quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:43 schreef DonVincenzo het volgende:
Hoe vaak pak je een schone handdoek? Elke dag? Elke keer als je gedoucht hebt? Elke week? Elk jaar met Pasen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef The_stranger het volgende:
Elke keer douchen is een schone handdoek.
Geen idee of dat normaal is. Ik vroeg het me af.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:56 schreef Robin__ het volgende:
Doorschuif systeem2 dagen gebruiken, daarna gaat ie op de vloer, en wat er op de vloer lag gaat de was in..
Iedere dag..ten eerste hoe vies zijn jullie nog na het douchen?? Heb wel wat beters te doen als iedere week mn hele stapel handdoeken te wassen
Je maakt je badkamer nooit schoon?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:02 schreef BreakSpear het volgende:
Elke keer na het douchen, en de handdoek komt nooit op de grond want dat vind ik smerig!
Dat dus, om de dag een schone handdoek.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:56 schreef Robin__ het volgende:
Doorschuif systeem2 dagen gebruiken, daarna gaat ie op de vloer, en wat er op de vloer lag gaat de was in..
Iedere dag..ten eerste hoe vies zijn jullie nog na het douchen?? Heb wel wat beters te doen als iedere week mn hele stapel handdoeken te wassen
Jij vindt het prettig dat andere gezinsleden met hun zweetpoten op je handdoek staan te springen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:02 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Je maakt je badkamer nooit schoon?
Ik laat 'm niet op de grond liggen of zo. Die haakjes zitten niet voor de sier aan de wand. Maar ik krijg geen smetvreesaanval als de handdoek tijdens het afdrogen per ongeluk even op de vloer valt of zo. Dan raap ik 'm op en ga verder met afdrogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:06 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Jij vindt het prettig dat andere gezinsleden met hun zweetpoten op je handdoek staan te springen?
Handdoeken doe ik op 60 graden terwijl zo ongeveer alle kleding op 40 gaat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:15 schreef Loohcs het volgende:
Elke keer een nieuwe, handdoeken kunnen toch overal bij in de was. 7 handdoeken wassen of 3 handdoeken wassen, dat maakt toch niet zo heel veel uit (of je moet je was met de hand doen)?
same here!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:56 schreef Robin__ het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef grizegrijn het volgende:
Elke keer. En daarna de vloer ermee droogmaken.
Dan doe ik dat precies zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me af hoe de mensen die iedere dag een schone handdoek willen dat doen als ze op vakantie gaan?
Droog maken is wat anders dan schoonmaken hè.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Koewam het volgende:
[..]
Je badkamervloer schoonmaken met een handdoek.
Ik doe het met chloor.
ik ook hoor, maar die van mij ruiken na een dag of 3 niet meer zo lekker (ik moet altijd even de frisse wasgeur opsnuiven als ik mn gezicht afdroog en op de een of andere manier vervliegt die nogal snel bij mij, bij mijn moeder blijven ze langer lekker ruiken)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Lakai het volgende:
Ben ik nou echt de enige die er een week mee doet?
Mocht ie binnen die tijd stinken gooi ik em in de was.
Ventileert je badkamer dan wel goed?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
3x per dag een andere.
Een voor mijn natte lichaam een voor natte haar en s'avonds voor gewassen gezicht.
Het is meer dat die dingen niet zo snel drogen.
Ik doe er ook een week mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Lakai het volgende:
Ben ik nou echt de enige die er een week mee doet?
Mocht ie binnen die tijd stinken gooi ik em in de was.
Als je schoon uit de douche komt, en de handdoek dus ook schoon blijft, hoe is dit dan ranzig?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:25 schreef LekkerApart het volgende:
Gemiddeld 4 x per week douchen (2 personen hier)
Ik gebruik iedere douchebeurt 2 x handdoek en 1 x washand
Vriendjelief 1 x extra grote handdoek
En dat gaat na iedere douchebeurt echt in de was..
En zo ging het bij mijn ouders met 4 personen thuis ook.. (ong 20 handdoeken per week)
Heb ook nog nooit gehoord van mensen dat ze handdoek recyclen..
Heb geen smetvrees en kom echt schoon onder de douche weg, maar dat vind ik echt wel ranzig.
De wasmachine draait wel..
4x douchenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:25 schreef LekkerApart het volgende:
Gemiddeld 4 x per week douchen (2 personen hier)
Ik gebruik iedere douchebeurt 2 x handdoek en 1 x washand
Vriendjelief 1 x extra grote handdoek
En dat gaat na iedere douchebeurt echt in de was..
En zo ging het bij mijn ouders met 4 personen thuis ook.. (ong 20 handdoeken per week)
Heb ook nog nooit gehoord van mensen dat ze handdoek recyclen..
Heb geen smetvrees en kom echt schoon onder de douche weg, maar dat vind ik echt wel ranzig.
De wasmachine draait wel..
O dat van dat haar vind ik wel een goeiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Een handdoek om mijn haar en een om me mee af te drogen, die voor mijn haar hang ik te drogen en de volgende keer pak ik een schone voor om mijn haar en gebruik ik die andere om me mee af te drogen.
Verder hangt er in de douche altijd een handdoek voor na het tandenpoetsen enzo en die wordt eens in de week vervangen.
Maar je vriend mag wel vol met zijn gezicht in je .... ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:08 schreef childintime het volgende:
O dat van dat haar vind ik wel een goeieOf misschien 2 keer het haar ermee drogen. Wij hebben met z'n 2en dagelijks 4 handdoeken in de was, uit gewoonte wordt alles erin gekwakt. Wat dus resulteert in een paar keer per week witte wassen draaien omdat ik ook witte was op 60 doe. Ik vind het ook geen fijn idee om m'n gezicht af te drogen met een handdoek waarmee ik de dag ervoor m'n ...... heb afgedroogd....
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:57 schreef styliste het volgende:
om de 2 a 3 dagen, je komt toch schoon onder de douche vandaan?
dat doet mijn vriendin ook, is dus een vrouwending?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
Met douchen gebruik ik 2 handdoeken. Één voor mijn haar en één voor het lichaam. Daarna natuurlijk in de was.
veel handdoeken meenemenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me af hoe de mensen die iedere dag een schone handdoek willen dat doen als ze op vakantie gaan?
Met lang haar moet je wel, daar zit keiveel vocht in na het douchen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat doet mijn vriendin ook, is dus een vrouwending?
ik na elke keer eigenlijk.
Als ik geen handdoek om mn haar doe na het wassen, is mn shirt van nek tot billen nat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Catch22- het volgende:
dat doet mijn vriendin ook, is dus een vrouwending?
Ik hang ze nooit in badkamer.quote:
Ik knijp het gewoon even uit, en ga er met mijn handdoek doorheen. Is prima dan hoor. En ja, dat is dezelfde handdoek die ik voor mijn reet gebruik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met lang haar moet je wel, daar zit keiveel vocht in na het douchen.
Als ik dat zo doe is 's middags mijn haar nog niet droog.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik knijp het gewoon even uit, en ga er met mijn handdoek doorheen. Is prima dan hoor. En ja, dat is dezelfde handdoek die ik voor mijn reet gebruik.
Droog is het niet, maar wel zo droog dat het niet op mijn shirt lekt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als ik dat zo doe is 's middags mijn haar nog niet droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |