Kut.. Die foto heb ik niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:43 schreef koei het volgende:
Beste burger ooit blijft toch die van Leo in Leipzig:
[ afbeelding ]
En ik had 'm nog wel zovaak gestuurd zodat je hem nooit meer kwijt zou raken!quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:45 schreef koei het volgende:
[..]
En ik had 'm nog wel zovaak gestuurd zodat je hem nooit meer kwijt zou raken!
Het is toch wel een beetje een karig broodje hoor! Of moet je hem zelf bouwen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:43 schreef koei het volgende:
Beste burger ooit blijft toch die van Leo in Leipzig:
[ afbeelding ]
ouwe viespeuk, een beetje burger kanen in het Dalton!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:53 schreef koei het volgende:
Dit was een zelf beleg broodje Spanky! Dus je kon erop doen wat je wilde.
Ik vond de broodjes hamburger op mn middelbare school ook altijd erg lekker vanwege de saus die erop zat. Ik ben een tijdje terug die saus ergens tegen gekomen maar toen was hij ook lang zo lekker niet meer
Behalve Fristi.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:56 schreef Nebo het volgende:
Nooit, maar dan ook nooit iets na jaren weer proberen omdat je het als jonge meid of jongen erg lekker vond. Geeft bijna alleen maar teleurstelling en beschadigd de herinnering aan een hemels product
Vooruit, er zijn inderdaad uitzonderingen. Skittles!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Behalve Fristi.
Dat blijft lekker!
Oeh en van die staafjes met zwart/wit (salmiak) poeder erin! Die blijven ook echt sweeeeet!
Skittles kan ik helaas alleen maar met halve zakjes tegelijk eten. Maar dan zit mn mond zo vol met die krengen en al die smaken door elkaar heen en zo zoet dat ik ze alsnog vies vindquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vooruit, er zijn inderdaad uitzonderingen. Skittles!
Met dat zonnetje met de zonnebril, die zijn legen -wait for it- dary!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Skittles kan ik helaas alleen maar met halve zakjes tegelijk eten. Maar dan zit mn mond zo vol met die krengen en al die smaken door elkaar heen en zo zoet dat ik ze alsnog vies vind
Trouwens, van die kartonnen doosjes met rozijntjes erinblijven goede rozijntjes dat!
.... nice!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:10 schreef Nebo het volgende:
http://www.apple.com/trailers/disney/toystory3/
Say what?!
quote:
Oosterpark barquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:40 schreef Reintji het volgende:
Echte burgers haal je naast de oosterpark bar lenny! (in de ripperdalaan)
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=53.224856,6.580102&spn=0,359.995193&t=h&z=18&layer=c&cbll=53.225001,6.579989&panoid=Jwfq_UezKSc0AydN_nVCTw&cbp=12,131.3,,0,5
De OPW/Oosterpark burger is legendarisch. Een regelrechte aanslag op je kransslagaders. Denk een ovaal broodje van zeker een centimeter of 15-20 lang, daarop een minstens even grote lap vlees. Compleet met wat groen, uien, augurkjes, tomaat, kaas.
Have fun, ik ga nog voordat ik volgende week op vakantie ga. Vanavond maar eens even het eerste deel nog een keer kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oosterpark barwat een tent
maar is dat niet gewoon aan t damsterdiep? Kan nu niet de link kijken want ik internet vanuit de bios, nog 20min
Een vriend van mij sindskort ook!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:56 schreef Poit het volgende:
Twee maten van me hebben een buiten bubbelbad![]()
Ook AQuila360??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef RitseB het volgende:
ohai, net terug van een dagje introductie op mijn nieuwe school, kom ik meteen 4 fokkers tegen
Soort van intro en jou heb ik niet ontmoet. De gasten die ik ontmoet heb kwamen niet in de gam.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook AQuila360??![]()
![]()
En nu al Introductie
En ik kom nooit uit GAMquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Soort van intro en jou heb ik niet ontmoet. De gasten die ik ontmoet heb kwamen niet in de gam.
Nooit gehadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:24 schreef RitseB het volgende:
Eind augustus dacht ik, hebben jullie trouwens vaker bqq's want hij was wel lekker
Wij gingen naar de bierbrouwerij vorige keer met begin jaarquote:
Die zijn idd ook een beetje weggestopt...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef RitseB het volgende:
Ik val straks onder de ICA en volgens mij is de ICA ook een apart onderdeel van de HAN
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Tain is een poepnerd! Hij speelt meer dan 100 uur Team Fortress 2 in twee weken tijd!!1
Stroliequote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
Strolie kan ook wel overweg met de BANhamer moet ik zeggen
Jij vanwege je vele gezichten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke SC'ers wordt hiermee bedoeld? Wie het goed raad wint de prijs van Koei!
Jij welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:46 schreef Fallen het volgende:
Jullie zijn slecht. Ik gewoon door jullie geouwehoer vanavond op het terras een hamburger gegeten.
fail het is format c: en dat repareert mijn videokaart niet...quote:
Neeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Gast! Stop is met lonken naar mijn GameBabe!!quote:
Ik twijfel nog een beetje..quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:15 schreef koei het volgende:
Ik had niets anders verwacht Lennie! Ga er volgende week heen denk ik.
Gaan er trouwens nog mensen naar Parkpop?
Moet je niet boos om worden...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef koei het volgende:
[..]
Jij welIk had nog eten staan dat ik op moest eten
Heerlijk hé, zo'n mac...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef GameBabe het volgende:
had op mijn werk ook mijn computer gesloopt.
had opeens safe.google.com als startpagina, blijkt dat spyware te zijn. Virusscanner eroverheen die alles opruimt vervolgens alleen nog maar blauwe schermen.
Toen maar verder gegaan op mijn mac, die door nooit besmet zijn...
Neee.... ?quote:
Jawel joh, dat is heerlijk ontspannend af en toe. Desperate Housewives vind ik ook een leuke seriequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:32 schreef Poit het volgende:
Oeh, goeie tip.. Ik ga Supernatural maar eens op m'n joeesbie zetten.. Misschien ook nog een aflevering kijken..
Maar vrouwenseries koei?? Da's toch niets voor jou!!
Dat zat ik ook net te kijken. Ik ken alleen Guus Meeuwisquote:
Nee sorry.. Krijg er nu geen trek meer van...quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Neee.... ?
Wel over hamburgers... lekkere hamburgers met saus en sla en gegrilde aubergine en tomaat en augurkjes en ui-ringen en kaas en nog meer lekkere dingen!!
Ik ben teleurgesteld in je koei.. Ik dacht dat je wel wat pittiger was dan die zoetsappige meuk..quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:37 schreef koei het volgende:
[..]
Jawel joh, dat is heerlijk ontspannend af en toe. Desperate Housewives vind ik ook een leuke serieEn Big Love... Gewoon ter afwisseling voor tussendoor is dat best leuk! De dinsdagavond van net 5 was vroeger mijn favoriete TV-avond! Toen mijn hdd-recorder nog werkte (lang leve digitenne
) werd die hele avond opgenomen om het daarna rustig allemaal te kijken wanneer ik er zin in had. Maar dat kan nu niet meer dus nu moet ik alles downloaden om niets te missen
Koei met vrouwelijke kantenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:46 schreef koei het volgende:
Ach, af en toe komt mijn vrouwelijke kant boven Poit
En sterkte zondag Fallen! Een hele dag in Nootdorp doorbrengen wens ik niemand toe...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Tiggerfinger komt ook op parkpop, dat valt echt ENORM aan te raden! Te fucking spang die muziek! Daarnaast sta ik niet echt te springen...
Skatalites ga ik maar kijken dan op Fallens aanraden, want die heeft n toffe muzieksmaak! Very High compatibility zelfs!
Het is een echte Williams F-14 Tomcat kast....quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:55 schreef koei het volgende:
oeh, een echte flipperkast is wel nice! Zolang het maar geen hele oude is die onder het stof zit en die toevallig steeds als je een of ander veel punten plekje goed raakt de punten niet registreert
Maar dit vind ik dan helemaal gaaf!quote:Op woensdag 24 juni 2009 02:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zeker, maar die kende ik al langer, die andere 3 nog maar net, en die zijn nog vetter ook
quote:
Trusten Yuri!quote:Op woensdag 24 juni 2009 02:49 schreef Fallen het volgende:
Mooi, toch nog iets zinnigs bij kunnen dragen vanavond...
Ik ga alleen nu wel richting bedje toe... Trusten Lenny!![]()
6:50 en meestal ga ik naar bed rond een uur of 12 of 1quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:45 schreef AQuila360 het volgende:
Mag ik vragen hoelaat jullie op moeten in de ochtend? Omdat jullie altijd zo laat nog op zijn?
"koffiedrink modus active"quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:19 schreef Poit het volgende:
Mogguh
Ik krijg m`n `uit bed kom mode` niet geactiveerd..
Dat wisselt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:45 schreef AQuila360 het volgende:
Mag ik vragen hoelaat jullie op moeten in de ochtend? Omdat jullie altijd zo laat nog op zijn?
ik nietquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:58 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was net in rotterdam en daar heb ik de laatste Rock band weggehaald voor maar 5 euro![]()
Toen buiten kapot gestampd en zon kereltje die hem ook wou ging zo>Want het was de laatste maar ik had hem gekocht dus
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:58 schreef AQuila360 het volgende:
Ik was net in rotterdam en daar heb ik de laatste Rock band weggehaald voor maar 5 euro![]()
Toen buiten kapot gestampd en zon kereltje die hem ook wou ging zo>Want het was de laatste maar ik had hem gekocht dus
Petti lijkt jou welquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil hierbij ook meteen mijn complimenten aan Disjfa kenbaar maken! Waar Pettigrew al weer na 3 topics terug was houd Disjfa nog steeds zijn woord!
Petje af disjfa!
Ik was geloof ik pas na 26 topics weer terug en op veler verzoekquote:
Op veler verzoekquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was geloof ik pas na 26 topics weer terug en op veler verzoek![]()
Maar goed dat Petti terug is daar niet van
online is goed toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef lkb9000 het volgende:
tvtorrents is nu al meer dan een dag online en zonet gingen de trackers er ook allemaal uit
voeg me anders toe als je toch online bentquote:
Op veler verzoek iddquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef koei het volgende:
Hmm, een zwarte laptop is toch niet zo handig. Lig nu lekker in mn hangmat op mn balkon, maar mn toetsen worden helemaal heet
diegene zelf, namen, veler verzoek... dus 1 persoon heeft 1000x gevraagd of je alsjeblieft terug wilt komen? Wie is de gelukkige en wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op veler verzoek iddMaar ik kan helaas geen namen bekend maken want dat is aan diegene zelf
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:13 schreef Tain het volgende:
Per jaar 1.3 miljoen gamingaccounts gestolen
Lennie, sold
chill!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef Poit het volgende:
Zoojdan, lekker eerder naar huis gegaan vandaag.. Was toch geen ene fuckhol te doen
De zon is mijn kant op gekomen.. Ik hang nu lekker met m'n pootjes buitenboord vol in het lekkere zonnetjequote:
Ik tot half 6quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:11 schreef Tain het volgende:
ik moet nog tot 5 uur... gelukkig is het ook heel druk...
Duhhhhhhhhhquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:59 schreef Poit het volgende:
Pooopthiepjoeptiepants
Gisteren trouwens die UFC demo gespeeld.. Best tof spelletje hoor
SDquote:
quote:Hello there!
I am nice, very attractive Russian lady, very sexy and energy.
I would like to find friend in your country, and I hope you will have
interest in our communicating and you will write me your reply and
tell me about yourself.
I use my own e-mail box, which is volna60@yahoo.com
I wait your letter on only on this address, because I use only this.
My name is Elmira!!!
I am 28 years old, I am not marry and I have not children, I am open for
relations with good and honest man, but my reason is find good friend and
also I have plan to visit your country soon, so it would be so nice if
you will be my guide.
I wait your reply and I will be happy to tell you more about myself.
I hope we will enjoy our communicating !
Elmira.
DOEN!quote:
Ik heb een keer gereageerd op zo'n spam mailtje, kreeg er meteen 3 terugquote:
Poitquote:
Ik kan der wel ophalen voor je over 6 wekenquote:
Ja!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef RitseB het volgende:
Dus als ik je een euro een paar van zijn dvd's geef hou je op?
Volgens mij hebben kei veel mensen dat gedaan Koeiquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:09 schreef koei het volgende:
kun je beter een paar euro besteden aan een FOK! abbo, dan kun je alle berichten van Aquila of Emar gewoon onzichtbaar maken!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:21 schreef RitseB het volgende:
Ik zit er wel heel erg aan te denken, het enigste wat me tegen houd is die 10 euro die het me gaat kosten
Klassiek als in de NES weer eens aangesloten, of klassiek als in boardgames?quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:49 schreef Poit het volgende:
Zoooo. ook weer thuis van een avondje klassiek gamen
op een of andere manier kom ik ook steeds later weer van me werk. Ik blijf nu zelfs standaard tot 2 uur hangen en volgende morgen om 7 uur weer uit. Tja ook ik loop veel slaap misquote:
Wat voor werk doe je dan? Ik dacht dat je medicijnen rondbracht?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
op een of andere manier kom ik ook steeds later weer van me werk. Ik blijf nu zelfs standaard tot 2 uur hangen en volgende morgen om 7 uur weer uit. Tja ook ik loop veel slaap mis
Boardgames.quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Klassiek als in de NES weer eens aangesloten, of klassiek als in boardgames?
ik beheer tegenwoordig het magazijn bij apotheek. Medicijnen heb ik nooit afgeleverd. Daarnaast werk ik in een keuken van een hotel. En daar bleef ik alweer hangen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Ik dacht dat je medicijnen rondbracht?
Ook geen erg interessante aflevering verderquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:29 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/trauma-center-hawp/51873
Te weinig sexy ash
ik heb 2 dagen medicijnen rondgebrachtquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik beheer tegenwoordig het magazijn bij apotheek. Medicijnen heb ik nooit afgeleverd. Daarnaast werk ik in een keuken van een hotel. En daar bleef ik alweer hangen.
quote:
Da's niet hetzelfde als drugskoerier he lenny..quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ik heb 2 dagen medicijnen rondgebracht
Jaweeeel johquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's niet hetzelfde als drugskoerier he lenny..
okquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:02 schreef Rossdale het volgende:
Saab![]()
Compleet het tegenovergstelde van Baas *badaboem tishhhh*
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:02 schreef Rossdale het volgende:
Saab![]()
Compleet het tegenovergstelde van Baas *badaboem tishhhh*
Gast!!! Ik heb een Subaru!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dude jij hebt geen recht van spreken
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef Fallen het volgende:
Dat is het tegenovergestelde van een Urabus!
Nee lennyboy, we blijven niet bezig...quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee lennyboy, we blijven niet bezig...
Vandaag bepaal ik zelf wat ik eet!
Welke smaak trouwens?
Dat had ik als ontbijtquote:
Zit je weer met je vinger je neus te penetreren??quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:08 schreef Tain het volgende:
neuk aan mijn jeus... uhm jeuk aan mijn neus
quote:
Alleen de kip smaak is lekker van de Yum Yum, maar die is dan wel awesome!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:59 schreef Poit het volgende:
Nee, ik vind die yum yum niet zo lekker.. Heb de verpakking net in de container getieft. Zal het volgende keer eens opzoeken.
stuur hem naar miiijjj!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:14 schreef koei het volgende:
Mn kat past het lieverheerstbeestje pakje net nietHij kan wel aan maar niet dicht en de kat kan dan ook niet meer normaal lopen
Foto!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:14 schreef koei het volgende:
Mn kat past het lieverheerstbeestje pakje net nietHij kan wel aan maar niet dicht en de kat kan dan ook niet meer normaal lopen
Ik ga mn kat niet opsturenquote:
Mja best klein eigenlijk. De ene is 1 jaar, de andere 2 jaar, en ze zijn even groot (die van 1 jaar wordt nog wel groter dan nu). En die van 2 jaar kan ik dit niet aandoenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ga mn kat niet opsturen
Hoe groot is jouw kat? Tobi is best klein namelijk, maar maat 8 is alsnog te klein...
Heerlijk dat gemartel van zo'n beestquote:
Ik ben bang dat mijn kat te dik is voor dat pakje anders had ik hem zo gekochtquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:47 schreef koei het volgende:
Maar het is wel echt een mooi pakje! Met voelsprietjes en vleugeltjes! Als het gepast had dan had Tobi echt voor lul gelopen de rest van de dag
Precies dan neem je een kat en dan moet ie op een lieveheersbeestje lijkenquote:
Pardonquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:51 schreef GameBabe het volgende:
[opvoedkundige modus]
Poit, wat zeggen we dan
[/opvoedkundige modus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |