer Giovanni van Bronckhorst de wijk in gaat naar hangjongeren, dan wanneer de wethouder dat doet,” aldus Roomer. De gemeente Rotterdam heeft nog niet gereageerd op dit voorstel.
Ergens heeft die man een punt.quote:
Ook weer bullshit. Je moet niet alles overnemen van dat flutforum met al die kindertjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Omroep Fryslan zou zojuist hebben gemeld dat Feyenoord Kristian Bak Nielsen van Heerenveen wil hebben.
Of Makaay die voor de vriendjes van Wijnaldum en Fer moet staanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Ruud het volgende:
[..]
Laat El-Ahmadi maar vertellen hoe het zit in de probleemwijken
Noessss.quote:Radio Rijnmond meldde zojuist dat de centrale verdediger, die Mario Been er voor het duel tegen Sportclub Feyenoord er nog bij verwachtte, vandaag of morgen zeker nog niet zal komen. Feyenoord zou dat tegen de zender bevestigd hebben.
De zender noemde de naam van de Serviër Ninkov als de potentiële aanwinst. Of dat op meer dan de internetgeruchten (Feyenoord Forums) is gebaseerd, werd ons niet duidelijk uit het bericht.
Zou de allerbeste manier zijn om Feyenoord er bovenop te krijgen, geweldig. Maar zal wel niet lukken.quote:
Hij ziet in de Feyenoord supporters een hoop stemmen denk ik. Maar als hij dit voor elkaar krijgt dan is het iig een held.quote:
Ik vind het sowieso wel interessant dat het nog niet gelekt is. Zelfs zo laat in de onderhandelingen zingen er 3 namen rond en niemand weet het zeker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef buddyb het volgende:
NOG niet. ze hebben vast al wel iemand als ik het zo lees, maar zijn nog de laatste details aan het uitwerken.
... denk ik.
quote:Been positief over eerste trainingsweek
Aan de vooravond van de ‘broederstrijd’ tussen de profs en de amateurs van Feyenoord die voor komende zaterdagmiddag op het programma staat, kijkt Feyenoords nieuwe trainer Mario Been met een positief gevoel terug op de eerste trainingsweek van het nieuwe seizoen. ‘Het plezier en de instelling bij de spelers zijn fantastisch’, zei hij.
‘Alleen merk ik dat de spelers de manier van trainen niet gewend zijn. Dan doel ik voornamelijk op het conditionele aspect. Dat pakken wij op een andere manier aan dan voorheen gedaan werd.’
De wedstrijd tussen de prof- en de amateurafdeling werd in 1993 voor het laatst gespeeld. ‘Ik ben blij dat deze traditie in ere is hersteld’, zei Been over het komende duel, waarvan het de bedoeling is dat het in de toekomst elke voorbereiding gespeeld zal worden. ‘Ik heb voor beide clubs gespeeld, dus het wordt voor mij een bijzondere wedstrijd.’
De trainer heeft zaterdag op Varkenoord achttien spelers tot zijn beschikking en zal hen allemaal inzetten. ‘Maar het zal niet de grote wisselshow worden’, zei Been. ‘Jon Dahl Tomasson zou eventueel de negentiende speler kunnen zijn. Maar dat is afhankelijk van hoe hij ervoor staat en of hij zelf al wil spelen.’ Tomasson keerde donderdag terug bij Feyenoord en trainde inmiddels twee keer met de groep mee.
André Bahia en Ron Vlaar zullen zeker ontbreken tegen de Sportclub. Bahia moet het duel met de amateurs aan zich voorbij laten gaan vanwege een lichte peesirritatie in zijn knie, terwijl Vlaar in de laatste fase van de revalidatie van zijn knieblessure zit. De verdediger sloot deze week aan bij de selectie van Been en nam ook deel aan de partijvormen.
‘Ik heb een aardige week achter de rug’, zei Vlaar vrijdagmiddag na de groepstraining. ‘Het is belangrijk dat ik weer mee kan doen aan de groepstraining en mijn knie zo kan wennen aan de prikkels. Ik neem absoluut geen risico’s en leg mezelf ook geen druk op. De club doet dat ook niet en dat is prettig.’
quote:Korneev kandidaat als technisch directeur bij Zenit
Igor Korneev is de belangrijkste kandidaat om de rol van technisch directeur bij Zenit St. Petersburg te vervullen. De oud-speler van Feyenoord is op dit moment assistent van Guus Hiddink bij het nationale team van Rusland, mocht hij te werk gaan bij de club van Dick Advocaat, zal hij blijven fungeren als assistent-bondscoach.
Van 1997 tot en met 2002 stond Korneev als speler onder contract bij de Rotterdamse club. Hij is één van de spelers die voor het laatst kampioen werd in De Kuip.
DMJN, jij volgt het Oost-Europese voetbal toch? Vertel.quote:26-06-2009 FEYENOORD VERSTERKT ZICH MET ALEKSANDAR IGNJATOVIC
Feyenoord heeft zich versterkt met Aleksandar Ignjatovic. De 21-jarige Serviër komt op huurbasis voor één seizoen over van Borac Cacak. Feyenoord heeft daarnaast een optie tot koop bedongen. Ignjatovic is een 1 m 92 grote rechtsbenige centrumverdediger, die in Rotterdam de concurrentiestrijd aan zal moeten gaan met Ron Vlaar en Norichio Nieveld.
Aleksandar Ignjatovic debuteerde in 2007 namens Radnicki Nis in het betaalde voetbal. In zijn eerste seizoen kwam de Serviër tot 31 wedstrijden. Vervolgens maakte hij de overstap naar Borac Cacak, voor welke club hij tijdens het seizoen 2008/2009 tot 35 officiële duels kwam. Met die club zette de rechtspoot afgelopen seizoen tijdens een tweeluik met Ajax zijn eerste schreden in het Europa Cupvoetbal. ‘Wij zijn bijzonder blij dat wij deze jonge, talentvolle verdediger voor deze cruciale positie vast hebben kunnen leggen’, laat trainer Mario Been weten in een eerste reactie.
Foto's en uitgebreidere reacties volgen zo spoedig mogelijk.
Is Ostlundquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:20 schreef Ritmo het volgende:
Ben benieuwd. Z'n kop heeft ie wel mee in elk geval.
Waar zie jij een foto dan? Dit is Östlund he.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:20 schreef Ritmo het volgende:
Ben benieuwd. Z'n kop heeft ie wel mee in elk geval.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal als je het mij vraagt
Even op Youtube kijken of ie goed isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
DMJN, jij volgt het Oost-Europese voetbal toch? Vertel.![]()
Ignjatovic weet nu dat hij Suarez een doodschop moet verkopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:21 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Suarez weet al hoe je voorbij hem moet komen
Wat een stel kneuzen bij Rijnmond.quote:'Deze week nog geen nieuwe verdediger'
Geschreven op 2009-06-26 om 14:02 | Aantal keer bekeken: 760 | Aantal reacties: 11 | Feyenoord.netwerk.to Radio Rijnmond meldde zojuist dat de centrale verdediger, die Mario Been er voor het duel tegen Sportclub Feyenoord er nog bij verwachtte, vandaag of morgen zeker nog niet zal komen. Feyenoord zou dat tegen de zender bevestigd hebben.
De zender noemde de naam van de Serviër Ninkov als de potentiële aanwinst. Of dat op meer dan de internetgeruchten is gebaseerd, werd ons niet duidelijk uit het bericht.
Ik zei toch dat Rijnmond er bijna altijd naast zit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een stel kneuzen bij Rijnmond.Had ze daar redelijk hoog zitten maar dit is wel een blunder die gewoon niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |