Waarom is Luque een miskoop hij heeft amper gespeeldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Blij als we daar vanaf zijn. Misschien wel de grootste miskoop allertijden, nog erger dan Gabrich.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Over Gabrich gesproken, moest weer even aan een leuk stukje denken wat ooit over 'm geschreven is. Geen reet van waar natuurlijk, maar leuk om te lezen.![]()
[..]
Wie van hier post daar nieuws?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)wittert_naar_co.html
Je kent de definitie van 'miskoop'?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom is Luque een miskoop hij heeft amper gespeeld? Voordat hij bij Ajax kwam was het een beste speler
Geniaal verzonnen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Over Gabrich gesproken, moest weer even aan een leuk stukje denken wat ooit over 'm geschreven is. Geen reet van waar natuurlijk, maar leuk om te lezen.![]()
[..]
Tering jezus zegquote:30 augustus 2009: Heracles Almelo - Ajax naar 16.30 uur
8 november 2009: FC Twente - Ajax naar 16.30 uur
24 januari 2010: Ajax - AZ naar 12.30 uur
7 februari 2010: Ajax - FC Twente naar 16.30 uur
13 februari 2010: sc Heerenveen - Ajax naar 19.45 uur
3 maart 2010: Ajax - PSV naar 16.30 uur
21 maart 2010: RKC Waalwijk - Ajax naar 12.30 uur
14 april 2010: Willem II - Ajax naar 19.00 uur
Hij heeft amper gespeeld omdat hij het zo fantastisch goed deed.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom is Luque een miskoop hij heeft amper gespeeld? Voordat hij bij Ajax kwam was het een beste speler
Om te janken weer.quote:
Ja dat snap ik, maar waarom is het een miskoop terwijl hij bij Deportivo best gespeeld heeft? Dat is het na afloop een miskoop..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft amper gespeeld omdat hij het zo fantastisch goed deed.
Wat een schijttijden elke keer weerquote:
Zondag is ook zo'n scheitdag vind ik, liever nog zaterdag avondquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een schijttijden elke keer weer.
Zondag, 14:30, klaar!
Van wie heb je dit nou weer gekopieerd xDquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:13 schreef Jasza het volgende:
Haha, retard die die twitteraccount heeft aangemaakt. "Good news for my friends in Nagoya, kawaii." Oid. Kawaii = schattig. In het Chinees is dat ke'ai. Lijkt op elkaar. Hmm ok, kan best dat iets schattig is geweest, maar als je alles leest, is 't niet echt geloofwaardig. ;/ Dat kawaii ding is meer die extra bevestiging
Een chineesjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Van wie heb je dit nou weer gekopieerd xD
En waar heeft ie na Depor wel overtuigd?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom is het een miskoop terwijl hij bij Deportivo best gespeeld heeft? Dat is het na afloop een miskoop..
Als je op zaterdagavond voetbal willt kijken moet je maar naar Eindhoven. Zaterdagavondvoetbalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zondag is ook zo'n scheitdag vind ik, liever nog zaterdag avond
Eerst Ajax daarna uitgaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:15 schreef twi het volgende:
[..]
Als je op zaterdagavond voetbal willt kijken moet je maar naar Eindhoven. Zaterdagavondvoetbal
Op Zaterdagavond zit ik lekker in de kroeg ofzo.....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zondag is ook zo'n scheitdag vind ik, liever nog zaterdag avond
Vind ik ook, meer sfeer en een 'erop of eronder-sfeertje'. En daarna lekker de kroeg in.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:18 schreef bloodysunday het volgende:
Maar sowieso avond wedstrijden, veel gezelliger vind ik altijd. Het heeft gewoon wat.
Misschien maar heb al dingen opgevangen dat Heerenveen sowieso kleine groepjes tikken gaat gevenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:22 schreef BoNi het volgende:
Heerenveen is wel weer op zaterdagavond![]()
Hopelijk is dit na het incidentje in Volendam nog wel vrij vervoer......
Veel geld betaald, voetballer presteert helemaal niks = Miskoop. Wat is daar verder ingewikkeld aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom is het een miskoop terwijl hij bij Deportivo best gespeeld heeft? Dat is het na afloop een miskoop..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |