NOU DANquote:Oh wacht, dat is helemaal geen klacht.
Ik maak het je te gemakkelijk, je moet ook nog eens SOA vrij blijvenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef Appelknaller het volgende:
Je moet er minsten 10 anaal vernederen, anders ben je fok! onwaardig
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef zquing het volgende:
we verwachten wel foto's he
En uiteraard alleen daarvoor een tvp, anders is deze klacht klb-onwaardig, doe er dan ook even wat lelijke wijven tussen, maakt het wat geloofwaardiger om te klagen.quote:
Dat word wel erg moeilijk dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ik maak het je te gemakkelijk, je moet ook nog eens SOA vrij blijven
Ik ken jou.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo benieuwd wie jij nou bent he, want ik weet zo zeker dat als ik een foto van jou zie ik je ken ._.
Hoezo?quote:
Je kent mij ? Je weet mn naam ? Volgens mij ken jij mij ook alleen maar van gezicht denk ik zoquote:
En jij moet er later voor zorgen dat mijn kinderen naar het VWO kunnen gaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat ik te achterlijk ben voor Havo.
Kan ik niet meteen naar de PABO.
Ik heb wel ballen. in tegenstelling tot de meeste KLBers.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef MASD het volgende:
Een week lang zal TS met lust in zijn ogen naar de dames kijken, slechts van een afstand, daar ze niet met hem willen praten.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En jij moet er later voor zorgen dat mijn kinderen naar het VWO kunnen gaan?
De verloedering van het onderwijs
Maar je gaat SPW o.i.d. doen, dat staat synoniem voor 16-jarige smatjes, geen 16-jarige jongetjes. Ergo, je hebt geen ballen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb wel ballen. in tegenstelling tot de meeste KLBers.
Omdat jongens het onderwijs niet in willen ben ik een meisje?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar je gaat SPW o.i.d. doen, dat staat synoniem voor 16-jarige smatjes, geen 16-jarige jongetjes. Ergo, je hebt geen ballen!
Dat ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoezo?
Hij zegt toch niet kind vrij??
Je gaat het nog zwaar krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat jongens het onderwijs niet in willen ben ik een meisje?
HAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Beauregard het volgende:
HAHAHA LAZEN JULLIE DAT KINDEREN!? HIJ GAAT GEEN WO DOEN!11!!!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:49 schreef Acinonyx het volgende:
Schoolkamp is leuk, allemaal meiden in een tent
Hij beseft dat hij 't niet kan, wat is er dan mis met het niet doen van WO?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Beauregard het volgende:
HAHAHA LAZEN JULLIE DAT KINDEREN!? HIJ GAAT GEEN WO DOEN!11!!!
Je mag eigenlijk pas posten in de KLB als je een eredoctoraat hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef zquing het volgende:
[..]
Hij beseft dat hij 't niet kan, wat is er dan mis met het niet doen van WO?
Kut, dan moet ik ook wegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk pas posten in de KLB als je een eredoctoraat hebt.
Beau, is het trouwens leuk op het HBO?
Dan heb je ruzie als ze de ochtend erop wakker worden, doen! Bitch Fight!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef Vubarol het volgende:
Als ze liggen te slapen moet je op hun gezicht bukkake doen :![]()
![]()
Ik word altijd zo droef als ik weer een groepje PABO-meisjes een spelling- en rekentoets zie falen. Ik bedoel, ze moeten wel mijn kinderen alles uitleggen. Hoe kan dat als ze er zelf geen flikker van snappen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef Mozy het volgende:
Aha!
Ik ga komend schooljaar naar een nieuwe school toe. Helaas is het niet WO oid. want zo slim ben ik niet.
Ik ga dus onderwijsassistent() doen, om vervolgens naar de PABO (
) te gaan zodat ik jullie kutkoters over een paar jaar les kan geven
.
Helaas, omdat mannen niet het onderwijs in willen, zitten er overwegend vrouwen op deze opleiding.
En met hun ga ik, op schoolkamp
Klacht: Mozy gaat met 110 16 jarige meisjes op schoolkamp.
Oh wacht, dat is helemaal geen klacht.
Spelvouten voorbehouwen
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:24 schreef Saninl het volgende:
Serieuze reactie; ik zit op oa in ehv, en daar hadden we ook zo een "leuk" kamp.
Extra klachten:
1: Je moet gescheiden slapen qua sekse
2: Je mag geen seksuele handelingen op het kamp uitvoeren
3: Je doet 3 dagen lang kutspelletjes en wandeltochten
4: Studenten uit de 3de verzinnen het hele kamp (ze naaien je met vanalles)
5: Als het kut weer is waterspelletjes
6: Als het lekker weer is zit je ergens in een of andere kelder met papier te spelen
7: Het enige "feestje" was om 0100u al afgelopen
Het kamp zuigt.
behalve de leiding, die mag het welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:24 schreef Saninl het volgende:
Serieuze reactie; ik zit op oa in ehv, en daar hadden we ook zo een "leuk" kamp.
Extra klachten:
1: Je moet gescheiden slapen qua sekse
2: Je mag geen seksuele handelingen op het kamp uitvoeren
3: Je doet 3 dagen lang kutspelletjes en wandeltochten
4: Studenten uit de 3de verzinnen het hele kamp (ze naaien je met vanalles)
5: Als het kut weer is waterspelletjes
6: Als het lekker weer is zit je ergens in een of andere kelder met papier te spelen
7: Het enige "feestje" was om 0100u al afgelopen
Het kamp zuigt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |