NOU DANquote:Oh wacht, dat is helemaal geen klacht.
Ik maak het je te gemakkelijk, je moet ook nog eens SOA vrij blijvenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef Appelknaller het volgende:
Je moet er minsten 10 anaal vernederen, anders ben je fok! onwaardig
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef zquing het volgende:
we verwachten wel foto's he
En uiteraard alleen daarvoor een tvp, anders is deze klacht klb-onwaardig, doe er dan ook even wat lelijke wijven tussen, maakt het wat geloofwaardiger om te klagen.quote:
Dat word wel erg moeilijk dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ik maak het je te gemakkelijk, je moet ook nog eens SOA vrij blijven
Ik ken jou.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo benieuwd wie jij nou bent he, want ik weet zo zeker dat als ik een foto van jou zie ik je ken ._.
Hoezo?quote:
Je kent mij ? Je weet mn naam ? Volgens mij ken jij mij ook alleen maar van gezicht denk ik zoquote:
En jij moet er later voor zorgen dat mijn kinderen naar het VWO kunnen gaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat ik te achterlijk ben voor Havo.
Kan ik niet meteen naar de PABO.
Ik heb wel ballen. in tegenstelling tot de meeste KLBers.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef MASD het volgende:
Een week lang zal TS met lust in zijn ogen naar de dames kijken, slechts van een afstand, daar ze niet met hem willen praten.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En jij moet er later voor zorgen dat mijn kinderen naar het VWO kunnen gaan?
De verloedering van het onderwijs
Maar je gaat SPW o.i.d. doen, dat staat synoniem voor 16-jarige smatjes, geen 16-jarige jongetjes. Ergo, je hebt geen ballen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb wel ballen. in tegenstelling tot de meeste KLBers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |