abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:42:46 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70329252
Wel typisch trouwens, dat je 'intellect' niet goed spelt.
Huilen dan.
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:46:03 #185
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70329379
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef EricT het volgende:

[..]

Zal wel een libelle huismoeder zijn
Vast wel, met een "1001 dingen doekje" WTF is dat in godsnaam.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 juni 2009 @ 16:46:12 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70329390
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:42 schreef Isdatzo het volgende:
Wel typisch trouwens, dat je 'intellect' niet goed spelt.
Ah ja ene typo. Verder de inhoud negeren.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 juni 2009 @ 16:46:43 #187
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70329416
Kijk ik type ook 'ene' ipv 'een' OH NOES.

Ga jij je wasmachine nu maar op de gaskraan aansluiten.
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:47:25 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70329448
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ah ja ene typo. Verder de inhoud negeren.
Dat is precies wat jij deed in de post waar ik op reageerde. Hypocriet dat je er bent .
Huilen dan.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 juni 2009 @ 16:49:09 #189
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70329522
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ja hoor
quote:
Dat jij geen PI's en smiley's kan lezen is niet mijn probleem. Wat mijn intellect daar nu mee te maken heeft ontgaat me even, maar dat zal vast aan mijn intellect liggen, right?
'PI's en smileys lezen' Mijn god.
quote:
Is evengoed het probleem van jouw (klein)kinderen straks. Maar goed, ik betwijfel dan ook of zo'n simpele ziel als jij daar ooit over nadenkt.
Welk probleem? Leg dat eens uit. Global wamring? Peak Oil?
quote:
En of ik daar idee van heb.
Neen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 juni 2009 @ 16:49:49 #190
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70329548
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is precies wat jij deed in de post waar ik op reageerde. Hypocriet dat je er bent .
Linkje? Of moet ik nu weer 'smileys lezen' ?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 juni 2009 @ 16:51:03 #191
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70329604
Maar goed, we zijn er alweer. Ik ben een slechte ouder omdat ik elke dag een schone handdoek pak.
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:51:48 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70329635
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja hoor
[..]

'PI's en smileys lezen' Mijn god.
Jij interpreteert mijn post verkeerd, dat kán aan mij liggen.. maar in dit geval ligt dat volgens mij gewoon aan jou hoor .
quote:
[..]

Welk probleem? Leg dat eens uit. Global wamring? Peak Oil?
Beide?
quote:
[..]

Neen.
Stiekem toch wel .

16.52, tijd om naar huis te gaan.
Huilen dan.
pi_70329746
Gelukkig veel mensen met smetvrees, die gaan als eerste het hoekie om als de mexicaanse griep toeslaat! Want ze hebben een weerstand niks!
pi_70329779
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:56 schreef Robin__ het volgende:
Doorschuif systeem 2 dagen gebruiken, daarna gaat ie op de vloer, en wat er op de vloer lag gaat de was in..

Iedere dag..ten eerste hoe vies zijn jullie nog na het douchen?? Heb wel wat beters te doen als iedere week mn hele stapel handdoeken te wassen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 juni 2009 @ 16:57:57 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70329864
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jij interpreteert mijn post verkeerd, dat kán aan mij liggen.. maar in dit geval ligt dat volgens mij gewoon aan jou hoor .
Ah ja, wederom zo'n sterk argument. 'Wij van wc eend'. En dan voornamelijk omdat jij wel "PI's kan lezen" natuurlijk. Ik zou eens wat vaker buiten de deur komen in plaats van alleen op een forum.
quote:
Beide?
Global warming is zeer discutabel en peak oil niet te voorkomen, maar dat zal wel te hoog gegrepen zijn voor zo'n simpele ziel als jij.
quote:
Stiekem toch wel .

16.52, tijd om naar huis te gaan.
Rly? Bij elke volt komt er een seal of origin mee naar buiten rollen? Of heb je een generator in de tuin staan?
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:04:05 #196
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70330094
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Gelukkig veel mensen met smetvrees, die gaan als eerste het hoekie om als de mexicaanse griep toeslaat! Want ze hebben een weerstand niks!
Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:07:15 #197
87694 Robin__
letitredno
pi_70330209
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Dartanion het volgende:
Hebben jullie OOIT iets geleerd over bacterie groei? Hebben jullie OOIT iets geleerd over huid en de bacterieen die daar op leven. Ik denk van niet

Nee, vertel eens.. Er zitten dus bacterieen op je huid?? Goh en wat voor slechts doen ze daar dan? Blijven die allemaal zitten met het douchen of spoelt dat van je af? Of schraap je die van je huid af met de handdoek En hoelang ben je dan bacterie vrij ?

Je verpakt je handdoeken toch wel bacterie vrij he na het wassen, en niet in een kamer met zo'n smerig gebalanceerd ventilatie systeem he?

Lijkt me echt niets man.. zo'n ultra bacterie bewust leven.

Theedoek valt wat mij betreft onder hetzelfde verhaal.. Ik ga vast dood van alle bacterieen die ik de vorige keer van mn net afgewassen bord heb gepoetst
pi_70330274
Hey, Swets, Isdatzo, is het gesteggel zo onderhand klaar? Stelletje kleuters.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2009 17:09:39 ]
pi_70330364
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:07 schreef Robin__ het volgende:
Je verpakt je handdoeken toch wel bacterie vrij he na het wassen, en niet in een kamer met zo'n smerig gebalanceerd ventilatie systeem he?
Als mijn handdoeken uit de wasmachine komen, haal ik ze er uit met steriele chirurgenhandschoentjes. Vervolgens seal ik ze in een plasticje voor ik ze in de kast leg.

Doet niet iedereen dat zo dan? Stelletje smeerpijpen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2009 17:12:24 ]
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:13:27 #200
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70330417
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Als mijn handdoeken uit de wasmachine komen, haal ik ze er uit met steriele chirurgenhandschoentjes. Vervolgens seal ik ze in een plasticje voor ik ze in de kast leg.

pi_70330610
quote:

[..]

Kookwas, hoop ik Met een halve liter bleek

Noem mij een ransbak; ik gebruik mijn handdoeken rustig een dag of 3. Als ze vochtig zijn, hang ik ze over de buizenradiator - zo droog, blijft prima fris. Voor sporten gebruik ik wel steeds schone handdoeken, natuurlijk. Zo'n spinning-handdoek ruikt niet te fris naderhand Ook voor na het zwemmen; die handdoeken ruiken mij iets teveel naar chloor.
pi_70331159
quote:

[..]

Niet iedereen schijnt dat zo te doen, nee.

Sommige mensen gebruiken één handdoek zelfs voor meerdere ledematen. Zó goor is dat echt. Die lui hebben nog nooit van bacteriegroei gehoord.
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:44:04 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70331365
Nou, de discussie is echt ontaard, hè. Of je bent een ransaap of je hebt smetvrees en geen weerstand en je verpest het milieu en je bent niet wijs.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:53:43 #204
87694 Robin__
letitredno
pi_70331637
staan een stuk mee 'en' aan 1 kant

dan ben ik wel alleen smerig
  † In Memoriam † woensdag 24 juni 2009 @ 19:23:16 #205
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_70334086
Ik gebruik mijn douche handdoek 2 keer, voor andere opfrisbeurten gebruik ik een kleinere handdoek die ik ook max. 2 keer gebruik, washandjes gebruik ik 1x.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_70334287
Heel interessant trouwens het verschil in hygiëne tussen mensen.

Ook interessant, ik waste vroeger altijd alles bij elkaar, handdoeken, kleding, theedoeken, etc. Ook een tapijt stopte ik er wel eens bij.

Mijn huisgenote hier in Italië was tapijten en ook theedoeken altijd apart, met ontsmettingsmiddel erbij. Mogen niet bij gewone kleding want dat is vies volgens haar.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:30:27 #207
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70334318
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:29 schreef JohnDDD het volgende:
Heel interessant trouwens het verschil in hygiëne tussen mensen.

Ook interessant, ik waste vroeger altijd alles bij elkaar, handdoeken, kleding, theedoeken, etc.
Dat doe ik ook.
pi_70334625
Dan heeft douchen toch amper nut meer, als je je gaat afdrogen met een gebruikte kleffe handdoek die één of twee dagen (of langer) heeft liggen broeien? Vakantie is natuurlijk wat anders, dan lig je ook in een tentje (als je kampeert) op een slecht 'bed' en moet je een paar honderd meter lopen met een wc-rol onder je arm voordat je bij een wc bent. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat thuis ook doe.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_70334880
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat doe ik ook.
Met een eenpersoonshuishouden vind ik dat ook best wel logisch. Anders moet je idiote voorraden handdoeken en theedoeken hebben. Ik doe het nu nog wel eens als de wasmachine niet helemaal vol is of als er maar een paar handdoeken liggen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70334927
Na 2x douchen.

Het is compleet onzin om na elke douchebeurt een schone te pakken. Je bent zelf toch ook gewoonn schoon als je onder de douche uit komt?

Bovendien kost het een kapitaal om alles weer te wassen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:48:49 #211
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70334956
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Met een eenpersoonshuishouden vind ik dat ook best wel logisch. Anders moet je idiote voorraden handdoeken en theedoeken hebben. Ik doe het nu nog wel eens als de wasmachine niet helemaal vol is of als er maar een paar handdoeken liggen.
Ik ben ook maar in m'n eentje. Als ik het moet scheiden duurt het een eeuwigheid of lukt het niet voordat ik een trommel vol heb.
pi_70335421
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef Loohcs het volgende:
Dan heeft douchen toch amper nut meer, als je je gaat afdrogen met een gebruikte kleffe handdoek die één of twee dagen (of langer) heeft liggen broeien? Vakantie is natuurlijk wat anders, dan lig je ook in een tentje (als je kampeert) op een slecht 'bed' en moet je een paar honderd meter lopen met een wc-rol onder je arm voordat je bij een wc bent. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat thuis ook doe.
Net andersom bij mij... Gewoon een normale douchehanddoek kan prima een week mee (natuurlijk wel na elke douchebeurt fatsoenlijk te drogen hangen - niets 'klefs' aan). Enige uitzondering is douchen in warme landen. Ik heb gemerkt dat m'n handdoek dan vaak totaal niet goed droogt, of in het ergste geval zelfs zeiknat blijft. Dán is het natuurlijk wel ranzig om 'm nog een keer te gebruiken, maar in Nederland heb je daar absoluut geen last van.

En tijdens vakanties heb ik sowieso elke dag een nieuwe handdoek, maar dat ligt meer aan het feit dat ik normaal gesproken in hotels slaap waar die dingen gewoon elke dag vervangen worden. Maar ja, dan heb je zelf ook geen last van een berg was.
pi_70336836
quote:

[..]

Je vervangt natuurlijk ook na ieder autoritje je interieurfilter, elke ochtend het filter in je WTW unit, pakt elke dag een nieuwe pen op kantoor, vraagt je ICT afdeling dagelijks om een nieuw toetsenbord plus muis, weigert categorisch om te winkelen met een winkelwagentje of mandje - tenzij je handschoenen draagt die vanzelfsprekend wel na elke keer in de was verdwijnen and so on and so on
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_70338624
ik vind je handdoek vervangen na 3 keer afdrogen eerlijk gezegd al absurt snel

misschien moeten jullie je handdoek eens netjes uithangen op een droge plek na het douchen, dan is hij binnen een uur helemaal droog en klaar voor nog een keer gebruiken

als je hem in een hoekje (of in de badkamer) laat wegrotten, dan kun je hem inderdaad elke keer verversen

stelletje knotsgekke idioten die hun handdoek elke keer in de was gooien
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:34:45 #215
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_70339002
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:10 schreef Laton het volgende:
potentieel smetvrees vs relaxtere mensen topic
Thnx 4 calling me relaxed.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_70342592
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef Loohcs het volgende:
Dus jij denkt dat je met een dag oude handdoek net zoveel vuil op je lichaam smeert als je er met douchen afhaalt?

Mijn op het moment vijf dagen oude handdoek is kurkdroog, soepel en ruikt naar de zeep die ik onder de douche gebruik.
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:00:09 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70342646
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat je met een dag oude handdoek net zoveel vuil op je lichaam smeert als je er met douchen afhaalt?

Mijn op het moment vijf dagen oude handdoek is kurkdroog, soepel en ruikt naar de zeep die ik onder de douche gebruik.
Dan vraag je je idd toch wel af hoe smerig sommige mensen onder die douche vandaan komen .
Huilen dan.
pi_70355683
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Amper is het sleutelwoord en dat was natuurlijk ietwat gechargeerd, maar dat had je wel begrepen. Het gaat er - zoals al eerder opgemerkt in dit topic - niet om of een gebruikte handdoek objectief gezien vies is, maar om het schone gevoel van een nieuwe handdoek. En dat het imho gewoon niet lekker is om een heerlijke douche af te sluiten met een handdoek die al 6 keer is gebruikt.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:51:02 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70355736
Ik hang mijn gebruikte handdoek altijd vrij op. Kan niks broeien oid. En de tweede dag ruikt hij nog net zo fris als de dag ervoor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70355839
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:49 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Amper is het sleutelwoord en dat was natuurlijk ietwat gechargeerd, maar dat had je wel begrepen. Het gaat er - zoals al eerder opgemerkt in dit topic - niet om of een gebruikte handdoek objectief gezien vies is, maar om het schone gevoel van een nieuwe handdoek. En dat het imho gewoon niet lekker is om een heerlijke douche af te sluiten met een handdoek die al 6 keer is gebruikt.
Los van de toenemende mate van mufheid - die nogal afhankelijk is van de ventilatie van je badkamer en het netjes uithangen van je handdoek - is die handdoek na een paar dagen toch nauwelijks* anders dan een schone. Zeker als je geurloos wasmiddel gebruikt.

* en nu niet weer komen met 'nauwelijks is het sleutelwoord'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2009 13:01:13 ]
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:54:19 #221
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_70355855
Ik gebruik mn handdoek ook gewoon tot hij niet lekker meer ruikt
Ergens tussen de 2 en 6 keer douchen ongeveer denk ik.
an urge to help mankind overcomes me
pi_70358935
Ik gebruik een handdoek ook meerdere keren Denk een weekje ofzo.. ga toch niet elke keer een nieuwe pakken, dan blijf ik aan het wassen!
Ik hang ze gewoon over een wasrekje, dag erna weer helemaal droog en fris
pi_70359018
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:49 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Dan spray je hem toch in met deo? Als het puur voor de geur is?

Zelf douche ik om mij schoon te maken trouwens, niet voor het heerlijke gevoel. !
pi_70359164
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:19 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Zelf douche ik om mij schoon te maken trouwens, niet voor het heerlijke gevoel. !
Waarom met deo sprayen als je hem ook gewoon kunt wassen?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70359251
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:23 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Waarom met deo sprayen als je hem ook gewoon kunt wassen?
Makkelijker, beter voor het milieu en goedkoper.
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:32:31 #226
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70359471
1x in de week. Waarom vaker? Ik douche meestal om de dag (oehhh ranzig ben ik he. ), en als je je afdroogt ben je als het goed is vrij schoon dus waarom dan om de dag een nieuwe handdoek pakken? Come on..

En het lijkt me dat je handdoek een stuk schoner is na 2x douchen dan het vaatdoekje wat al 3 dagen in je keuken ligt te meuren.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:41:44 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70359799
Wat heeft een vaatdoekje er nou mee te maken?
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:43:28 #228
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70359852
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Lienekien het volgende:
Wat heeft een vaatdoekje er nou mee te maken?
Dat veel mensen dat langer laten liggen dan dat ze hun handdoek gebruiken. En als er iets vol met bacteriën zit..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:45:28 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70359924
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat veel mensen dat langer laten liggen dan dat ze hun handdoek gebruiken. En als er iets vol met bacteriën zit..
Er is er geloof ik maar één in het hele topic geweest die bacteriën als argument voor eenmalig gebruik heeft genoemd.
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:49:16 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70360051
En ik pak elke dag een schone vaatdoek.
pi_70360113
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:19 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Waar zei ik dat om de geur ging? Het schone gevoel van een nieuwe handdoek houdt meer in, onder andere de wetenschap dat ik 'm de vorige dag(en) niet heb gebruikt om 't gebied tussen de tenen, kont of stuk 'moeilijke' huid te drogen (hoe schoon 't ook is na een douchebeurt). En sorry, maar ik douche me ook omdat 't een lekker gevoel geeft.
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:32 schreef Enfermera het volgende:
1x in de week. Waarom vaker? Ik douche meestal om de dag (oehhh ranzig ben ik he. ), en als je je afdroogt ben je als het goed is vrij schoon dus waarom dan om de dag een nieuwe handdoek pakken? Come on..

En het lijkt me dat je handdoek een stuk schoner is na 2x douchen dan het vaatdoekje wat al 3 dagen in je keuken ligt te meuren.
Ik ben zuiniger op m'n huid, dan op een stuk aanrecht.
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:54:17 #232
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70360223
Na elke douche een schone handdoek.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_70360263
1 voor m'n haar en 2 kleinere voor de rest, die gaan alle drie na 5 dagen de was in.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:09:57 #234
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70360775
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Waar zei ik dat om de geur ging? Het schone gevoel van een nieuwe handdoek houdt meer in, onder andere de wetenschap dat ik 'm de vorige dag(en) niet heb gebruikt om 't gebied tussen de tenen, kont of stuk 'moeilijke' huid te drogen (hoe schoon 't ook is na een douchebeurt). En sorry, maar ik douche me ook omdat 't een lekker gevoel geeft.
[..]

Ik ben zuiniger op m'n huid, dan op een stuk aanrecht.
Dus je raakt je vaatdoek niet aan? Come on.
Magoed, het was inderdaad mijn punt om de vergelijking te maken dat dat ranziger is dan je handdoek waar je je mee afdroogt. Bacterien worden nog het meest overgedragen via handcontact
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:16:57 #235
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70363073
Elke dag een schone handdoek . Zijn jullie vies van jezelf ofzo . Jullie eten zeker ook geen yoghurt omdat daar bacteriën in zitten en wassen 30 keer per dag je handen. Goed voor je weerstand .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70363211
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef fathank het volgende:
Elke dag een schone handdoek . Zijn jullie vies van jezelf ofzo . Jullie eten zeker ook geen yoghurt omdat daar bacteriën in zitten en wassen 30 keer per dag je handen. Goed voor je weerstand .
En 2 eetlepels dettol in de yoghurt natuurlijk.
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:24:17 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70363390
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef fathank het volgende:
Ik snoep gerust van rauw gehakt, dus dat zal wel een beetje meevallen.
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:27:33 #238
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70363530
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik snoep gerust van rauw gehakt, dus dat zal wel een beetje meevallen.
Wel rauw vlees eten (althans, er van snoepen) maar niet jezelf 2x afdrogen met dezelfde handdoek. Daar kan ik echt niet bij met m'n hoofd.

Ik douche regelmatig 2x per dag. 1x 's ochtends als ik mn bed uitkomt. FF lekker een koude douche (graad of 30) pakken om wakker te worden. En 's avonds als k terug kom van het werk en weer helemaal onder het stof en 't smeer zit. Dan zou ik dus 2 handdoeken per dag gebruiken. Ik ben toch geen wasserette of wel. Alsof ik al niet genoeg was heb.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:29:47 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70363619
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Wel rauw vlees eten (althans, er van snoepen) maar niet jezelf 2x afdrogen met dezelfde handdoek. Daar kan ik echt niet bij met m'n hoofd.

Ik douche regelmatig 2x per dag. 1x 's ochtends als ik mn bed uitkomt. FF lekker een koude douche (graad of 30) pakken om wakker te worden. En 's avonds als k terug kom van het werk en weer helemaal onder het stof en 't smeer zit. Dan zou ik dus 2 handdoeken per dag gebruiken. Ik ben toch geen wasserette of wel. Alsof ik al niet genoeg was heb.
Ik moet daar echt om lachen, hoor. Dat je daar niet bij kunt met je hoofd. Jij hoeft mijn was toch niet te doen? Nou, laat me dan lekker.

En ik douche me ongeveer om de dag, tenzij zweetweer.
pi_70364400
Geniaal is dat...

Wel bij elke keer douchen een nieuwe handdoek (want hey, een handdoek waarmee al één keer eerder gezuiverd kraanwater van je huid af is gehaald, is toch echt wel enorm smerig), maar dan weer niet dagelijks douchen.

Vind het overigens wel enorm grappig om al die verschillen tussen mensen te zien.
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:55:53 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70364538
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:29 schreef Lienekien het volgende:

En ik douche me ongeveer om de dag, tenzij zweetweer.
Vind je dat dan ook niet viezig voelen? Als ik me niet douche, word ik slecht wakker, maar bovenal voel ik me dan de hele dag onfris.
pi_70365224
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef Omniej het volgende:
Geniaal is dat...

Wel bij elke keer douchen een nieuwe handdoek (want hey, een handdoek waarmee al één keer eerder gezuiverd kraanwater van je huid af is gehaald, is toch echt wel enorm smerig), maar dan weer niet dagelijks douchen.

Vind het overigens wel enorm grappig om al die verschillen tussen mensen te zien.
Dat vind ik nog logischer dan elke dag fris douchen om je vervolgens af te drogen met een in mijn ogen (idd subjectief) niet frisse handdoek.
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:24:03 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70365263
Je weet hoeveel je 's nachts zweet?
pi_70365422
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vind je dat dan ook niet viezig voelen? Als ik me niet douche, word ik slecht wakker, maar bovenal voel ik me dan de hele dag onfris.
Weet je waar ik me pas slecht van ga voelen? Als ik elke dag mijn haar moet wassen. Verschrikkelijk, loop je dus de helft van je leven met een natte kop rond..... Dan douche ik liever om de dag (tenzij zweetweer of andere zware activiteiten waar je goed van gaat plakken) zodat mn haar tenminste fatsoenlijk zit....
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')