Er loopt natuurlijk wel een kabel van je modem naar je routerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:47 schreef Nieuweling. het volgende:
het huis?
Want ik heb namelijk net een draadloze router gekocht van Linksys maar de verkoper zij dat ik de netwerkkabel(s) in die router moest doen maar dan is het toch niet draadloos?
Bij voorbaat dank.
Nieuweling.
Welke kabel loopt er dan vanaf mijn modem naar mijn router?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:48 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Er loopt natuurlijk wel een kabel van je modem naar je router
Vanaf dat punt kan het volledig draadloos..
(en vergeet niet je stroomkabel)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die stroomkabel is overbodig. Die kan je gewoon weggooien.die heb je alleen nodig als je toch kiest om je draadloze als bedrade router te gebruiken.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:51 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Welke kabel loopt er dan vanaf mijn modem naar mijn router?
En wat moet ik doen met een stroomkabel?
En sorry mensen het zijn vast domme vragen maar ik weet het echt niet en ik zit nu echt te stressen enzo.
Dat kan je oplossen door je router in aluminiumfolie te verpakken. Dan vergroot je het bereik van je antenne en dus ook de 'bandbreedte' Vergelijk het met een elektriciteitskabel, hoe dikker hoe meer volt er doorheen kan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:55 schreef Nieuweling. het volgende:
Ooh oke heel erg bedankt iedereen.![]()
Maar nog een vraagje ; ik heb boven een pc staan en eentje in de woonkamer maar als ik de modem en de router in de woonkamer zet word mijn internetsnelheid op de pc van boven dan langzamer dan als ik ze boven zet?
Doordat het signaal door muren en andere zooi moet, heb je kans dat de verbinding slechter is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:55 schreef Nieuweling. het volgende:
Maar nog een vraagje ; ik heb boven een pc staan en eentje in de woonkamer maar als ik de modem en de router in de woonkamer zet word mijn internetsnelheid op de pc van boven dan langzamer dan als ik ze boven zet?
OMGquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:51 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Mijn router heeft helemaal geen antenne?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat kan je oplossen door je router in aluminiumfolie te verpakken. Dan vergroot je het bereik van je antenne en dus ook de 'bandbreedte' Vergelijk het met een elektriciteitskabel, hoe dikker hoe meer volt er doorheen kan.
Nee! daarom juistquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:57 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Mijn router heeft helemaal geen antenne?![]()
Maar je wilt dus zeggen dat als ik de router en modem boven zet de internetsnelheid op die pc van boven sneller is?
Oké ik denk dat ik het snap maar ja een laag aluminiumfolie over m'n router doen vind ik ook weer zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee! daarom juist![]()
En ja, ALS je hem verpakt in één laagje aluminiumfolie. Dan haal je makkelijk 53 mbit per seconde.Snel genoeg om mee te internetten.
Dan zit je zo rond de 20/25 mbit per secondequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:03 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Oké ik denk dat ik het snap maar ja een laag aluminiumfolie over m'n router doen vind ik ook weer zomaar ja als het eigenlijk moet dan doe ik het wel maar stel dat ik dat laagje aliminiumfolie er niet over doe hoeveel mbit per seconde haal ik dan?
Gemiddeld moet je rekenen op zo'n 12mbit per laagje folie. Die waardes van SF zijn wel erg hoog, hij gaat er denk ik van uit dat je geoefend bent in het vouwen van de folie. Maar zo te horen ben je nog wel een beginner dus dan zijn de waardes wat lager.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:03 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Oké ik denk dat ik het snap maar ja een laag aluminiumfolie over m'n router doen vind ik ook weer zomaar ja als het eigenlijk moet dan doe ik het wel maar stel dat ik dat laagje aliminiumfolie er niet over doe hoeveel mbit per seconde haal ik dan?
Dus hoe meer aliminiumfolie ik er over heen doe hoe sneller mijn internetverbinding word? En hoe bedoel je ''geoefend in het vouwen van de folie'' dat kan toch iedereen of moet je het op een speciale manier doen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Gemiddeld moet je rekenen op zo'n 12mbit per laagje folie. Die waardes van SF zijn wel erg hoog, hij gaat er denk ik van uit dat je geoefend bent in het vouwen van de folie. Maar zo te horen ben je nog wel een beginner dus dan zijn de waardes wat lager.
De waarden van SF zijn sowieso verkeerd, hij gaat ervan uit dat de stroomkabel wel gebruikt wordt. Aan de antwoorden te zien, is dat niet het geval en dan heb je te maken met een fixed hoeveelheid mbitjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Gemiddeld moet je rekenen op zo'n 12mbit per laagje folie. Die waardes van SF zijn wel erg hoog, hij gaat er denk ik van uit dat je geoefend bent in het vouwen van de folie. Maar zo te horen ben je nog wel een beginner dus dan zijn de waardes wat lager.
Hoeken deflecteren, dus je moet 'm zo rond mogelijk inpakken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Dus hoe meer aliminiumfolie ik er over heen doe hoe sneller mijn internetverbinding word? En hoe bedoel je ''geoefend in het vouwen van de folie'' dat kan toch iedereen of moet je het op een speciale manier doen?
Natuurlijk kan je je router zo inpakken als dat je met je boterhammetjes doet, maar ja, dat helpt niet echt veel. Je moet de vouwen op een dermate manier aanbrengen dat ze de signalen in de juiste richting lijden, zodat ze elkaar versterken. Dan krijg je het optimale effect.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Dus hoe meer aliminiumfolie ik er over heen doe hoe sneller mijn internetverbinding word? En hoe bedoel je ''geoefend in het vouwen van de folie'' dat kan toch iedereen of moet je het op een speciale manier doen?
Je hebt helemaal gelijk, maar laten we het niet te technisch maken voor TS.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef The_stranger het volgende:
[..]
De waarden van SF zijn sowieso verkeerd, hij gaat ervan uit dat de stroomkabel wel gebruikt wordt. Aan de antwoorden te zien, is dat niet het geval en dan heb je te maken met een fixed hoeveelheid mbitjes.
Probleem in deze is dat de hoeveelheid mbitjes logaritmisch afneemt, dus je eigenlijk niet kunt zeggen hoeveel mbitjes je nu krijgt. Die 12mbit per laag klopt wel aardig, maar dat is als je router volledig vol zit. Dat loopt vrij snel af tot hij leeg is en je weer moet opladen door bij je ISP weer mbitjes te bestellen...
Maar dan dus wel de vouwen in de juiste richting.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoeken deflecteren, dus je moet 'm zo rond mogelijk inpakken.
Ja maar dat leek me logisch eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dan dus wel de vouwen in de juiste richting.
Dan zullen we het eerst nog maar niet hebben over links- of rechts draaiende foliequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dan dus wel de vouwen in de juiste richting.
Dat hangt inderdaad van de faseverschuiving af van je draadloze signalen. Maar zoals gezegd, laten we het simpel houden voor TSquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan zullen we het eerst nog maar niet hebben over links- of rechts draaiende folie
Heb je nou echt niet door dat ze je zitten te fucken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Help die arme fokker tochquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:51 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Welke kabel loopt er dan vanaf mijn modem naar mijn router?
En sorry mensen het zijn vast domme vragen maar ik weet het echt niet en ik zit nu echt te stressen enzo.
Zitten ze me echt te fucken of zit jij mij nu te fucken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Heb je nou echt niet door dat ze je zitten te fucken?![]()
Sorry lieve fokkers maar dit vind ik echt niet kunnen:
[..]
Help die arme fokker toch
Ts, zou je misschien kunnen vertellen wat voor draadloze router/modem je al in huis hebt en welke je nieuw hebt gekocht?
Wij fucken TS? Waar ben je nou zelf dan mee bezig!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Ts, zou je misschien kunnen vertellen wat voor draadloze router/modem je al in huis hebt en welke je nieuw hebt gekocht?
als iemand vraagt wat ie met de stroomkabel moet hoeven we hem toch niet serieus te nemen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Die draadloze signalen worden gereflecteerd door de grond, dus hoe dichter je router bij de grond staat hoe beter, meer reflectie is immers meer snelheid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:27 schreef Nieuweling. het volgende:
Maare.... even ontopic : is het verstandig om mijn router (die Linksys) op de eerste verdieping neer te zetten en die modem (KNP Experiabox) op de begane grond of heb je dan juist (veel) snelheidsverlies?
En hoe wil je die twee nu gaan verbinden?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:27 schreef Nieuweling. het volgende:
Maare.... even ontopic : is het verstandig om mijn router (die Linksys) op de eerste verdieping neer te zetten en die modem (KNP Experiabox) op de begane grond of heb je dan juist (veel) snelheidsverlies?
Draadloos natuurlijk, het is toch niet voor niets een draadloze routerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:28 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En hoe wil je die twee nu gaan verbinden?
op verzoek van Flepke even serieus dan:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:27 schreef Nieuweling. het volgende:
Klopt, je internet abo kan je ook opzeggen wat dat draadloze geval pikt het gewoon uit de lucht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die stroomkabel is overbodig. Die kan je gewoon weggooien.die heb je alleen nodig als je toch kiest om je draadloze als bedrade router te gebruiken.
Je hoeft toch alleen die router en modem met elkaar te verbinden door in beide een uiteinde van een ethernet network cable te doen? En die kabel kan dan door een gat dat ik een keer heb laten boren in de grond. Snap je?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:28 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En hoe wil je die twee nu gaan verbinden?
Ben ik wel.... Ik download nogal veel films e.d......quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef Feestkabouter het volgende:
(en gezien je vragen gok ik dat je geen dataslurpende nerd bent zoals ik)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:32 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ben ik wel.... Ik download nogal veel films e.d......
Van dat gat wist ik natuurlijk niet, maar dan heb je inderdaad de beste opzet als je de router zo dicht mogelijk bij je computer zet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:31 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen die router en modem met elkaar te verbinden door in beide een uiteinde van een ethernet network cable te doen? En die kabel kan dan door een gat dat ik een keer heb laten boren in de grond. Snap je?
Oké ik denk dat ik het snap maar ik wil het héél erg zeker weten dat ik het goed doe voor ik de verpakking open doe :quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:33 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Van dat gat wist ik natuurlijk niet, maar dan heb je inderdaad de beste opzet als je de router zo dicht mogelijk bij je computer zet.
nou zoals je in mijn vorige post al hebt kunnen lezen is dat laatste false: die 54 Mbps ga je waarschijnlijk amenooitnie halen, aangezien de snelheid van je modem naar de straat waarschijnlijk al stukken lager is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Oké ik denk dat ik het snap maar ik wil het héél erg zeker weten dat ik het goed doe voor ik de verpakking open doe :
Ik zet de router (Linksys Cisco) boven en de modem (KPN Experiabox) beneden en verbind die twee met elkaar door middel van een ethernet network cable en zet vervolgens een draadloos netwerk op en beveilig dat en dan kan ik op redelijk hoge snelheid (54 Mbps) internetten.
True or false?
nee je moet de verpakking dichtlaten!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef Nieuweling. het volgende:
Oké ik denk dat ik het snap maar ik wil het héél erg zeker weten dat ik het goed doe voor ik de verpakking open doe :
Huh ik snap je laatste zin niet helemaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:44 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
nou zoals je in mijn vorige post al hebt kunnen lezen is dat laatste false: die 54 Mbps ga je waarschijnlijk amenooitnie halen, aangezien de snelheid van je modem naar de straat waarschijnlijk al stukken lager is.
Alle Experiaboxes? Er staat wel WLAN op maar het lampje brand niet groen....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
nee je moet de verpakking dichtlaten!!
hoe nieuwer je dat ding houdt, hoe beter hij werkt!
en trouwens: ik zie net dat zo'n experiadinges ook draadloos is, dus wat voegt dat nieuwe ding nou toe? gewoon terugbrengen.
De drang om dingen te kopen die ik niet nodig heb.
Het lijkt me dat TS een vrouw is
begin dan nog eens vooraan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:51 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Alle Experiaboxes? Er staat wel WLAN op maar het lampje brand niet groen....
En ik weet trouwens niet zeker of ik hem wel terug kan brengen en mijn geld terug krijg want op het bonnetje staat niet iets in de trant van terugbrengen/ruilen binnen 14 dagen....
Oké.... denk ik.... Maar ik heb op tv een keer zo'n reclame gezien van rechtwijzer.nl ofzoiets en daar stond dat ik mijn geld terug kon krijgen binnen 14 dagen na aankoop ook zonder bonnetje en zonder reden etc. etc. maar wat als ze mij m'n geld nou tóch niet teruggeven?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:53 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
begin dan nog eens vooraan.
wie ben je, waar woon je, wat doe je, wat voor abo heb je, wat voor experiabox heb je, hoeveel stopcontacten heb je in huis, hoeveel films download je, en welk programma gebruik je daarvoor?
Naast mijn computer lukt helaas niet maar in de kamer ernaast wel, want daar zit dat gat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:57 schreef _Led_ het volgende:
Voor de beste setup kun je de router dus het best naast je computer zetten.
Die staat dan draadloos in verbinding met je computer.
En dan trek je door de vloer een kabel naar beneden naar je modem.
Zo heb je dus zo min mogelijk wireless (want ze staan naast elkaar) en dus maximale snelheid.
Edit: dan heb je maar 1 laag alufolie nodig waarschijnlijk en maakt het vouwen niet zo veel uit.
als je nou tussen die 2 kamers ook een gat maakt en de router en de pc precies zo neerzet dat ze elkaar kunnen 'zien' door dat gat, dan komt dat de snelheid wel ernstig ten goede, dan kom je uiteraard makkelijk aan die 54 Mbps, en dat is dan weer dik 5 DVD's per uur.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:59 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Naast mijn computer lukt helaas niet maar in de kamer ernaast wel, want daar zit dat gat.
Maar hoeveel Mbps zou ik dan ongeveer halen?
Loodfolie is beter. Dan issie snel én je krijgt geen kanker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja maar dat leek me logisch eerlijk gezegd.
Een plaatje doet meestal wonderen, dit was mijn vorige na het inpakken :
[ afbeelding ]
(M'n huidige heb ik nog mooier gedaan maar daar heb ik geen pics van)
Ja ALLE experiaboxen (er is namelijk maar 1 model) zenden standaard ook een draadloos signaal uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:51 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Alle Experiaboxes? Er staat wel WLAN op maar het lampje brand niet groen....
En ik weet trouwens niet zeker of ik hem wel terug kan brengen en mijn geld dan terug krijg want op het bonnetje staat niet iets in de trant van terugbrengen/ruilen binnen 14 dagen....
Waarom zou ts zijn vragen niet op een internet forum kunnen stellen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:10 schreef t_igger het volgende:
Ik zou iemand erbij halen, bij je thuis dus, die je kan helpen, enne niet via een forum!
Wellicht heeft die persoon ook de vouw techniek onder de knie voor het aluminiumfolie!
Suc6!
Eindelijk een reactie waar de ts wat aan heeft...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:23 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Ja ALLE experiaboxen (er is namelijk maar 1 model) zenden standaard ook een draadloos signaal uit.
Die router kan je dus (proberen) terugbrengen.
Wanneer heb je trouwens je modem en internet van KPN bezorgt gekregen? KPN levert namelijk gratis instalatieservice aan alle nieuwe contractanten. De aanvraag voor een gratis monteur moet wel binnen een week na levering gedaan worden dacht ik.
quote:1.9. Ik heb geen draadloze verbinding met de KPN Experia Box en na controle blijkt dat het WLAN lampje op de voorkant uit is op mijn KPN Experia Box. Hoe kan ik de draadloze verbinding weer inschakelen?
# Druk de ronde zwarte knop die in het midden op de voorkant van de KPN Experia Box zit 10 seconden in. Met deze knop kan je de draadloze verbinding aan- en uitzetten. Als het WLAN-lampje op de voorkant van de KPN Experia Box weer gaat branden dan is de draadloze verbinding ingeschakeld.
# Controleer via je account "Mijn KPN" op www.kpn.com of Wi-Fi is ingeschakeld. Heb je alleen een draadloos aangesloten computer dan kan je een computer uit de naaste omgeving, welke aangesloten is op het Internet, gebruiken om via “Mijn KPN” te controleren of Wi-fi is ingeschakeld of bel de helpdesk. (0900-0244)
# Het kan zijn dat je KPN Experia opnieuw is gereset, waarna de configuratie niet goed is bijgewerkt. Reset de KPN Experia Box opnieuw. Druk hiervoor met een puntig voorwerp het Reset knopje achter op de KPN Experia Box gedurende +/- 15 seconden in totdat het Power-lampje rood brandt. Nadat de reset voltooid is zal de KPN Experia Box als deze aangesloten is op het ADSL netwerk automatisch de actuele configuratie ophalen via www.kpn.com.. Indien Wi-Fi is ingeschakeld dan zal het WLAN lampje nu ook moeten branden. Is dit niet het geval bel dan de helpdesk. (0900-0244)
Echt even deze sleutel wijzigen, het is nogal simpel te hackz0rren; http://www.gnucitizen.org(...)bt-home-hub-routers/quote:3.21. Is het draadloze netwerk van mijn KPN Experia Box standaard voldoende beveiligd?
KPN levert de KPN Experia Box standaard uit met een WPA beveiliging die automatisch is toegekend aan uw modem.
Door gebruik te maken van de nieuwste technieken is het tegenwoordig mogelijk voor hackers om deze automatisch toegekende WPA beveiliginssleutel te kraken.
Het is dan ook raadzaam om de standaard beveiliginssleutel (WEP / WPA) te veranderen in een door u zelf gekozen sleutel. Een door u gekozen WPA sleutel dient minimaal 8 karakters te bevatten. In het geval u voor WEP kiest dient u gebruik te maken van hexadecimale karakters. Hexadecimale karakters zijn de letters a t/m f, A t/m F en de cijfers 0 t/m 9. Een 64 bit WEP sleutel bevat 10 karakters en een 128 bit WEP sleutel bevat 26 karakters.
Hoe u dit kunt instellen vind u bij vraag 3.22.
Als je nog problemen met instellingen hebt moet je het maar even zeggen, buren hebben ook zo'n experia box met standaard sleutelquote:3.22. Hoe kan ik de beveiligingssleutel van de KPN Experia Box wijzigen?
Open een webbrowser en typ het adres 192.168.1.254 in het adresveld.
U komt in het scherm van de KPN Experia Box.Links in het scherm ziet u het Menu.
# Klik in het menu op Thuisnetwerk
# Klik in het rechterscherm op Wireless
# Klik op WLAN:SpeedTouchxxxxxx
# Klik rechtsboven op Configureren.
# Wijzig bij WPA-PSK-coderingssleutel de beveiliginssleutel in de door u gekozen sleutel.
# Klik op Toepassen
Allereerst bedankt voor je hulp maar, als de winkel weigert mijn geld terug te geven ookal zit de router in de originele verpakking enzo, wat kan/moet ik dan doen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Eindelijk een reactie waar de ts wat aan heeft...![]()
Gewoon dat wat je nieuw hebt gekocht weer terug brengen en wifi instellen op de experia box
Hier even wat belangrijke info voor ts van deze site: http://www.kpnadsl.com/support/technischevragen-experia2.html#16
[..]
[..]
Echt even deze sleutel wijzigen, het is nogal simpel te hackz0rren; http://www.gnucitizen.org(...)bt-home-hub-routers/
[..]
Als je nog problemen met instellingen hebt moet je het maar even zeggen, buren hebben ook zo'n experia box met standaard sleutel![]()
Wat staat er op de bon?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:41 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor je hulp maar, als de winkel weigert mijn geld terug te geven ookal zit de router in de originele verpakking enzo, wat kan/moet ik dan doen?
Volgens mij heeft TS nog een router in de aanbiedingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:54 schreef Cracka-ass het volgende:
TVP ik moet binnekort ook draadloos.
Niets dat erop wijst dat ik het product kan ruilen of mijn geld terug kan krijgen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat staat er op de bon?
Denk dat je niet echt veel kans maakt bij de winkel: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=767616
Dat hangt weer van de instellingen van je router af. De diameter van het gat moet groter zijn dan de ingestelde golflengte van de signalen. Waar staat die op?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:15 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Niets dat erop wijst dat ik het product kan ruilen of mijn geld terug kan krijgen.Nu zit ik dus met de gebakken peren....
En even ontopic : dat gat dat in de vloer zit is klein, dus verliest mijn internetsnelheid dan geen snelheid?
Deze vraag is niet van toepassing want ik heb de verpakking e.d. nog niet opengemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat hangt weer van de instellingen van je router af. De diameter van het gat moet groter zijn dan de ingestelde golflengte van de signalen. Waar staat die op?
Nu is het leuk geweest, kappenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat hangt weer van de instellingen van je router af. De diameter van het gat moet groter zijn dan de ingestelde golflengte van de signalen. Waar staat die op?
Nee, ik weet bijna 100% zeker dat de verbinding tussen jou computer en de router veeeeeel sneller is dan dat er van de provider binnen komt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:15 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Niets dat erop wijst dat ik het product kan ruilen of mijn geld terug kan krijgen.Nu zit ik dus met de gebakken peren....
En even ontopic : dat gat dat in de vloer zit is klein, dus verliest mijn internetsnelheid dan geen snelheid?
Je ging dat linksys ding toch terug brengen/verkopen en die xperia box toch configureren voor wifi?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Deze vraag is niet van toepassing want ik heb de verpakking e.d. nog niet opengemaakt.
Nu nog niet, want ik weet zeker, ik weet eigenlijk 100% zeker dat de desbetreffende computerwinkel waar ik de desbetreffende router heb gekocht mij mijn geld niet teruggeeft.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je ging dat linksys ding toch terug brengen/verkopen en die xperia box toch configureren voor wifi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |