Kut.. Die foto heb ik niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:43 schreef koei het volgende:
Beste burger ooit blijft toch die van Leo in Leipzig:
[ afbeelding ]
En ik had 'm nog wel zovaak gestuurd zodat je hem nooit meer kwijt zou raken!quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:45 schreef koei het volgende:
[..]
En ik had 'm nog wel zovaak gestuurd zodat je hem nooit meer kwijt zou raken!
Het is toch wel een beetje een karig broodje hoor! Of moet je hem zelf bouwen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:43 schreef koei het volgende:
Beste burger ooit blijft toch die van Leo in Leipzig:
[ afbeelding ]
ouwe viespeuk, een beetje burger kanen in het Dalton!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:53 schreef koei het volgende:
Dit was een zelf beleg broodje Spanky! Dus je kon erop doen wat je wilde.
Ik vond de broodjes hamburger op mn middelbare school ook altijd erg lekker vanwege de saus die erop zat. Ik ben een tijdje terug die saus ergens tegen gekomen maar toen was hij ook lang zo lekker niet meer
Behalve Fristi.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:56 schreef Nebo het volgende:
Nooit, maar dan ook nooit iets na jaren weer proberen omdat je het als jonge meid of jongen erg lekker vond. Geeft bijna alleen maar teleurstelling en beschadigd de herinnering aan een hemels product
Vooruit, er zijn inderdaad uitzonderingen. Skittles!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Behalve Fristi.
Dat blijft lekker!
Oeh en van die staafjes met zwart/wit (salmiak) poeder erin! Die blijven ook echt sweeeeet!
Skittles kan ik helaas alleen maar met halve zakjes tegelijk eten. Maar dan zit mn mond zo vol met die krengen en al die smaken door elkaar heen en zo zoet dat ik ze alsnog vies vindquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vooruit, er zijn inderdaad uitzonderingen. Skittles!
Met dat zonnetje met de zonnebril, die zijn legen -wait for it- dary!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Skittles kan ik helaas alleen maar met halve zakjes tegelijk eten. Maar dan zit mn mond zo vol met die krengen en al die smaken door elkaar heen en zo zoet dat ik ze alsnog vies vind
Trouwens, van die kartonnen doosjes met rozijntjes erinblijven goede rozijntjes dat!
.... nice!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:10 schreef Nebo het volgende:
http://www.apple.com/trailers/disney/toystory3/
Say what?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |