Zo jij hebt het maar zwaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:33 schreef sbientje het volgende:
[..]! ik begin bijna aan mijn laatste week
![]()
drukke week voor mij. Morgen een bbq en daarna foute party van q-musicdinsdag stagepresentatie op school en daarna op zuip met klasgenoten. donderdag eindpresentatie op stage en daarna bbq en kamperen. vrijdag brak opruimen op mijn stage voordat ik wegga, en daarna beginnen aan een compensatieopdracht. Vervolgens 's avonds weer bbq-en
Zaterdag mijn nichtje bijles geven en naar een feestje (gelukkig geen bbq
)
denk dat je je nick moet veranderen in sbiebieQtjequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:33 schreef sbientje het volgende:
! ik begin bijna aan mijn laatste week
![]()
drukke week voor mij. Morgen een bbq en daarna foute party van q-musicdinsdag stagepresentatie op school en daarna op zuip met klasgenoten. donderdag eindpresentatie op stage en daarna bbq en kamperen. vrijdag brak opruimen op mijn stage voordat ik wegga, en daarna beginnen aan een compensatieopdracht. Vervolgens 's avonds weer bbq-en
)
of sbbqientjequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:45 schreef Cothen het volgende:
[..]
denk dat je je nick moet veranderen in sbiebieQtje
Nog 1 uurtje en dan begint de borrelquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:48 schreef mschol het volgende:
BBQ, lekker
maar zit er voorlopig toch niet in denk ik
nog 3 uurtjes ongeveer en ik mag weer naar huis toe...
Feli!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef mschol het volgende:
en heb nu schriftelijke bevestiging dat ik nog een jaarcontract heb![]()
VA_-_Foute_CD_Van_Q-Music_Volume_8-3CD-2009quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:33 schreef sbientje het volgende:
[..]! ik begin bijna aan mijn laatste week
![]()
)
tot 1 juli, maar kan dus nu door tot 1 juli 2010quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Feli!
Je had al een jaarcontract tot eind juni oid?
ik heb de foute 111 van 2007quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
VA_-_Foute_CD_Van_Q-Music_Volume_8-3CD-2009
baas boven baasquote:
ah gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
tot 1 juli, maar kan dus nu door tot 1 juli 2010
en nu uiteraard duimen dat ik tegen die tijd een vaste aanstelling kan krijgen, relaxt werk en relaxte collega's
Netjes. Je hoort wel dat door de crisis de jaarcontracten niet meer verlengd worden, maar dit is bij jullie dus nog niet het gevalquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
tot 1 juli, maar kan dus nu door tot 1 juli 2010
en nu uiteraard duimen dat ik tegen die tijd een vaste aanstelling kan krijgen, relaxt werk en relaxte collega's
er werden geen vaste contracten uitgegeven anders had m'n baas mij daar voor opgegeven..quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Netjes. Je hoort wel dat door de crisis de jaarcontracten niet meer verlengd worden, maar dit is bij jullie dus nog niet het geval
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef mschol het volgende:
zoooo... m'n ouders ook aan de logitech harmony one gezet
en heb nu schriftelijke bevestiging dat ik nog een jaarcontract heb![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:23 schreef Bart het volgende:
Zo, we zijn weer begonnen aan de eerste werkdag sinds 4 weken!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm heb een 'gezonden dag' part water meloen voor zo dan aardbeien voor onder het werk en vanavond zelfs echt koken
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb de foute 111 van 2007morgen heel de dag draaien
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dat was gisterenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:58 schreef Geqxon het volgende:
Wat een klote dag zeg. Charlie's Angel dood, en ook nog eens The King of Pop dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |