abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:12:28 #26
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70296782
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef Bart het volgende:

[..]

Maar dan dus wel de vouwen in de juiste richting.
Ja maar dat leek me logisch eerlijk gezegd.

Een plaatje doet meestal wonderen, dit was mijn vorige na het inpakken :

(M'n huidige heb ik nog mooier gedaan maar daar heb ik geen pics van)
zzz
  PR/Manusje van alles dinsdag 23 juni 2009 @ 18:13:25 #27
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70296818
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef Bart het volgende:

[..]

Maar dan dus wel de vouwen in de juiste richting.
Dan zullen we het eerst nog maar niet hebben over links- of rechts draaiende folie
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:13:31 #28
31101 _Led_
pi_70296824
Maar even tussendoor, dit zou allemaal in de handleiding moeten staan dus
zzz
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:14:22 #29
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_70296854
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dan zullen we het eerst nog maar niet hebben over links- of rechts draaiende folie
Dat hangt inderdaad van de faseverschuiving af van je draadloze signalen. Maar zoals gezegd, laten we het simpel houden voor TS
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:16:58 #30
31101 _Led_
pi_70296911
Als je er echt alles uit wil halen probeer je trouwens de kabel tussen de modem en de router zo recht mogelijk neer te leggen. (Ik heb 'm door een stuk pvc-pijp liggen zodat de kat 'm niet krom kan schoppen.)
Maar de meeste mensen vinden dat overkill voor die 200kb/sec meer.
zzz
pi_70296955
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:08 schreef Nieuweling. het volgende:

[..]

Dus hoe meer aliminiumfolie ik er over heen doe hoe sneller mijn internetverbinding word? En hoe bedoel je ''geoefend in het vouwen van de folie'' dat kan toch iedereen of moet je het op een speciale manier doen?
Heb je nou echt niet door dat ze je zitten te fucken?
Sorry lieve fokkers maar dit vind ik echt niet kunnen:
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:51 schreef Nieuweling. het volgende:

[..]

Welke kabel loopt er dan vanaf mijn modem naar mijn router?
En wat moet ik doen met een stroomkabel?
En sorry mensen het zijn vast domme vragen maar ik weet het echt niet en ik zit nu echt te stressen enzo.
Help die arme fokker toch

Ts, zou je misschien kunnen vertellen wat voor draadloze router/modem je al in huis hebt en welke je nieuw hebt gekocht?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_70297041
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:18 schreef Flepke het volgende:

[..]

[..]

Ts, zou je misschien kunnen vertellen wat voor draadloze router/modem je al in huis hebt en welke je nieuw hebt gekocht?
Zitten ze me echt te fucken of zit jij mij nu te fucken?
Nouja, ik heb in ieder geval een KNP Experia Box en ik heb net dus een Linksys Cisco N Ultra Range Plus gekocht.
Maar is het trouwens ook mogelijk om mijn nieuw gekochte router op de 1e verdieping te zetten en de modem beneden of krijg je dan juist (veel) snelheidsverlies?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:23:04 #33
65252 Bart
pi_70297076
quote:

[..]

[..]

Wij fucken TS? Waar ben je nou zelf dan mee bezig!
  PR/Manusje van alles dinsdag 23 juni 2009 @ 18:23:08 #34
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_70297078
Flepke loopt te pesten....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2009 @ 18:24:09 #35
21636 Feestkabouter
pi_70297102
quote:

[..]

[..]

als iemand vraagt wat ie met de stroomkabel moet hoeven we hem toch niet serieus te nemen?
pi_70297162
Maare.... even ontopic : is het verstandig om mijn router (die Linksys) op de eerste verdieping neer te zetten en die modem (KNP Experiabox) op de begane grond of heb je dan juist (veel) snelheidsverlies?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:28:00 #37
65252 Bart
pi_70297190
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:27 schreef Nieuweling. het volgende:
Maare.... even ontopic : is het verstandig om mijn router (die Linksys) op de eerste verdieping neer te zetten en die modem (KNP Experiabox) op de begane grond of heb je dan juist (veel) snelheidsverlies?
Die draadloze signalen worden gereflecteerd door de grond, dus hoe dichter je router bij de grond staat hoe beter, meer reflectie is immers meer snelheid.
pi_70297194
quote:
En hoe wil je die twee nu gaan verbinden?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:28:38 #39
65252 Bart
pi_70297200
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:28 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Draadloos natuurlijk, het is toch niet voor niets een draadloze router
pi_70297226
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:59 schreef _Led_ het volgende:
DE HANDLEIDING, MOEDERNEUKER, LEES HEM !
wat hij zegt
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2009 @ 18:29:34 #41
21636 Feestkabouter
pi_70297236
quote:
op verzoek van Flepke even serieus dan:

bij gewoon gebruik (en gezien je vragen gok ik dat je geen dataslurpende nerd bent zoals ik) is het echt voldoende als je de router beneden zet en hij gewoon draadloos verbinding kan maken.
stel dat de draadloze verbinding door dikke muren of zo dan maar 20% is of zo, dan is dat nog steeds sneller dan de verbinding die je naar de straat hebt. de draadloze verbinding is dan geen beperkende factor.

ik hoop dat je het aan de praat krijgt..........

ik heb geen ervaring maar ik ga er vanuit dat de Experia niet draadloos is (anders snap ik niet waarom je dat nieuwe ding erbij had gekocht namelijk)
pi_70297257
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die stroomkabel is overbodig. Die kan je gewoon weggooien. die heb je alleen nodig als je toch kiest om je draadloze als bedrade router te gebruiken.
Klopt, je internet abo kan je ook opzeggen wat dat draadloze geval pikt het gewoon uit de lucht.
pi_70297284
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:28 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Je hoeft toch alleen die router en modem met elkaar te verbinden door in beide een uiteinde van een ethernet network cable te doen? En die kabel kan dan door een gat dat ik een keer heb laten boren in de grond. Snap je?
pi_70297330
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:29 schreef Feestkabouter het volgende:
(en gezien je vragen gok ik dat je geen dataslurpende nerd bent zoals ik)
Ben ik wel.... Ik download nogal veel films e.d......
pi_70297345
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:32 schreef Nieuweling. het volgende:

[..]

Ben ik wel.... Ik download nogal veel films e.d......
pi_70297346
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:31 schreef Nieuweling. het volgende:

[..]

Je hoeft toch alleen die router en modem met elkaar te verbinden door in beide een uiteinde van een ethernet network cable te doen? En die kabel kan dan door een gat dat ik een keer heb laten boren in de grond. Snap je?
Van dat gat wist ik natuurlijk niet, maar dan heb je inderdaad de beste opzet als je de router zo dicht mogelijk bij je computer zet.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_70297430
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:33 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Van dat gat wist ik natuurlijk niet, maar dan heb je inderdaad de beste opzet als je de router zo dicht mogelijk bij je computer zet.
Oké ik denk dat ik het snap maar ik wil het héél erg zeker weten dat ik het goed doe voor ik de verpakking open doe :
Ik zet de router (Linksys Cisco) boven en de modem (KPN Experiabox) beneden en verbind die twee met elkaar door middel van een ethernet network cable en zet vervolgens een draadloos netwerk op en beveilig dat en dan kan ik op redelijk hoge snelheid (54 Mbps) internetten.
True or false?
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2009 @ 18:44:34 #48
21636 Feestkabouter
pi_70297586
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef Nieuweling. het volgende:

[..]

Oké ik denk dat ik het snap maar ik wil het héél erg zeker weten dat ik het goed doe voor ik de verpakking open doe :
Ik zet de router (Linksys Cisco) boven en de modem (KPN Experiabox) beneden en verbind die twee met elkaar door middel van een ethernet network cable en zet vervolgens een draadloos netwerk op en beveilig dat en dan kan ik op redelijk hoge snelheid (54 Mbps) internetten.
True or false?
nou zoals je in mijn vorige post al hebt kunnen lezen is dat laatste false: die 54 Mbps ga je waarschijnlijk amenooitnie halen, aangezien de snelheid van je modem naar de straat waarschijnlijk al stukken lager is.
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2009 @ 18:46:39 #49
21636 Feestkabouter
pi_70297646
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:37 schreef Nieuweling. het volgende:

nee je moet de verpakking dichtlaten!!
hoe nieuwer je dat ding houdt, hoe beter hij werkt!

en trouwens: ik zie net dat zo'n experiadinges ook draadloos is, dus wat voegt dat nieuwe ding nou toe? gewoon terugbrengen.

De drang om dingen te kopen die ik niet nodig heb.

Het lijkt me dat TS een vrouw is
pi_70297725
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:44 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nou zoals je in mijn vorige post al hebt kunnen lezen is dat laatste false: die 54 Mbps ga je waarschijnlijk amenooitnie halen, aangezien de snelheid van je modem naar de straat waarschijnlijk al stukken lager is.
Huh ik snap je laatste zin niet helemaal. Wat bedoel je precies met ''aangezien de snelheid van je modem naar de straat waarschijnlijk al stukken lager is.''?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')