Druk met allerlei zaken rondom een nieuw huisquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het met de gezelligste treingeek van Nederland die ik ken??.
Lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
Zolang ik in mijn vakantie maar goed weer heb, maar dat zal wel aangezien ik naar spanje wil gaan
Net op tijdquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens de knoop doorhakken wat betreft mijn lunch
slippers op kantoor zijn ALTIJD not done imoquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
sorry hoor, maar toch even checken: wat vinden jullie van mensen die een kantoorbaan hebben en geacht worden representatief gekleed te gaan, maar op slippertjes op hun werk komen?
NET hequote:
Slippersquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
sorry hoor, maar toch even checken: wat vinden jullie van mensen die een kantoorbaan hebben en geacht worden representatief gekleed te gaan, maar op slippertjes op hun werk komen?
Ook niet op Casual Friday? We zijn tenslotte een modern bedrijfquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slippers op kantoor zijn ALTIJD not done imo
Dan zijn de waarden niet zomaar iets te hoog vrees ik.quote:
Ik zou het niet doen, maar verder boeit me dat weinigquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Dacht het niet..quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet op Casual Friday? We zijn tenslotte een modern bedrijf
mijn thuisquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, ik zie je hier niet hoor
ontzettend not donequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Nee, het ligt heel ergens anders aan, let op, ik ga zo een lap tekst schrijvenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Dan zijn de waarden niet zomaar iets te hoog vrees ik.
Heb je dat vaker gehad? Het zou met een acute allergische reactie op medicijnen te maken kunnen hebben.
Het is woensdagquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet op Casual Friday? We zijn tenslotte een modern bedrijf
Helaas wijst dat nu wel in die richting... hoeveel minder is nog de vraag. Maar ja, lange termijn hequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Minder.. Niks te minder. Dat mag niet. Want vakantie.
Standaard tochquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:06 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn thuis
of heb je de webcam weer aanstaan hier?
[..]
jij had het over overstromingen en waterquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan een goede aardbeving
Dat krijg je met al jouw regenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij had het over overstromingen en water![]()
Oh ja, die bullshit van tegenwoordig. Vroeger zat je een hele dag in de zon en was er nooit wat aan de hand. Als ik het nu moet geloven heb ik binnen 15 minuten huidkanker als ik tussen 12 en 3 buiten loop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
Zonnekracht 7 vandaag... hulde aan iedereen die tegen de waarschuwingen in de zon gaat trotseren en zwaar verfikt thuis komt vanavond
Ik heb zelf ook een korte broek aan, heb ook een kantoorbaan. Mijn baas loopt ook in kortebroek en sliippersquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Die moeten ontslagen wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
Vroegah was alles beterquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, die bullshit van tegenwoordig. Vroeger zat je een hele dag in de zon en was er nooit wat aan de hand. Als ik het nu moet geloven heb ik binnen 15 minuten huidkanker als ik tussen 12 en 3 buiten loop.
Dat kan écht nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |