je hebt je geschoren.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:40 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh Muck
Mogguh CGM
Mogguh Sjowhan
Spierpijn aan mn scheenbenen
Hoe komt een mens eraan
Heb toch niets vreemds gedaan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zolang je nog dit soort lappen kletspraat op fok kunt plaatsen moet je niet janken
Kuukskequote:
Hoe de fuck krijg ik daar spierpijn van dan?quote:
@ ouders: whehehe hollandse nuchterheid FTWquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:09 schreef Muck het volgende:
Wat zijn mijn ouders toch heerlijk nuchter
Gisteren kreeg ik een telefoontje van het ziekenhuis met de boodschap dat er iets niet in orde is met mijn leverwaarden en dat ze me graag nog eens willen zien.
Dus ik zo van![]()
![]()
En mijn vader antwoord gortdroog: 'nou, dan moet je dat maar doen he' en gaat vervolgens door met het prakken van zijn aardappels.
Nee, spierpijn op plaatsen waar heul geen spieren zitten, dat komt geloofwaardig overquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Hoe de fuck krijg ik daar spierpijn van dan?
Heerlijk is dat ja. Toen ik te horen kreeg dat ik een erfelijke ziekte had, waren ze blij om te horen hoe het komt dat ik zo beroerd was, maar ze zijn me niet anders gaan behandelen ofzo, terwijl de rest van de omgeving deed alsof ik terminaal wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
@ ouders: whehehe hollandse nuchterheid FTW
@ waarden: oei![]()
sterkte
Werkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Hallo aan iedereen die Kuuk! riep..
Wat doen jullie achter internet op deze prachtige, zonnige dag.
onderweg zijn naar huisquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Ben je ook snel moe?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:09 schreef Muck het volgende:
Wat zijn mijn ouders toch heerlijk nuchter
Gisteren kreeg ik een telefoontje van het ziekenhuis met de boodschap dat er iets niet in orde is met mijn leverwaarden en dat ze me graag nog eens willen zien.
Dus ik zo van![]()
![]()
En mijn vader antwoord gortdroog: 'nou, dan moet je dat maar doen he' en gaat vervolgens door met het prakken van zijn aardappels.
Geld verdienen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef Kuukske het volgende:
is het ook wel eigenlijk.quote:
hm, ben benieuwd, sterkte!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:29 schreef Muck het volgende:
[..]
is het ook wel eigenlijk.
als ik achter de laptop zit, leg ik het wel wat duidelijker uit
Ha, lekker dingquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |