Je neemt dus ook iedere dag een nieuwe tandenborstel?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:46 schreef Dartanion het volgende:
Ik douche mezelf niet met schijt nee, gewoon met verwarmd kraanwater
Voordat jullie ongenuanceerde dingen uitkramen, raad ik jullie aan om zelf eens op te zoeken: hoe snel bacterieen groeien, welke er op welk deel van de huid leven, hoe ranzig een 1001 dingen doekje is.
Mijn theedoek gebruik ook half als 1001 dingen doekje, dus daarom vervang ik die ook elke dag, samen met de handdoek. Tijdens het handen wassen verwijder je ongeveer 70% van de bacterieen van je handen MET de handdoek
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Acceptatie is de eerste stap naar genezing.
Ik ben veel te lui voor smetvrees. En dat heb ik geaccepteerd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Acceptatie is de eerste stap naar genezing.
Maar zó lui ben ik niet!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:54 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
zo wáár!
ik vervang mijn handdoek ongeveer eens in de twee weken, maar dat is meer een te veel aan luiheid dan een gebrek aan persoonlijke hygiëne...
Nee maar ik spoel hem wel heel goed uit, en vervang hem elke maandquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Je neemt dus ook iedere dag een nieuwe tandenborstel?
Geef nou maar toe, je zit aan de 'enge' kant van het continuüm.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:56 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nee maar ik spoel hem wel heel goed uit, en vervang hem elke maand
Nee hoor het is geen obsessie
Pak je wel eens geld aan met blote handen? Vervang je je tandenborstel elke dag? Raak je wel eens deurklinken in openbare gebouwen aan? Pas je wel eens kleding in een winkel? Gaat je kleding wel na elke dag allemaal de was in?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:55 schreef Dartanion het volgende:
Ik hoop dat in jouw maag geen bacterieen levenWant een van de doelen van je maag is bacterieen en andere ziekte verwekkers doden
Er worden wel enzymen vrijgemaakt in de maag die een deel van de verting op zich neemt, samen met het zuur in de maag
Ik weet dat er bact. op je huid leven, en dat het een goed ding is! Ook weet ik dat er bact in je darmen leven en dat die daar heel nuttig werk doen. Maar als je je kont af gaat vegen met een handdoek en die de volgende dag gebruikt om de rest van je lichaam mee te doen.
Voor we verder gaan even een conclusie van mijn kant:
Jullie vinden dat ik smetvrees heb en overdrijf, ik vind jullie vies
Toevoegingen:quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Pak je wel eens geld aan met blote handen? Vervang je je tandenborstel elke dag? Raak je wel eens deurklinken in openbare gebouwen aan? Pas je wel eens kleding in een winkel? Gaat je kleding wel na elke dag allemaal de was in?
Maar niet voordat je je aan je ballen gekrabt hebt natuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:07 schreef Lakai het volgende:
Ja!
En en en, en ga je ook wel eens met je handen in het afval, en daarna in je neus?
![]()
Heb je ooit wat geleerd van je immuunsysteem? Bacteriën zijn niet erg. Overdreven hygiëne is pas slecht voor je.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Dartanion het volgende:
gadverddaaammmeee, die mensen die een handdoek meer dan 1x gebruiken
Hebben jullie OOIT iets geleerd over bacterie groei? Hebben jullie OOIT iets geleerd over huid en de bacterieen die daar op leven. Ik denk van niet
Bij mij elke douche beurt, dus soms 2 op 1 dag, en de handafdroog handdoek in de keuken die word ook elke dag vervangen, samen met de theedoek en het 1001 dingen doekje
Wie weet is die vloer wel gewoon koudquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je ooit wat geleerd van je immuunsysteem? Bacteriën zijn niet erg. Overdreven hygiëne is pas slecht voor je.
Welke idioot gebruikt trouwens een handdoek op de grond als matje? Je bent toch hopelijk droog als je uit de douche komt? Ik ben meestal al droog nog voordat ik de handdoek pak, gewoon even het water van me afvegen.
Een badmatje is dan heel handig. Of gewoon een IKEA-kleedje van 2 euro, dat ook in de was kan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie weet is die vloer wel gewoon koud?
Ik heb hier steen liggen, maar dat is niet koud na een douchebeurt. Het warme water van de douche maakt heel de badkamer warm.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie weet is die vloer wel gewoon koud?
Ja, ik droog me dus ook niet af met een muffe handdoek.quote:
Je hoeft het je niet persoonlijk aan te trekken. Die jankerds noemen jou toch geen viezerd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, ik droog me dus ook niet af met een muffe handdoek.
Maar wat ik bedoel is dat het vies is als in het ruikt vies, niet dat je dodelijke pestpokkecholera krijgt van een handdoek waar je je 2x mee afdroogt.
Het is gewoon de gevoelswaarde, het gevoel van fris en schoon, want de meerderheid van de jankerts hier die roepen dat het ultiem goor is om je 2x met één handdoek af te drogen eet wel eens iets met zn handen terwijl hij achter zn pc zit. Dan stop je dus poepbacterieen in je mond, mkay.
Dat doe ik ook niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:08 schreef Lienekien het volgende:
Je hoeft het je niet persoonlijk aan te trekken. Die jankerds noemen jou toch geen viezerd.
Dat ís ook vies! Twee handdoeken, wat overdreven, zeg. Is één niet genoeg?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:16 schreef boskameel het volgende:
Elke dag een nieuwe handdoek. Gebruik 2 handdoeken, ik ga geen 14 handdoeken per week wassen
. Volgens mij zijn dat ook de mensen die niet direct met de mond water uit de kraan drinken wat dat is "vies"
.
Niet goed wijs? Hoe dat zo dan niet, dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:25 schreef boskameel het volgende:
Dat valt ook wel mee. Eentje gebruik ik om te douchen, en eentje die bij de wastafel hangt. Meestal die om de 2 dagen. En ik heb nog steeds geen gekke ziektes, en ik stink ook nog steeds niet. Mensen die elke dag hun handdoek vervangen zijn niet goed wijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |