abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70292517
Wat een klote zooi!!!

Enige tijd geleden zijn mijn vriendin en ik weer opnieuw gaan zoeken naar een huisje. Om de financiën wat makkelijker te laten verlopen hebben we op 4 april een gezamenlijke rekening aangevraagd bij de ING. Dit is aangevraagd vanaf het ouderlijk adres van mijn vriendin omdat we uiteraard nog geen nieuwe woning (en dus ook geen adres) hadden.

Enkele dagen later kregen we een woning toegewezen dus dat was goed nieuws! Inmiddels hadden we ook het openingscontract binnen van die rekening. Nou snel, ingevuld en opgestuurd. Enkele dagen later kregen een pin-pas opgestuurd en konden we de pincode en login-gegevens voor internetbankieren afhalen op een ING kantoor.

Die gegevens dus snel maar opgehaald. Mijn vriendin kreeg een pincode van iemand anders dus haar pas werd direct geblokkeerd. Maar een nieuwe aangevraagd..

Na twee weken kregen we het openingscontract terug. Er klopte iets niet. Maar niemand kon me vertellen wat er niet klote. Het enige wat ze konden doen was een nieuw openingscontract toesturen, vooruit dan maar. Weer alles ingevuld en opgestuurd. Ook die kwam terug.. Het hele verhaal nog een keer opgestuurd en weer niks... Pisneidig heb ik toen contact opgenomen met de klantenservice, daar wiste ze me (pas na 40 minuten bellen!!) te vertellen dat de adres gegevens niet klopte.. Van mij was namelijk mijn ouderlijk adres bekend terwijl ik (op aanraden van een ING kantoor) het nieuwe woonadres invulden. Mijn vriendin had daar nog helemaal geen rekening en vulde ook het nieuwe woonadres is terwijl de rekening was aangevraagd vanaf haar ouderlijk adres. Nou goed, kan me voorstellen dat het dan mis loopt. Alleen dat het zo lang moet duren voordat iemand daar achter komt?

Dus... Het nieuwe (alweer) openingscontract dus maar 4x gekopieerd en ingevuld volgens alle mogelijke mogelijkheden. Alles in een envelop en weer opgestuurd. Wat denk je.. Komt vandaag weer terug!

Als het aan mijn vriendin lag waren we al lang naar een andere Bank over gestapt. Ik heb nooit problemen gehad met de Postbank, maar sinds die bij de ING hoort begin ik daar toch anders over te denken. Maar nou komt punt2, we hebben op goed vertrouwen meteen 400 euro op die rekening gezet zodat diverse instanties (gas, water, licht, verzekering e.d.) daar ook geld van af konden halen. Dit geld staat er nu ook op maar kan er pas afgehaald worden als de rekening geactiveerd wordt. Die rekening wordt pas geactiveerd als het openingscontract compleet is

Dus ik wordt hier stront chagereining van!!!. Dalijk na m'n werk ga ik direct naar zo'n ING kantoor toe om daar zo'n medewerken over te balie heen te sleuren!! Wil mijn geld terug zodat we een degelijk naar een degelijke bank kunnen gaan!!

In verband met tijdgebrek ga ik naar een plaatselijk kantoor. Maar wie kan me contactgegevens van de ING vertellen waar die mensen zitten die die openingscontracten openen en activeren? Dan ga ik daar zelf wel heen en doe ik het zelf. Wat een klote zooi!!!

Nu is het dus 23 juni en hebben we nog steeds geen rekening en staat ons geld inmiddels al dik 2 maanden geparkeerd op een ING rekening zonder dat we er iets mee kunnen...
pi_70292543
Gooi de ramen in.
pi_70292623
Zet het ING hoofdkantoor in de fik.
Cool story, Hansel.
pi_70292644
ING Postbank
pi_70292648
Je zou bijna kunnen zeggen dat je last hebt van een kredietcrisis
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_70292673
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:59 schreef Seneca het volgende:
Je zou bijna kunnen zeggen dat je last hebt van een kredietcrisis
gelukkig was dat niet al ons spaargeld . Maar goed ik wil het wel degelijk terug! En met rente! (doet de ING ook al ik rood sta)
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:01:17 #7
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70292692
Altijd langsgaan bij banken en doorvragen, via de post is het altijd een gekanker.

edit, oja: ING
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:03:53 #8
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_70292772
quote:
Maar nou komt punt2, we hebben op goed vertrouwen meteen 400 euro op die rekening gezet zodat diverse instanties (gas, water, licht, verzekering e.d.) daar ook geld van af konden halen. Dit geld staat er nu ook op maar kan er pas afgehaald worden als de rekening geactiveerd wordt. Die rekening wordt pas geactiveerd als het openingscontract compleet is
Sorry hoor, maar hoe dom ben je dan ook om geld te storten op een rekening die nog niet actief is
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_70292917
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:55 schreef danko het volgende:

Dus ik wordt hier stront chagereining van!!!.
Say what now?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70292925
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:03 schreef Civilian het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hoe dom ben je dan ook om geld te storten op een rekening die nog niet actief is
True, maar het is raar dat je op een inactieve rekening wel kan storten, maar niet kan opnemen.

Je verwacht toch, dat als je op een rekening kan storten je er ook van kan opnemen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_70292996
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:00 schreef danko het volgende:

[..]

gelukkig was dat niet al ons spaargeld . Maar goed ik wil het wel degelijk terug! En met rente! (doet de ING ook al ik rood sta)
Was meer een foutje dat bewust.. Mijn vriendin had dat vanaf haar eigen rekening maandelijks ingesteld en dan te binnen 1 maand na de aanvraagdatum. Zo was er meer dan voldoende tijd om die rekening te activeren. Da geld zou op een maandag overschreven worden. Omdat die rekening nog steeds niet actief was heeft mijn vriendin de vrijdag daarvoor die automatisch opdracht geannuleerd. Helaas is dus toch nog doorgegaan.

Dus was niet helemaal de planning om het geld op een nog niet geactiveerde rekening te zetten . Maar dan nog blijft het belachelijk dat je er al wel geld op kan zetten maar niet er af kan halen!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:31:59 #12
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_70293635
STENIG DIE KANKERHOER !!!!!!!11!
Je weet..
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:32:47 #13
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70293662
Ik heb mijn ING pasje nog niet... zou toch gratis krijgen??
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:33:29 #14
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_70293700
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Say what now?

OT: nooit problemen gehad met ING. Top bank
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_70293773
ING doet toch alles via de post, net als de postbank? Ga gewoon naar een echte bank en vorder die 400 euro terug.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_70294124
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef Deetch het volgende:
ING doet toch alles via de post, net als de postbank? Ga gewoon naar een echte bank en vorder die 400 euro terug.
Hoe gaan we die 400 terug vorderen dan? Ga dadelijk langs het ING kantoor in Best om me geld (proberen) op te halen..
pi_70296090
ING
pi_70296155
Aaaaaaannd its gone
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:01:47 #19
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_70296459
Jij bent klote TS
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:05:23 #20
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70296580
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:01 schreef gniffie het volgende:
Jij bent klote TS
pi_70784774
Ruim twee weken terug dus het hele pakketje, samen met een dikke klacht, vanuit het ING kantoor in Best opgestuurd. Nu is het weer niet geaccepteerd .

Waar zitten die ito's die dat briefje open maken en terug sturen? Dan kan ik ze eens vertellen wat hun werk in houd.. De klantenservice gooit de telefoon er gewoon op omdat ik er niet mee akkoord ga dat ze alweer een openingscontract toesturen. Ik wil van de ING af én me geld terug hebben!
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:03:52 #22
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70784795
Heeft eindelijk pasje sinds gisteren binnen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_70784827
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:01 schreef gniffie het volgende:
Jij bent klote TS
ING-werknemer alert.
pi_70789491
Ik probeer al 1 1/2 maand al mijn geld van mijn ING rekening op me rabobank rekening te zetten, lukt gewoon niet, heb al 3x me ID moeten laten kopieren daar en al 2390424 handtekening gezet, krijg steeds na 'n aantal weken smoesjes te horen dat het niet kan, zoals; je hebt je nog niet geïdentificeerd, je handtekening klopt niet, een deel van het papierwerk is niet verzonden en alweereens, je handtekening klopt niet.

GEWOON WTF?
pi_70789774
zo heb ik dus ook problemen gehad, was verhuisd en had dit netjes met een brief en handtekening door gegeven maar het kon niet verwerkt worden omdat de handtekening niet overeen kwam, ja gek he 1e handtekening was van 10jaar terug ofzo! Daarna hebben ze maar alles geblokkeerd en ben ik nu al 3 maanden bezig om alles goed te krijgen.

overigens zijn de mobiele tan codes wel een uitkomst dus dat is wel weer een pluspuntje
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')