Moet dat niet zijn: "mits je genoeg geld hebt" ???quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:10 schreef Djahani het volgende:
Dan kan je 10.000¤ opnemen mits je te weinig geld hebt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn: "mits je genoeg geld hebt" ???
Of gebruik ik het woordje mits al mijn hele leven verkeerd?:0
nee jij gebruikt het goed en sjahani maakte een foutjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn: "mits je genoeg geld hebt" ???
Of gebruik ik het woordje mits al mijn hele leven verkeerd?:0
Onderhandel jij nooit voordat je iets koopt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef babipangang het volgende:
waarom niet van tevoren via internetbankieren overboeken? of vertrouw je het bedrijf niet helemaal?
had de op niet goed gelezen zie ik nu, en nu klopt mijn bericht niet meer...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:16 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Onderhandel jij nooit voordat je iets koopt?
Dat dus..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:38 schreef keesos het volgende:
je kunt ook gewoon ff naar de bank, (ook gedaan bij fortis) en ff zeggen tegen hen wanneer je de auto koopt.
zij regelen dan iets dat je bijvoorbeeld 1malig op 1 vastgestelde datum 10000 kunt pinnen, of meer of minder natuurlijk.
Een cheque? Kom jij net met je tijdmachine uit 1938 of zo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:51 schreef Virus3000 het volgende:
Je kunt het ook via een cheque doen, hoef je niet met al dat geld over straat te lopen...
Ze moeten die auto ook een afleverbeurt geven, apk doen. Je neemt een auto toch nooit meteen mee? Tenzij je 'm bij een particulier koopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:43 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dat dus..
en wie gaat er nou direct een auto meenemen? Zitten meestal wel wat dagen overheen. Overigens kan Ts het geld gewoon overmaken naar de dealer. en dan maar twee keer de bus nemen. luie donder!
Ik snap niet wat iedereen daar toch altijd moeilijk over doet. Gewoon die enveloppe met geld in je binnenzak, en geen mens die het ziet, weet, merkt, of ook maar enigszins op het idee komt om eens in jouw binnenzak te gaan kijken wat of daar zoal te halen valt. Zolang je zelf ook doet alsof er niks aan de hand is, is er ook geen mens die wat vermoedt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:51 schreef Virus3000 het volgende:
Je kunt het ook via een cheque doen, hoef je niet met al dat geld over straat te lopen...
Af en toe heb je van die krantenberichtjes van mensen die onderweg een klein fortuin verloren zijn. De kans is klein, maar het is wel lullig als je die envelop met tien ruggen per ongeluk laat liggen in de trein.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen daar toch altijd moeilijk over doet. Gewoon die enveloppe met geld in je binnenzak, en geen mens die het ziet, weet, merkt, of ook maar enigszins op het idee komt om eens in jouw binnenzak te gaan kijken wat of daar zoal te halen valt. Zolang je zelf ook doet alsof er niks aan de hand is, is er ook geen mens die wat vermoedt.
Ik zeg nergens dat je evengoed gewoon wel voorzichtig moet zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:06 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Af en toe heb je van die krantenberichtjes van mensen die onderweg een klein fortuin verloren zijn. De kans is klein, maar het is wel lullig als je die envelop met tien ruggen per ongeluk laat liggen in de trein.
Mijn vorige auto had ik bij een particulier vandaan: vriend meegenomen die veel van auto's weet, proefrit gemaakt, en meteen betaald en meegenomen. Was prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:00 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Ze moeten die auto ook een afleverbeurt geven, apk doen. Je neemt een auto toch nooit meteen mee? Tenzij je 'm bij een particulier koopt.
Los daarvan komt er natuurlijk wel een moment dat je 'm wél meeneemt en dan verwacht de verkoper toch op de een of andere manier geld.
Zo heb ik het ook gedaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef TheOneAndOnly het volgende:
pinpas mee, cardreader mee, internetbankieren bij garage, garage kan controleren of betaling gedaan is op hun rekening... klaar, auto is van jou, heeft bij mij ook gewerkt.... als jij een auto wil kopen mag je er best effe internetten
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:06 schreef darktower het volgende:
Hoi, ik zit er over te denken om deze week een bus te pakken naar een autodealer (occasion), waar ik ter plekke een auto wil kopen. Alleen... hoe werkt dat in de praktijk met betalen? Want de auto die ik wil kost ongeveer 10.000 EUR en dat bedrag kan ik niet pinnen. Heb een limiet van 2500 EUR op mijn pinpas volgens mij, en op mijn creditcard eveneens. Kan ik zeg maar een aanbetaling doen, de auto meekrijgen, en dan later de rest overmaken? Of is dat niet gebruikelijk? Ik heb geen zin om nog een keer terug te moeten gaan (het is twee uur met het OV er naar toe).
Pitten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef darktower het volgende:
Waarom dan nog een keer terugkomen? Doe ik hooguit als er pitten in de auto zitten die ik ze dan wel laat fixen.
Ik heb gewoon geld gepind toen ik mijn auto ging ophalen en kreeg briefjes van 200 uit de automaatquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:14 schreef Cothen het volgende:
10K uit de muur trekken lijkt me geen pretje, dan krijg je 200 briefjes van 50 euro mee....
Ik zou zeggen: een aanbetaling doen met PIN en de rest overschrijven per bank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |