SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulde!
Wat droog en imho te weinig laag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:23 schreef Aresdreams het volgende:
graag jullie visie op het gitaar geluid
Bier!quote:
quote:
Mooi spul, op hoog volume wordt-ie wat rommelig vond ik, maar voor thuis oefenen vind ik ze te gek.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bier!En gefeliciteerd he
Was gisteren eens op die site van Line6 aan het kijken voor die Spider III versterkers, maar als ik die soundclips hoor dan lijkt me dat eigenlijk wel een heel vette serie versterkers... Toch maar eens een keer uit gaan proberen ergens. Iemand daar al eens op gespeeld? De diversiteit en de geluidskwaliteit van de samples sprak me wel aan eigenlijk.
Tsja, het klinkt wel..metalig, en dat is vast de bedoeling. Verder is het op geen enkele manier strak te noemen, maar dat hoor je zelf hopelijk ook wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:23 schreef Aresdreams het volgende:
http://www.soundclick.com/sacraeasaturna
en dan tryout new zwaar
iets opgenomen, poging 1 van 3, en de eenigste die daadwerkelijk iets opgenomen heeft (d'oh, D'oh en D'OH!)
let niet op de fouten die er in zitten, was het dus ook van plan beter te doen, maar helaas besliste mijn dommigheid @ dingen triggeren anders...
misschien binnenkort een foutloze versie
graag jullie visie op het gitaar geluid
quote:
Gefeliequote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef Cynic het volgende:
Ik heb donderdag mijn diploma-uitreiking, volgens mij ben ik ook geslaagd.
Over welk type heb je het dan? Want dat verschilt ook nog qua speakers heel erg geloof ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi spul, op hoog volume wordt-ie wat rommelig vond ik, maar voor thuis oefenen vind ik ze te gek.
Over die SpiderIII, heb zowel die 2 kleinste als de 75 watt versie geprobeerd en ook wel eens een oude Spider top, ze verliezen allemaal strakheid op volume.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Over welk type heb je het dan? Want dat verschilt ook nog qua speakers heel erg geloof ik.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef Cynic het volgende:
Ik heb donderdag mijn diploma-uitreiking, volgens mij ben ik ook geslaagd.
Ja, maar onmogelijk online te bestellen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Bij Westerhaven in Groningen zijn de pedalen van Marshall ook in de aanbieding. Goedkoper zelfs en met ¤6,75 verzendkosten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |