quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef juliana het volgende:
Volgende keer in de wc gewoon pakken en daarna aan haar vriend vertellen
En voor de zekerheid een vriend jullie neukpartij op de plee laten filmen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef juliana het volgende:
Volgende keer in de wc gewoon pakken en daarna aan haar vriend vertellen
Je urls en imgs, wat doe jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:32 schreef Stofje het volgende:
Hop, je soapiemel erin flansen en dan die vriend uitlachen als ie hiv heeft[ [url= afbeelding]http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Smiley/huillach.gif]afbeelding[/url][/url] ].
Ook maar ff bewaard voordat hij het weer aanpast...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:02 schreef ILIKEHER1234 het volgende:
Ik ben een jongen van 16,
En ik ben verliefd op een meisje die bij mij in de klas zit, maar zij heeft een vriend.
We hebben al een x samen op de wc op school gezoend.
en ik vroeg haar of ze een nog een keer wou en dat wou ze wel...
Ze wilt ook Neuken.
maar ze heeft een vriend.
Niet dat ik daarmee zit, maar ze wilt telkens niet, omdat ze denkt dat hij het te weten komt.
we flirten regelmatig in de les, maar ik ben nu een beetje verliefd op haar geworden.
Ik weet niet of zij mij ook leuk vindt..
Ik weet niet wat ik moet doen.
Als ik het haar vertel wat ik voor haar voel dan denk ik dat ze afhaakt en niet meer wilt.
Wat zou jij doen?
Vind het een beetje dubieus dat je verliefd en meisje dik gedrukt hebt, alsof je moet bewijzen dat je op vrouwen valt. In de knoop met je eigen geaardheid?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:02 schreef ILIKEHER1234 het volgende:
Ik ben een jongen van 16,
En ik ben verliefd op een meisje die bij mij in de klas zit, maar zij heeft een vriend.
We hebben al een x samen op de wc op school gezoend.
en ik vroeg haar of ze een nog een keer wou en dat wou ze wel...
Ze wilt ook Neuken.
maar ze heeft een vriend.
Niet dat ik daarmee zit, maar ze wilt telkens niet, omdat ze denkt dat hij het te weten komt.
we flirten regelmatig in de les, maar ik ben nu een beetje verliefd op haar geworden.
Ik weet niet of zij mij ook leuk vindt..
Ik weet niet wat ik moet doen.
Als ik het haar vertel wat ik voor haar voel dan denk ik dat ze afhaakt en niet meer wilt.
Wat zou jij doen?
De mijne ook alsjeblieft. Ze heeft een vleesboom zo groot als een wieldop in haar baarmoeder, dus ze kan wel een verzetje gebruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |