Kijk, en daarom ga ik een handdoek geen twee keer gebruiken. Ik vind een handdoek niet meer fijn om te gebruiken als je 'm na één keer gebruiken laat opdrogen. Zodra 'ie dan weer nat wordt, ruikt 'ie onfris. En die onfrisse geur wil ik niet op mijn schone huid.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Omdat ie niet meer fris ruikt als ie een aantal keer nat is geworden en weer opgedroogd. Maar dat wil niet zeggen dat ik er vies van word. Als ik een schone handdoek onder de kraan hou en laat opdrogen en dat nog 2x herhaal ruikt ie ook niet meer fris. Dat heeft dus niks met mijn smerige net gedouchte lichaam te maken.
Omdat zoals hierboven al gezegd wordt, de handdoek muf gaat ruiken van het water.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:47 schreef Lienekien het volgende:
Al die mensen die vinden dat een handdoek niet vies wordt omdat je toch schoon onder de douche vandaan komt: waarom zou je dan überhaupt nog je handdoeken wassen? Gewoon ééntje, altijd gebruiken voor het douchen!
Mijne ruikt dan nog gewoon.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk, en daarom ga ik een handdoek geen twee keer gebruiken. Ik vind een handdoek al niet meer fijn om te gebruiken als 'ie je 'm na één keer gebruiken laat opdrogen. Zodra 'ie dan weer nat wordt, ruikt 'ie onfris. En die onfrisse geur wil ik niet op mijn schone huid.
Heb je soms zo'n mooie radiator in de badkamer waar 'ie overheen kan? Die hebben wij namelijk niet, dus ik denk dat de handdoeken bij ons te langzaam drogen en dan wel al snel muffig worden.quote:
Stop dan ook gelijk met afwassenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:16 schreef Morrigan het volgende:
De handdoeken voor na het douchen gebruik ik één keer, maar de handdoek voor het wassen van mijn handen en gezicht gemiddeld een week en de handdoek bij de toilet misschien nog wel langer.
Dat snap ik wel, maar dan gaat de discussie dus over hoe lang het fris blijft ruiken, niet om wanneer de handdoek vies is. Bij mij blijft de frisse geur wat langer, want ze hangen hier over zo'n buizenradiator die zich tussen het ventilatiesysteem en het raam bevinden. Ze zijn hier altijd supersnel weer droog dus. Als ze ook maar een beetje muf ruiken gaan ze onmiddelijk in de was, maar hier is dat dus pas na 3 dagen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Kijk, en daarom ga ik een handdoek geen twee keer gebruiken. Ik vind een handdoek niet meer fijn om te gebruiken als je 'm na één keer gebruiken laat opdrogen. Zodra 'ie dan weer nat wordt, ruikt 'ie onfris. En die onfrisse geur wil ik niet op mijn schone huid.
Dan ben je dus al veel te laatquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan gaat de discussie dus over hoe lang het fris blijft ruiken, niet om wanneer de handdoek vies is. Bij mij blijft de frisse geur wat langer, want ze hangen hier over zo'n buizenradiator die zich tussen het ventilatiesysteem en het raam bevinden. Ze zijn hier altijd supersnel weer droog dus. Als ze ook maar een beetje muf ruiken gaan ze onmiddelijk in de was, maar hier is dat dus pas na 3 dagen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Dartanion het volgende:
gadverddaaammmeee, die mensen die een handdoek meer dan 1x gebruiken
Hebben jullie OOIT iets geleerd over bacterie groei? Hebben jullie OOIT iets geleerd over huid en de bacterieen die daar op leven. Ik denk van niet
Bij mij elke douche beurt, dus soms 2 op 1 dag, en de handafdroog handdoek in de keuken die word ook elke dag vervangen, samen met de theedoek en het 1001 dingen doekje
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef Debsterr het volgende:
Heb een speciale microvezeldoek voor m'n hoofd.
Alsof de halve wereldbevolking zou uitsterven als iedereen zich een week lang met dezelfde handdoek afdroogtquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Dartanion het volgende:
Hebben jullie OOIT iets geleerd over bacterie groei? Hebben jullie OOIT iets geleerd over huid en de bacterieen die daar op leven. Ik denk van niet
Bij mij elke douche beurt, dus soms 2 op 1 dag, en de handafdroog handdoek in de keuken die word ook elke dag vervangen, samen met de theedoek en het 1001 dingen doekje
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Dartanion het volgende:
Precies, zeg dat die mensen die wonen langs de Ganges maar!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Alsof de halve wereldbevolking zou uitsterven als iedereen zich een week lang met dezelfde handdoek afdroogtJe overdrijft hier echt wel hoor
Douche jij jezelf met schijt ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Dartanion het volgende:
Goeie post !quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:10 schreef Laton het volgende:
potentieel smetvrees vs relaxtere mensen topic
De bacterieën die op je huid leven zullen inderdaad zo levensbedreigend zijn dat je maar beter iedere het zekere voor het onzekere kan nemenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Dartanion het volgende:
Je weet niet wat het is en denkt dat ik een schoonmaakdoek bedoel he? Het is een speciaal gevormde doek met zo'n elastiekje op het uiteinde, die je makkelijk kunt oprollen en achterop vast kunt zetten. Microvezel neemt veel meer vocht op.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:46 schreef Dartanion het volgende:
Ik douche mezelf niet met schijt nee, gewoon met verwarmd kraanwater
Voordat jullie ongenuanceerde dingen uitkramen, raad ik jullie aan om zelf eens op te zoeken: hoe snel bacterieen groeien, welke er op welk deel van de huid leven, hoe ranzig een 1001 dingen doekje is.
Mijn theedoek gebruik ook half als 1001 dingen doekje, dus daarom vervang ik die ook elke dag, samen met de handdoek. Tijdens het handen wassen verwijder je ongeveer 70% van de bacterieen van je handen MET de handdoek
Een muffe handdoek vind ik viesss.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan gaat de discussie dus over hoe lang het fris blijft ruiken, niet om wanneer de handdoek vies is. Bij mij blijft de frisse geur wat langer, want ze hangen hier over zo'n buizenradiator die zich tussen het ventilatiesysteem en het raam bevinden. Ze zijn hier altijd supersnel weer droog dus. Als ze ook maar een beetje muf ruiken gaan ze onmiddelijk in de was, maar hier is dat dus pas na 3 dagen.
Nou, de laatste keer dat ik keek leefde ik nog steeds.. en dat zonder het iedere dag pakken van een schone handdoekquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:46 schreef Dartanion het volgende:
Ik douche mezelf niet met schijt nee, gewoon met verwarmd kraanwater
Voordat jullie ongenuanceerde dingen uitkramen, raad ik jullie aan om zelf eens op te zoeken: hoe snel bacterieen groeien, welke er op welk deel van de huid leven, hoe ranzig een 1001 dingen doekje is.
Ja, en als je helemaal bacterievrij wil zijn kan je maar beter in een gesteriliseerde ziekenhuiskamer gaan wonen. Maar dan moet je na een jaartje vooral niet meer buiten komen, het gebrek aan weerstand zal er voor zorgen dat je binnen de kortste keren hartstikke ziek wordtquote:Mijn theedoek gebruik ook half als 1001 dingen doekje, dus daarom vervang ik die ook elke dag, samen met de handdoek. Tijdens het handen wassen verwijder je ongeveer 70% van de bacterieen van je handen MET de handdoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |