SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulde!
Wat droog en imho te weinig laag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:23 schreef Aresdreams het volgende:
graag jullie visie op het gitaar geluid
Bier!quote:
quote:
Mooi spul, op hoog volume wordt-ie wat rommelig vond ik, maar voor thuis oefenen vind ik ze te gek.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bier!En gefeliciteerd he
Was gisteren eens op die site van Line6 aan het kijken voor die Spider III versterkers, maar als ik die soundclips hoor dan lijkt me dat eigenlijk wel een heel vette serie versterkers... Toch maar eens een keer uit gaan proberen ergens. Iemand daar al eens op gespeeld? De diversiteit en de geluidskwaliteit van de samples sprak me wel aan eigenlijk.
Tsja, het klinkt wel..metalig, en dat is vast de bedoeling. Verder is het op geen enkele manier strak te noemen, maar dat hoor je zelf hopelijk ook wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:23 schreef Aresdreams het volgende:
http://www.soundclick.com/sacraeasaturna
en dan tryout new zwaar
iets opgenomen, poging 1 van 3, en de eenigste die daadwerkelijk iets opgenomen heeft (d'oh, D'oh en D'OH!)
let niet op de fouten die er in zitten, was het dus ook van plan beter te doen, maar helaas besliste mijn dommigheid @ dingen triggeren anders...
misschien binnenkort een foutloze versie
quote:
Gefeliequote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef Cynic het volgende:
Ik heb donderdag mijn diploma-uitreiking, volgens mij ben ik ook geslaagd.
Over welk type heb je het dan? Want dat verschilt ook nog qua speakers heel erg geloof ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi spul, op hoog volume wordt-ie wat rommelig vond ik, maar voor thuis oefenen vind ik ze te gek.
Over die SpiderIII, heb zowel die 2 kleinste als de 75 watt versie geprobeerd en ook wel eens een oude Spider top, ze verliezen allemaal strakheid op volume.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Over welk type heb je het dan? Want dat verschilt ook nog qua speakers heel erg geloof ik.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef Cynic het volgende:
Ik heb donderdag mijn diploma-uitreiking, volgens mij ben ik ook geslaagd.
Ja, maar onmogelijk online te bestellen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Bij Westerhaven in Groningen zijn de pedalen van Marshall ook in de aanbieding. Goedkoper zelfs en met ¤6,75 verzendkosten.![]()
Vanavond thuis eens even luisteren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:23 schreef Aresdreams het volgende:
http://www.soundclick.com/sacraeasaturna
en dan tryout new zwaar
iets opgenomen, poging 1 van 3, en de eenigste die daadwerkelijk iets opgenomen heeft (d'oh, D'oh en D'OH!)
let niet op de fouten die er in zitten, was het dus ook van plan beter te doen, maar helaas besliste mijn dommigheid @ dingen triggeren anders...
misschien binnenkort een foutloze versie
Die heb ik ook, tof ding.quote:
Is dat een Casio Casiotone 403? Die heb ik ook!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:59 schreef KaMo het volgende:
Collectie:
[ afbeelding ]
Hier een foto van al mijn instrumenten (exclusief versterkers). Ze hebben allemaal een speciale waarde voor me. Van links naar rechts: Mols TeleKasper (is een gitaar die ik zelf gebouwd heb, dit is dan ook zeker de meest dierbare van mijn collectie!), Jay Sound Stratocaster (goedkope gitaar van de blokker, waarop ik heb leren spelen), Spaanse Klassieke gitaar (is van mijn moeder geweest, uit haar jeugd, 30 jaar oud), Gibson Powertour (klein speelgoedgitaartje die ik samen met een goede vriend heb gekocht voor de lol, maar is wel echt bespeelbaar), Ibanez GSR 190j (mijn eerste basgitaar, heb ik op leren bassen), Ibanez Icemanbass (mijn belangrijkste basgitaar, hier doe ik bijna al mijn optredens mee). Dat waren de gitaren, er liggen ook nog twee keyboards, een M-Audio usb (voor op de computer) en een oude Casio.
Hippie!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik moet naar de kapper maar ik durf niet![]()
Want als je in je vingers knipt doet het toch ook pijn![]()
![]()
En Simson verloor zijn krachten nadat zijn haren waren geknipt ...
Je sjouwt nu wel twee stadspoortdeuren de berg op wou je zeggen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Want als je in je vingers knipt doet het toch ook pijn![]()
![]()
En Simson verloor zijn krachten nadat zijn haren waren geknipt ...
Koop een goede tondeuse, hoef je nooit weer naar de kapper.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Dan is waarschijnlijk je vinger gebroken, of je hebt natuurlijk een heel erg lage pijngrens.quote:Want als je in je vingers knipt doet het toch ook pijn![]()
Dus je gaat zo eerst langs artis om een leeuw doormidden te scheuren?quote:En Simson verloor zijn krachten nadat zijn haren waren geknipt ...
Scherpquote:
Gitaar hoort niet laag te klinken. Gitaar hoort scherp en snijdend te klinken. Voor laag heb je bassistenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:40 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat droog en imho te weinig laag.
dus jij vind 'te weinig' laag in de gitaar partij niet storrent?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaar hoort niet laag te klinken. Gitaar hoort scherp en snijdend te klinken. Voor laag heb je bassisten![]()
.
Op mijn werkplek kan ik de sample niet luisteren, maar over het algemeen moet een gitaar vooral mid en hoog weergeven, zeker als je metal speelt. De fout die veel gitaristen maken wanneer ze van de slaapkamer naar het podium over stappen, is dat ze hun gitaargeluid zo maken zoals het solo klinkt, maar dat werkt niet, want dan krijg je echt een poepmix. Gitaar moet los klinken alsof je een mes in je hoofd krijgt, want dan klinkt het in de mix lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dus jij vind 'te weinig' laag in de gitaar partij niet storrent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |