Dat veel mensen dat langer laten liggen dan dat ze hun handdoek gebruiken. En als er iets vol met bacteriën zit..quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Lienekien het volgende:
Wat heeft een vaatdoekje er nou mee te maken?
Er is er geloof ik maar één in het hele topic geweest die bacteriën als argument voor eenmalig gebruik heeft genoemd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat veel mensen dat langer laten liggen dan dat ze hun handdoek gebruiken. En als er iets vol met bacteriën zit..
Waar zei ik dat om de geur ging? Het schone gevoel van een nieuwe handdoek houdt meer in, onder andere de wetenschap dat ik 'm de vorige dag(en) niet heb gebruikt om 't gebied tussen de tenen, kont of stuk 'moeilijke' huid te drogen (hoe schoon 't ook is na een douchebeurt). En sorry, maar ik douche me ook omdat 't een lekker gevoel geeft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan spray je hem toch in met deo? Als het puur voor de geur is?
Zelf douche ik om mij schoon te maken trouwens, niet voor het heerlijke gevoel.!
Ik ben zuiniger op m'n huid, dan op een stuk aanrecht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:32 schreef Enfermera het volgende:
1x in de week. Waarom vaker? Ik douche meestal om de dag (oehhh ranzig ben ik he.), en als je je afdroogt ben je als het goed is vrij schoon dus waarom dan om de dag een nieuwe handdoek pakken?
Come on..
En het lijkt me dat je handdoek een stuk schoner is na 2x douchen dan het vaatdoekje wat al 3 dagen in je keuken ligt te meuren.
Dus je raakt je vaatdoek niet aan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Waar zei ik dat om de geur ging? Het schone gevoel van een nieuwe handdoek houdt meer in, onder andere de wetenschap dat ik 'm de vorige dag(en) niet heb gebruikt om 't gebied tussen de tenen, kont of stuk 'moeilijke' huid te drogen (hoe schoon 't ook is na een douchebeurt). En sorry, maar ik douche me ook omdat 't een lekker gevoel geeft.![]()
[..]
Ik ben zuiniger op m'n huid, dan op een stuk aanrecht.
En 2 eetlepels dettol in de yoghurt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef fathank het volgende:
Elke dag een schone handdoek. Zijn jullie vies van jezelf ofzo
. Jullie eten zeker ook geen yoghurt omdat daar bacteriën in zitten en wassen 30 keer per dag je handen. Goed voor je weerstand
.
Ik snoep gerust van rauw gehakt, dus dat zal wel een beetje meevallen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef fathank het volgende:
Elke dag een schone handdoek. Zijn jullie vies van jezelf ofzo
. Jullie eten zeker ook geen yoghurt omdat daar bacteriën in zitten en wassen 30 keer per dag je handen. Goed voor je weerstand
.
Wel rauw vlees eten (althans, er van snoepen) maar niet jezelf 2x afdrogen met dezelfde handdoek. Daar kan ik echt niet bij met m'n hoofd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snoep gerust van rauw gehakt, dus dat zal wel een beetje meevallen.
Ik moet daar echt om lachen, hoor. Dat je daar niet bij kunt met je hoofd. Jij hoeft mijn was toch niet te doen? Nou, laat me dan lekker.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel rauw vlees eten (althans, er van snoepen) maar niet jezelf 2x afdrogen met dezelfde handdoek. Daar kan ik echt niet bij met m'n hoofd.
Ik douche regelmatig 2x per dag. 1x 's ochtends als ik mn bed uitkomt. FF lekker een koude douche (graad of 30) pakken om wakker te worden. En 's avonds als k terug kom van het werk en weer helemaal onder het stof en 't smeer zit. Dan zou ik dus 2 handdoeken per dag gebruiken. Ik ben toch geen wasserette of wel. Alsof ik al niet genoeg was heb.
Vind je dat dan ook niet viezig voelen? Als ik me niet douche, word ik slecht wakker, maar bovenal voel ik me dan de hele dag onfris.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:29 schreef Lienekien het volgende:
En ik douche me ongeveer om de dag, tenzij zweetweer.
Dat vind ik nog logischer dan elke dag fris douchen om je vervolgens af te drogen met een in mijn ogen (idd subjectief) niet frisse handdoek.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef Omniej het volgende:
Geniaal is dat...
Wel bij elke keer douchen een nieuwe handdoek (want hey, een handdoek waarmee al één keer eerder gezuiverd kraanwater van je huid af is gehaald, is toch echt wel enorm smerig), maar dan weer niet dagelijks douchen.
Vind het overigens wel enorm grappig om al die verschillen tussen mensen te zien.
Weet je waar ik me pas slecht van ga voelen? Als ik elke dag mijn haar moet wassen. Verschrikkelijk, loop je dus de helft van je leven met een natte kop rond..... Dan douche ik liever om de dag (tenzij zweetweer of andere zware activiteiten waar je goed van gaat plakken) zodat mn haar tenminste fatsoenlijk zit....quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat dan ook niet viezig voelen? Als ik me niet douche, word ik slecht wakker, maar bovenal voel ik me dan de hele dag onfris.
Ik was me wel, 's ochtends. Washandje, tjoeptjoep.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat dan ook niet viezig voelen? Als ik me niet douche, word ik slecht wakker, maar bovenal voel ik me dan de hele dag onfris.
werkt dus niet, dan gaat mijn haar alle kanten op pluizen en zit het de hele dag compleet verrot en onhandelbaar. Als ik douche, moet ik mijn haar wassen, tenzij ik me die dag niet in het openbaar hoef te vertonen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:31 schreef Copycat het volgende:
Ik was mijn (lange) haar om de dag en de dag dat ik mijn haar niet was, doe ik er een klem in voordat ik onder de douche stap. Nooit nat haar, altijd fris in de ochtend.
Nooit van een badmuts gehoord?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
werkt dus niet, dan gaat mijn haar alle kanten op pluizen en zit het de hele dag compleet verrot en onhandelbaar. Als ik douche, moet ik mijn haar wassen, tenzij ik me die dag niet in het openbaar hoef te vertonen.
Ik douche ook wel eens een dag nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |