Druk met allerlei zaken rondom een nieuw huisquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het met de gezelligste treingeek van Nederland die ik ken??.
Lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
Zolang ik in mijn vakantie maar goed weer heb, maar dat zal wel aangezien ik naar spanje wil gaan
Net op tijdquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens de knoop doorhakken wat betreft mijn lunch
slippers op kantoor zijn ALTIJD not done imoquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
sorry hoor, maar toch even checken: wat vinden jullie van mensen die een kantoorbaan hebben en geacht worden representatief gekleed te gaan, maar op slippertjes op hun werk komen?
NET hequote:
Slippersquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
sorry hoor, maar toch even checken: wat vinden jullie van mensen die een kantoorbaan hebben en geacht worden representatief gekleed te gaan, maar op slippertjes op hun werk komen?
Ook niet op Casual Friday? We zijn tenslotte een modern bedrijfquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slippers op kantoor zijn ALTIJD not done imo
Dan zijn de waarden niet zomaar iets te hoog vrees ik.quote:
Ik zou het niet doen, maar verder boeit me dat weinigquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Dacht het niet..quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet op Casual Friday? We zijn tenslotte een modern bedrijf
mijn thuisquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, ik zie je hier niet hoor
ontzettend not donequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Nee, het ligt heel ergens anders aan, let op, ik ga zo een lap tekst schrijvenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Dan zijn de waarden niet zomaar iets te hoog vrees ik.
Heb je dat vaker gehad? Het zou met een acute allergische reactie op medicijnen te maken kunnen hebben.
Het is woensdagquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet op Casual Friday? We zijn tenslotte een modern bedrijf
Helaas wijst dat nu wel in die richting... hoeveel minder is nog de vraag. Maar ja, lange termijn hequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Minder.. Niks te minder. Dat mag niet. Want vakantie.
Standaard tochquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:06 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn thuis
of heb je de webcam weer aanstaan hier?
[..]
jij had het over overstromingen en waterquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan een goede aardbeving
Dat krijg je met al jouw regenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij had het over overstromingen en water![]()
Oh ja, die bullshit van tegenwoordig. Vroeger zat je een hele dag in de zon en was er nooit wat aan de hand. Als ik het nu moet geloven heb ik binnen 15 minuten huidkanker als ik tussen 12 en 3 buiten loop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
Zonnekracht 7 vandaag... hulde aan iedereen die tegen de waarschuwingen in de zon gaat trotseren en zwaar verfikt thuis komt vanavond
Ik heb zelf ook een korte broek aan, heb ook een kantoorbaan. Mijn baas loopt ook in kortebroek en sliippersquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Die moeten ontslagen wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
Vroegah was alles beterquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, die bullshit van tegenwoordig. Vroeger zat je een hele dag in de zon en was er nooit wat aan de hand. Als ik het nu moet geloven heb ik binnen 15 minuten huidkanker als ik tussen 12 en 3 buiten loop.
Dat kan écht nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Bij ons mag dat zeker niet. Tenzij je vrouw bentquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een korte broek aan, heb ook een kantoorbaan. Mijn baas loopt ook in kortebroek en sliippers![]()
Hij heeft een representatieve functie, maar als hij geen afspraken heeft, loopt ie met dit weer gewoon daar in.
Heb daar zelf geen moeite mee
Bron: http://www.hemochromatose.nlquote:Hemochromatose is één van de meest voorkomende erfelijke ziektes.
Bij een patiënt met hemochromatose neemt het lichaam te veel ijzer uit het voedsel op. Dit ijzer stapelt zich op in het lichaam. De Nederlandstalige benaming van deze ziekte is "ijzerstapeling".
Het lichaam kan het te veel aan ijzer niet zelf afvoeren. In het begin heeft dit geen ernstige gevolgen. Het ijzer wordt dan veilig opgeslagen, voornamelijk in de lever. De stapeling blijft echter doorgaan. Dit kan leiden tot schade aan organen als de lever, de alvleesklier, de schildklier en het hart en aan de gewrichten.
Er is geen helder en eenduidig ziektebeeld. Hemochromatose uit zich veelal in vage klachten als chronische vermoeidheid, gewrichtsproblemen, buikklachten, diabetes, leverfunctieafwijkingen, hormonale stoornissen, huidverkleuringen en libidoverlies.
Door deze veelheid aan mogelijke klachten, welke niet uniek zijn voor hemochromatose, denken artsen niet altijd aan hemochromatose als mogelijk oorzaak. Indien een arts wel aan hemochromatose denkt is de diagnose eenvoudig te stellen.
*een coltrui en lange broek aan gaat trekkenquote:
Coolquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Druk met allerlei zaken rondom een nieuw huis
Die krijgen een dubbele punt r. Over hun blote poten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Dat rijtje met mogelijke klachten... daar word je niet vrolijk van.quote:
Aansteller. Stoor jij je dan aan zulke mensen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die krijgen een dubbele punt r. Over hun blote poten.
Hé eMPeG. Hoe isset?quote:
nou, let op he:quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat rijtje met mogelijke klachten... daar word je niet vrolijk van.
Maar je mag dus nu de molen weer in?.
OA. Serieus. Dat soort topictips ken ik van jou helemaal niet. What happenedquote:
Balen meis.. Heel veel sterkte hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:36 schreef Muck het volgende:
nou, let op he:
Hemochromatose uit zich veelal in vage klachten als
chronische vermoeidheid <-- check
gewrichtsproblemen <-- check
buikklachten <-- check
diabetes <-- godzijdank niet check
leverfunctieafwijkingen <-- duim voor me dat het niet check wordt
hormonale stoornissen <-- puberhuidje galore
huidverkleuringen <-- check (ik ben heel erg wit met overal moedervlekken en sproeten)
libidoverlies <-- uncheck
dus ik was al niet vrolijk
en ja, ik mag de molen weer in
Molensquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, let op he:
buikklachten <-- check
huidverkleuringen <-- check (ik ben heel erg wit met overal moedervlekken en sproeten)
Hij is naar de darkside gelopen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OA. Serieus. Dat soort topictips ken ik van jou helemaal niet. What happened.
Da's dan wel weer sechsy.quote:
Je valt wel op kerels met te grote helmen?quote:
Zo lang je libido niet vermindert....quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, let op he:
buikklachten <-- check
Sorry, ik liet me even gaan...quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OA. Serieus. Dat soort topictips ken ik van jou helemaal niet. What happened.
komt wel goed kuuks, thanksquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Balen meis.. Heel veel sterkte hoor.. Zal ongetwijfeld heel zwaar zijn, dat medische proces weer in
.
quote:
OA, I'm your father....quote:
arme MPGquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:40 schreef Pheno het volgende:
Je valt wel op kerels met te grote helmen?
Moet kunnen hoor,..quote:![]()
Nah dat duistere bevalt me wel.
Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef OA het volgende:
Sorry, ik liet me even gaan....
Daddy? What are you doing on FOK!?quote:
TMIquote:[..]
arme MPG
Na volgende week vrijdag moet het juist mooi weer zijn, want dan heb ik vakantie!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
23-27 graden gemiddeld tot vrijdag over een week![]()
Afhankelijk welk deel van nederland je woont
Daarna wordt het vermoedelijk minderMaar ja, das koffiedik kijken en te ver vooruit, das lastig te voorspellen
Nog meer DaSpam?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na volgende week vrijdag moet het juist mooi weer zijn, want dan heb ik vakantie!
De gehele KSC-1400-reeks wordt dan door Mart geopend en gesloten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |