de internet warriors. eat that bitchquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef versabommie het volgende:
heefter al iemand gewonnen?
Ook al sta ik achter Hanoyings woorden, ik vind het zelf te veel eer voor tevik. Ik snap het wel maar het bezoedelt de OP wel vind ik, zo'n post erin, beetje rellerig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:46 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb, mits jullie het goed vinden, dit stuk in de OP gezet. Ik vond het toch een mooie uitspraak en zeker mooi verwoord.
[..]
Idd, daarom wordt er al een paar dagen 'dood aan Khamenei' geroepen in Iran.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:01 schreef ASroma het volgende:
mensen die denken dat er vrijheid is als ahmedinejad weg is..... lekker naief.
Ach god, ben jij de volgende trol? Het gaat inmiddels niet meer om Ahmedinejad maar om Khamenei en het bewind.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:01 schreef ASroma het volgende:
mensen die denken dat er vrijheid is als ahmedinejad weg is..... lekker naief.
Reageer eens!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:19 schreef Tevik het volgende:
[..]
Ga en laat je 'pa' je nog een sprookje vertellen. Je hebt zelf niet eens een vinger uitgestoken om de waarheid te achterhalen en dan praat je al over dé realiteit. Monniken, asceten enz. geven hun hele leven op om een beetje te kunnen proeven van de waarheid en jij denkt het te kunnen vinden door andere na te praten van achter je pc in je warme kamer.
Het steniging van vrouwen die worden beschuldigd van overspel is niet achterlijk?quote:Ik heb je post eerlijk gezegd niet eens gelezen. Ik scrollde erdoorheen en hoefde alleen woorden als "middeleeuws" en "achterlijk" op te vangen om te beseffen dat ik hier te maken heb met een boerenpummel en een papegaai. Maar waarom zou ik jou willen overtuigen om opnieuw Moslim te worden (dat is als je dat al was)? Misschien, als ik tijd heb, zal ik je post later wel lezen.
Ja, je mag best geloven dat een vrouw kiest voor slavernij en dat ze verlaagt word tot niets dan een lust-object voor de man. Alleen een gehersenspoelde vrouw kiest daarvoor, een vrouw die door mannen wijs is gemaakt dat het oke is om haar lichaam te verkopen aan hun en dat ze daardoor 'vrijheid' praktiseert.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
In Nederland kiest men er zelf voor om achter een raam te staan, dat wordt niet opgedrongen.
Vuuraanbidders moeten inderdaad daar niets van hebben nee, maar Sjiieten wel en zij maken 98% van Iran uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ga slapen met je achterlijke geloof. Wij Perzen moeten niets van je onzin weten.Leuke kloon trouwens Burakius.
jajajaja lekker ben jij iedereen met een andere mening wegzetten als trol, wat een zwaktebot.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:04 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ach god, ben jij de volgende trol? Het gaat inmiddels niet meer om Ahmedinejad maar om Khamenei en het bewind.
Interessant stukje idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:02 schreef Tourniquet het volgende:
Interessant artikel over het omzeilen van internet-censuur in Iran:
http://politics.theatlant(...)nd_iran_a_primer.php
Eens, het is zo een heel goede OP, zou niet erin doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:58 schreef Py het volgende:
[..]
Ook al sta ik achter Hanoyings woorden, ik vind het zelf te veel eer voor tevik. Ik snap het wel maar het bezoedelt de OP wel vind ik, zo'n post erin, beetje rellerig.
Als ie wat nuttigs zegt kan erop gereageerd worden en anders niet.
Maar PersianKiwi:quote:فردا چهار عصر میدان بهارستان Please come to Baharestan Sq. in Tehran tomorrow at 4pm #IranElection5 minuten ago from web
quote:Kayhan - Iranian Gov newspaper - has tonight called forthe arrest of Mousavi - #Iranelection RT RT RT4 minuten ago from web
Hoe dacht je dat de revolutie in 1979 op gang kwam? En dacht je nou echt dat het na een dag of 2 gelukt was? Het heeft toen een halfjaar geduurd, miss duurt het nu ook wel zolang.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
jajajaja lekker ben jij iedereen met een andere mening wegzetten als trol, wat een zwaktebot.
jah en degene met de wapens regeert, en khamenei en consorten hebben de wapens. Allemaal leuk en aardig op ieder filmpje zie je een verdwaald groepje studenten tegen wat basji terwijl de rest van de bevolking doorgaat met het dagelijks leven. De zogenaamde revolutie maakt er weinig indruk op mij en vele anderen, ik hoop het voor ze maar het zal echt niet gaan gebeuren.
Zeker niet, maar je loopt te blèren en de toon van je posts zouden niet misstaan als trol.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
jajajaja lekker ben jij iedereen met een andere mening wegzetten als trol, wat een zwaktebot.
jah en degene met de wapens regeert, en khamenei en consorten hebben de wapens. Allemaal leuk en aardig op ieder filmpje zie je een verdwaald groepje studenten tegen wat basji terwijl de rest van de bevolking doorgaat met het dagelijks leven. De zogenaamde revolutie maakt er weinig indruk op mij en vele anderen, ik hoop het voor ze maar het zal echt niet gaan gebeuren.
vind ik eigenlijk totaal niet vergelijkbaar, 1979 was een revolutie tegen de shah waarna juist het huidige systeem werd geinstalleerd en toen is al gebleken dat de islam extremisten vele malen beter zijn georganiseerd. Die westers gerichte studenten kunnen echt weinig beginnen tegen de gevestigde orde, er is te weinig draagvlak voor, helaas.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat de revolutie in 1979 op gang kwam? En dacht je nou echt dat het na een dag of 2 gelukt was? Het heeft toen een halfjaar geduurd, miss duurt het nu ook wel zolang.
Op zich ben ik het hier half mee eens, in dat prostitutie niet goed.is en dat veel vrouwen er niet uit eigen wil zitten. Ik zie alleen het verband met het Westen of vrijheid in het algemeen niet, aangezien prostitutie wereldwijd voorkomt, ook in landen met repressie en zonder veel vrijheid als Cuba en China. De moslimwereld heeft ook geen bijster goede reputatie als ik de verhalen uit de golfstaten zo hoor, of over oversekste Saudi's. In Iran zelf heb je natuurlijk de 'tijdelijke huwelijken'.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:09 schreef Tevik het volgende:
Ja, je mag best geloven dat een vrouw kiest voor slavernij en dat ze verlaagt word tot niets dan een lust-object voor de man. Alleen een gehersenspoelde vrouw kiest daarvoor, een vrouw die door mannen wijs is gemaakt dat het oke is om haar lichaam te verkopen aan hun en dat ze daardoor 'vrijheid' praktiseert.
perzisch tempramentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zeker niet, maar je loopt te blèren en de toon van je posts zouden niet misstaan als trol.
Is iedereen die een andere mening er op na houdt dan jij een troll?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:04 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ach god, ben jij de volgende trol? Het gaat inmiddels niet meer om Ahmedinejad maar om Khamenei en het bewind.
Nee hoor, maar lees de paar posts hierboven even door.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef Tevik het volgende:
[..]
Is iedereen die een andere mening er op na houdt dan jij een troll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |