gelukkig was dat niet al ons spaargeldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:59 schreef Seneca het volgende:
Je zou bijna kunnen zeggen dat je last hebt van een kredietcrisis
Sorry hoor, maar hoe dom ben je dan ook om geld te storten op een rekening die nog niet actief isquote:Maar nou komt punt2, we hebben op goed vertrouwen meteen 400 euro op die rekening gezet zodat diverse instanties (gas, water, licht, verzekering e.d.) daar ook geld van af konden halen. Dit geld staat er nu ook op maar kan er pas afgehaald worden als de rekening geactiveerd wordt. Die rekening wordt pas geactiveerd als het openingscontract compleet is
Say what now?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:55 schreef danko het volgende:
Dus ik wordt hier stront chagereining van!!!.
True, maar het is raar dat je op een inactieve rekening wel kan storten, maar niet kan opnemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:03 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoe dom ben je dan ook om geld te storten op een rekening die nog niet actief is
Was meer een foutje dat bewust.. Mijn vriendin had dat vanaf haar eigen rekening maandelijks ingesteld en dan te binnen 1 maand na de aanvraagdatum. Zo was er meer dan voldoende tijd om die rekening te activeren. Da geld zou op een maandag overschreven worden. Omdat die rekening nog steeds niet actief was heeft mijn vriendin de vrijdag daarvoor die automatisch opdracht geannuleerd. Helaas is dus toch nog doorgegaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:00 schreef danko het volgende:
[..]
gelukkig was dat niet al ons spaargeld. Maar goed ik wil het wel degelijk terug! En met rente! (doet de ING ook al ik rood sta)
quote:
Hoe gaan we die 400 terug vorderen dan? Ga dadelijk langs het ING kantoor in Best om me geld (proberen) op te halen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef Deetch het volgende:
ING doet toch alles via de post, net als de postbank? Ga gewoon naar een echte bank en vorder die 400 euro terug.
Leuke was dat ik me pas identifcieerde toen ik al mijn geld wou overmaken, dus de handtekeningen waren gezet in dezelfde minuut...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
zo heb ik dus ook problemen gehad, was verhuisd en had dit netjes met een brief en handtekening door gegeven maar het kon niet verwerkt worden omdat de handtekening niet overeen kwam, ja gek he 1e handtekening was van 10jaar terug ofzo! Daarna hebben ze maar alles geblokkeerd en ben ik nu al 3 maanden bezig om alles goed te krijgen.
overigens zijn de mobiele tan codes wel een uitkomst dus dat is wel weer een pluspuntje
Dat was ook de reden dat ik bij de ING wildequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
overigens zijn de mobiele tan codes wel een uitkomst dus dat is wel weer een pluspuntje
en dat kan natuurlijk ook niet omdat je maar max een bepaald bedrag mag opnemen per dag..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef hydrah het volgende:
OF ik moet het gehele bedrag, bijna 40.000, opnemen en naar mijn eigen bank brengen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
ABN-Amro..Doe maar gewoon ING. Nooit problemen mee gehad.
Nee, nog erger, omdat ik de opdracht gegeven heb om het te laten overmaken naar mijn ABNrekening, wat ook nog eens 8 euro kost, zweeft het geld 'ergens' en kan ik het niet opnemen, en er zit inderdaad een maximum op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:29 schreef danko het volgende:
[..]
en dat kan natuurlijk ook niet omdat je maar max een bepaald bedrag mag opnemen per dag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabo of ABN, maakt me eigenlijk niet eens zo veel uit. Als het maar goed wordt geregeld.
die van mij weigert gewoon dienst, het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb net seks gehad met mijn bankpasje. Eindelijk chipknip en bankpas in één!
Die 10dagen zijn een leugen ik wacht al 13dagen en ze weten mij alleen te melden dat het 'ergens' zweefd, ja rentetrekkend op een INGrekening van hen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:54 schreef De_Dash het volgende:
Monsieur Danko: Tip, je kan het snelst bij je geld als je de rekening opzegd. Gewoon opheffings formulier invullen voor de nieuwe rekening en laten overstorten naar je andere nummer en je hebt het geld binnen 10 werkdagen op je rekening. Je hoeft daarvoor het openingscontract niet 'verwerkt' te hebben op je rekening. Met het openingscontract: Inleveren op een nieuw/verbouwd ingkantoor(bel klantenservice om te vragen waar die het dichtbij voor jou is.)vervolgens op kantoor de bijbehorende stempels laten zetten en je chick moet ook ff mee om haar id te laten kopiëren.
Tip 1 als je er echt kk zat van bent
tip 2 als je het nog 1 keer wil proberen
Ik heb mijn pasje nog niet gebruikt. Maar ga ervan uit dat hij het doet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef danko het volgende:
[..]
die van mij weigert gewoon dienst, het zou verboden moeten worden
Ik denk dat je teveel spelfouten in je correspondentie maakt. De ING kan dat duidelijk niet handelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:55 schreef danko het volgende:
Wat een klote zooi!!!
Enige tijd geleden zijn mijn vriendin en ik weer opnieuw gaan zoeken naar een huisje. Om de financiën wat makkelijker te laten verlopen hebben we op 4 april een gezamenlijke rekening aangevraagd bij de ING. Dit is aangevraagd vanaf het ouderlijk adres van mijn vriendin omdat we uiteraard nog geen nieuwe woning (en dus ook geen adres) hadden.
Enkele dagen later kregen we een woning toegewezen dus dat was goed nieuws! Inmiddels hadden we ook het openingscontract binnen van die rekening. Nou snel, ingevuld en opgestuurd. Enkele dagen later kregen een pin-pas opgestuurd en konden we de pincode en login-gegevens voor internetbankieren afhalen op een ING kantoor.
Die gegevens dus snel maar opgehaald. Mijn vriendin kreeg een pincode van iemand anders dus haar pas werd direct geblokkeerd. Maar een nieuwe aangevraagd..
Na twee weken kregen we het openingscontract terug. Er klopte iets niet. Maar niemand kon me vertellen wat er niet klote. Het enige wat ze konden doen was een nieuw openingscontract toesturen, vooruit dan maar. Weer alles ingevuld en opgestuurd. Ook die kwam terug.. Het hele verhaal nog een keer opgestuurd en weer niks... Pisneidig heb ik toen contact opgenomen met de klantenservice, daar wiste ze me (pas na 40 minuten bellen!!) te vertellen dat de adres gegevens niet klopte.. Van mij was namelijk mijn ouderlijk adres bekend terwijl ik (op aanraden van een ING kantoor) het nieuwe woonadres invulden. Mijn vriendin had daar nog helemaal geen rekening en vulde ook het nieuwe woonadres is terwijl de rekening was aangevraagd vanaf haar ouderlijk adres. Nou goed, kan me voorstellen dat het dan mis loopt. Alleen dat het zo lang moet duren voordat iemand daar achter komt?
Dus... Het nieuwe (alweer) openingscontract dus maar 4x gekopieerd en ingevuld volgens alle mogelijke mogelijkheden. Alles in een envelop en weer opgestuurd. Wat denk je.. Komt vandaag weer terug!
Als het aan mijn vriendin lag waren we al lang naar een andere Bank over gestapt. Ik heb nooit problemen gehad met de Postbank, maar sinds die bij de ING hoort begin ik daar toch anders over te denken. Maar nou komt punt2, we hebben op goed vertrouwen meteen 400 euro op die rekening gezet zodat diverse instanties (gas, water, licht, verzekering e.d.) daar ook geld van af konden halen. Dit geld staat er nu ook op maar kan er pas afgehaald worden als de rekening geactiveerd wordt. Die rekening wordt pas geactiveerd als het openingscontract compleet is![]()
Dus ik wordt hier stront chagereining van!!!. Dalijk na m'n werk ga ik direct naar zo'n ING kantoor toe om daar zo'n medewerken over te balie heen te sleuren!! Wil mijn geld terug zodat we een degelijk naar een degelijke bank kunnen gaan!!
In verband met tijdgebrek ga ik naar een plaatselijk kantoor. Maar wie kan me contactgegevens van de ING vertellen waar die mensen zitten die die openingscontracten openen en activeren? Dan ga ik daar zelf wel heen en doe ik het zelf. Wat een klote zooi!!!
Nu is het dus 23 juni en hebben we nog steeds geen rekening en staat ons geld inmiddels al dik 2 maanden geparkeerd op een ING rekening zonder dat we er iets mee kunnen...
Ik heb mijn vriendin ook nog niet gebruikt. Maar ik ga ervan uit dat ze het doet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb mijn pasje nog niet gebruikt. Maar ga ervan uit dat hij het doet.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:46 schreef danko het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin ook nog niet gebruikt. Maar ik ga ervan uit dat ze het doet.
dit, enquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef Cmonv het volgende:
Altijd langsgaan bij banken en doorvragen, via de post is het altijd een gekanker.
edit, oja: ING![]()
Even een update:quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef Diabox het volgende:
Ik probeer al 1 1/2 maand al mijn geld van mijn ING rekening op me rabobank rekening te zetten, lukt gewoon niet, heb al 3x me ID moeten laten kopieren daar en al 2390424 handtekening gezet, krijg steeds na 'n aantal weken smoesjes te horen dat het niet kan, zoals; je hebt je nog niet geïdentificeerd, je handtekening klopt niet, een deel van het papierwerk is niet verzonden en alweereens, je handtekening klopt niet.
GEWOON WTF?
quote:
Waarschijnlijk omdat jij er nooit meer mee hebt gedaan dan pinnen en geld op je rekening storten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:43 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OT: Eerlijk gezegd nog nooit problemen gehad met de ING
Ik heb ook nooit problemen gehad, tot ik inderdaad wat meer ging doen dan alleen pinnen en stortenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef Diabox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij er nooit meer mee hebt gedaan dan pinnen en geld op je rekening storten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |