Met of zonder drugs?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:09 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel calorien ik nou verbrand op een gemiddeld feestje.
Naar wat voor feestjes ga jij wel niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:09 schreef Kluts het volgende:
vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Naar wat voor feestjes ga jij wel niet?
Nee hoor: mannenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:11 schreef STING het volgende:
Heb je een "alle mannen zijn klootzakken" moment?
Ik gebruik tegenwoordig weinig, meestal een klein beetje pep, dat is alles.quote:
Zo das knap met me gedachte je zover krijgenquote:
Ligt eraan welke vitamines je er bij gebruikt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:09 schreef Kluts het volgende:
Dan houd je het iig langer vol dan iemand zonder drugs dus zal je ook vrij veel verbranden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:12 schreef Kluts het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig weinig, meestal een klein beetje pep, dat is alles.
Dancefeestjes. Oftewel zo'n 8 uur lang springen, dansen. Lijkt me wel een workout.quote:
Wat wordt het nou, wel of niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:10 schreef STING het volgende:
[..]
Naar wat voor feestjes ga jij wel niet?
quote:
Ik ben ooit eens zo hard tekeer gegaan dat ik na 7 uur dansen water dronk en het gelijk weer uitkotste.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dancefeestjes. Oftewel zo'n 8 uur lang springen, dansen. Lijkt me wel een workout.
Duidelijk dat je gedronken hebtquote:
Ik stuiter wat af op zo'n feestje, dus ik denk dat ik daar wel wat BigMacs tegenaan kan eten ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan houd je het iig langer vol dan iemand zonder drugs dus zal je ook vrij veel verbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |