wel als het heel hard door je vingers gaatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Surftouw, dat hapt niet in je huid.
Heb het zelf namelijk aangeschaft.
Definieer: echte vrouwquote:
Waar kan je dat kopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Surftouw, dat hapt niet in je huid.
Heb het zelf namelijk aangeschaft.
Heyy.. hoe is het met jou dan?quote:
Dus omdat ik een vastgebonden vrouw geil vind, moet ik ook wel een sadist zijnquote:
Dat andere dus, en het is exact hetzelfde als op die foto. I always come prepared.quote:
Had ik niet direct achter jou gezochtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat andere dus, en het is exact hetzelfde als op die foto. I always come prepared.
quote:
Bij de bakker.quote:
quote:
Stemming van de vrijdagavondquote:
Ja hoorquote:
wij ook van jou, alhoewel ik voor mezelf moet sprekenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:05 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
[..]
Khou ook van jullie hoor schatjes![]()
![]()
je mag in dit geval ook voor mij spreken hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
wij ook van jou, alhoewel ik voor mezelf moet spreken
Dan kan ik nietquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
wij ook van jou, alhoewel ik voor mezelf moet spreken
aaaah wat liefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
je mag in dit geval ook voor mij spreken hoor
Ik weet eigenlijk niet hoe de vrijdagavonden hier zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef mafkees01 het volgende:
Ziet er niet echt positief uit. Terwijl vrijdagavond toch een topavond is meestal!![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
![]()
ok, het is wel duidelijk dat dit mijn lievelings poppetje is
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe de vrijdagavonden hier zijn
Ik ga dan ook mee.quote:
quote:
Hey partyanimal.quote:
Klutsquote:
quote:
eeej ik zeg niksquote:
uuhhh, ik quote mrbox ffe, en ik heb geklijk iets gemist.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:12 schreef Carooltje79 het volgende:hoppe hoppe hoppe.. carooltje en lub_ya gaan lekker soppen
edit: mafkees doet ook mee![]()
Ja, lekker! Nu wat rustiger ivm vakanties.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hey partyanimal.
Gaat het nog goed op je werk?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
uuhhh, ik quote mrbox ffe, en ik heb geklijk iets gemist.
maarre ik doe mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |