quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo das knap met me gedachte je zover krijgen
THC is oke ole olequote:
Ik weet het wel zeker..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:16 schreef Kluts het volgende:
Ik stuiter wat af op zo'n feestje, dus ik denk dat ik daar wel wat BigMacs tegenaan kan eten ja.
Nogal ja.quote:
Met mij ook goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
jaa hoor ben een beetje in een lachbui, zoals je kunt merken![]()
en met jou?
Verrek het werkt ook nogquote:
quote:
wuahhahahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik ben ff weg en Tijn is gelijk aan de drugs
Is een gavequote:
beetje variatiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:18 schreef STING het volgende:
We gaan van het sop uurtje, naar het sport uurtje, door naar het junk uurtje
Vandaar de hasj! Wiet is me te soft!quote:
Ik zou niet durven. Ik ben straight-edge.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik ben ff weg en Tijn is gelijk aan de drugs
Geblowed?quote:
Zoek je nu een excuus om niet te hoeven sportenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dancefeestjes. Oftewel zo'n 8 uur lang springen, dansen. Lijkt me wel een workout.
Hoezo junk?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:18 schreef STING het volgende:
We gaan van het sop uurtje, naar het sport uurtje, door naar het junk uurtje
maar als je dat wel gebruikt, kun je nog langer soppen en sportenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
Met een beetje goed soppen en goed sporten, heb je die troep allemaal niet nodig.
Misschien een idee om het te combinerenquote:
Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaar de hasj! Wiet is me te soft!
Nou ja, dat zou inhouden dat ik iig nog wel iets aan sport doe zonder er een orgasme door te krijgen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zoek je nu een excuus om niet te hoeven sporten
Word houthakker, dan hoef je ook niet meer te sporten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
Met een beetje goed soppen en goed sporten, heb je die troep allemaal niet nodig.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maar als je dat wel gebruikt, kun je nog langer soppen en sporten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |