Einde van leerjaar 1quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
![]()
Dat klikt nogal kut.
En in welk leerjaar zit je nu?
Nee, homo is inderdaad ook nog een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat jongens het onderwijs niet in willen ben ik een meisje?
Het is de PABO maar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 02:09 schreef Bonzai. het volgende:
Hoeveel procent van je groep is dan mannelijk, TS?
Naar het schijnt was hier vroeger in België een wet die scholen verplichtte evenveel vrouwen als mannen in dienst te nemen (er waren teveel mannen --> positieve discriminatie), maar nu is het tij zowat volledig gekeerd inderdaad.
Anyway, hopelijk heb je het naar je zin op dat kampWat voor leerkracht word je trouwens? Deutsch?
Haha, weet ik veel wat PABO isquote:Op woensdag 24 juni 2009 02:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is de PABO maar.Kinderen binnen de lijnen laten tekenen.
16-jarig en dan zo'n crack opleiding doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef Mozy het volgende:
Aha!
Ik ga komend schooljaar naar een nieuwe school toe. Helaas is het niet WO oid. want zo slim ben ik niet.
Ik ga dus onderwijsassistent() doen, om vervolgens naar de PABO (
) te gaan zodat ik jullie kutkoters over een paar jaar les kan geven
.
Helaas, omdat mannen niet het onderwijs in willen, zitten er overwegend vrouwen op deze opleiding.
En met hun ga ik, op schoolkamp
Klacht: Mozy gaat met 110 16 jarige meisjes op schoolkamp.
Oh wacht, dat is helemaal geen klacht.
Spelvouten voorbehouwen
Ik hossel die chickies alsnog weetje, Schijt aan die regels!quote:Op woensdag 24 juni 2009 03:49 schreef Koskesh het volgende:
HAha TS dacht dat ie even kk hard smatjes ging bangen, maar blijkt dat er allemaal regeltjes zijn qua gescheiden slapen en kutspelletjes en geen seks.
Ben je alsnog dubbel gefaald.
En met een of andere gare mbo shiznit, en geen bitches.
Alle mannen in het onderwijs zijn homo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee, homo is inderdaad ook nog een mogelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |