SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2009 21:13:22 ]
Hoe doe ik dat?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef GauloisesB. het volgende:
Kun je de dealer geen machtiging geven?
Dat kan niet naar een bedrag van boven de 10.000 kan ik je vertellen. Dat lukte mijn ouders laatst ook niet toen ze een groot bedrag wilde betalen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef Biogarde het volgende:
ING bellen en het daglimiet verhogen. Kan pas sinds 800 jaar bij vrijwel iedere bank.
Laatst 13.000 moeten betalen. Kon na een belletje gewoon per pin. Wel alleen bij de eerste transactie van die dag.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat kan niet naar een bedrag van boven de 10.000 kan ik je vertellen. Dat lukte mijn ouders laatst ook niet toen ze een groot bedrag wilde betalen.
Kon bij de Postbank 10+ jaar geleden al. M'n ouders betaalde ooit een auto met een pinpas. Lijkt me sterk dat hier geen manier voor is anno 2009. Of rijden we allemaal in auto's die we niet hoeven te betalen?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat kan niet naar een bedrag van boven de 10.000 kan ik je vertellen. Dat lukte mijn ouders laatst ook niet toen ze een groot bedrag wilde betalen.
Ja, en op die factuur staat dat je de dealer machtigt om eenmalig *****,** van je rekening af te schrijven.quote:
Mijn moeder had 3x gebeld (omdat er iedere keer een ander verhaal werd opgehangen) maar het kwam er op neer dat ze per pinpas niet meer dan 2500 euro kon gaan pinnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laatst 13.000 moeten betalen. Kon na een belletje gewoon per pin. Wel alleen bij de eerste transactie van die dag.
Ah, dan is dat een idee. Belletje doen naar de klantenservice van iNG en naar de dealer of dat kan.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laatst 13.000 moeten betalen. Kon na een belletje gewoon per pin. Wel alleen bij de eerste transactie van die dag.
Maar die is wel degelijk te verhogen voor een transactie. Weliswaar eenmalig waarschijnlijk, maar het kan.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mijn moeder had 3x gebeld (omdat er iedere keer een ander verhaal werd opgehangen) maar het kwam er op neer dat ze per pinpas niet meer dan 2500 euro kon gaan pinnen.
Hoe weet de dealer in dat geval of ik wel voldoende geld heb? Als ik geen rooie cent heb, maar 'm wel machtig, krijgt ie toch nooit z'n geld?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ja, en op die factuur staat dat je de dealer machtigt om eenmalig *****,** van je rekening af te schrijven.
Of denk ik nu te simpel?
Zelf nog nooit zo'n bedrag afgerekend, maar dit lijkt me logisch
Valt wel mee, denk ik. Mijn huidige auto - de auto die ik nu inruil - heb ik destijds ook cash betaald. Dat was ook geen kinderachtig bedrag om mee in de trein te zitten...quote:Op maandag 8 juni 2009 21:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
contant geld gaan ze niet blij mee zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, doe ik ook. Hij is alleen nu lastig bereikbaar en er zijn hier vast wel meer mensen die wel eens een grote aankoop hebben gedaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:24 schreef Antaresje het volgende:
Het lijkt mij dat die dealer wel vaker auto's verkoopt, dus misschien dat je daar eens kunt informeren wat zo'n beetje de normale gang van zaken is?
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef Mr.Mojito het volgende:
Zat je bij de postbank, of heb je alleen nog maar een betaalpas, dan heb je pech. Limiet is niet te verhogen, ook niet via kantoor. Max 2500 per dag per pas dus.
Spoedoverboeking via kantoor zou betekenen dat ik eerst naar de dealer moet om te kijken of de auto in orde is, dan naar een ING kantoor, en dan weer terug naar de dealer. Ook niet echt handig.quote:Overige mogelijkheden:
-Overschrijvingskaart
-Internetbankieren
-Spoedoverboeking via kantoor (op werkdagen voor 13:30) (kosten 8 euro)
-Contant betalen (bedragen boven de 12000 moeten gereserveerd worden, minimaal 3 werkdagen van tevoren)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |