abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70291737
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:33:30 #2
52871 Blight
Supersized.
pi_70291765
Ik neem dat hele Twitter gedoe ook met een vaatje zout.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_70291766
Oh noes
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_70291768
quote:
leuk fake-account.
pi_70291776
Die Twitter account
pi_70291782
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:33 schreef Blight het volgende:
I second that
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_70291797
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:33 schreef MaxPower het volgende:

[..]

leuk fake-account.
Wel goed opgezet door eerst nog drie non-related messages er in te gooien:').
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:34:36 #8
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70291806
Dan zeg je gewoon GMT+1 Prosac. Amsterdam time gebruikt echt niemand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Daggla op 23-06-2009 16:39:12 ]
-
pi_70291829
Frank: thank you! Hitooh: supashi-bo!ongeveer 4 uur ago from web

Ga je dat verzinnen?

Supashi-bo wtf
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:35:49 #10
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_70291846
Een autosponsor is er. Laat die honda dus maar lekker in de garage staan
stupidity has become as common as common sense was before
pi_70291860
quote:
Ajacieden werken aan de basis
23 juni 2009
Ajax 1 is momenteel bezig een goede conditionele basis te leggen voor het nieuwe seizoen. Michael Lindeman, nieuw in de technische staf, legt uit wat er in deze fase van de voorbereiding van de Ajacieden wordt verwacht.

Hoe noem je nou precies zijn functie? Michael Lindeman, met Martin Jol meegekomen van HSV, heeft er eigenlijk zelf ook geen eenduidig antwoord op. ,,In Duitsland noemen ze het Konditionstrainer”, zegt hij na afloop van de dinsdagochtendtraining. ,,Maar dat is meer een echte atletiekterm. Ik werk echt vanuit het voetbalperspectief. Ik zie mezelf gewoon als één van de assistenten van Martin.”

Lindeman laat de spelers tijdens de tweede training baloefeningen doen, maar de meeste tijd wordt besteed aan het loopwerk. ,,We zitten in de eerste fase van de voorbereiding”, zegt de zoon van Ajax Museum-directeur Thijs Lindeman. ,,Het gaat erom dat de spelers nu een basisconditie opbouwen. Daarnaast ligt er veel nadruk op stabiliteit en coördinatie. De ene speler zwabbert enorm met zijn handen, bij de ander is het net of hij met zijn portemonnee onder zijn oksels loopt. Dat is zonde. Spelers moeten zo min mogelijk energie verspelen tijdens het lopen.”

Tijdens de tweede training wordt de selectie opgedeeld in verschillende groepen. Aan de ene kant van het veld houdt conditie- en hersteltrainer René Wormhoudt zich bezig met kracht- en stabiliteitsoefeningen, terwijl Lindeman de lopers begeleid. Met name de jonkies in de selectie moet hij regelmatig intomen. ,,Je gaat te hard Jan-Arie”, hoor je hem zeggen. ,,Veel te hard.”

Lindeman geniet wel van de jongens die graag willen. ,,Ze willen zich laten zien, hè”, zegt hij. ,,Maar je moet ze afremmen, anders hangen ze tegen het einde van de oefening over het hek. Het toont in ieder geval aan dat ze er zin in hebben. Dat is beter dan wanneer ze niet vooruit te branden zijn.”

dinsdag 23 juni 2009 @ 15:36:26 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70291869
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
CET

Hoewel Honda commercieel gezien wel een goede investering is. Zou niet weten wat we met 'm zouden moeten. En Mercedes zal niet blij zijn ;-)
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:38:25 #13
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70291921
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wellus, Honda!

Amsterdam Time is de benaming voor de lokale Nederlandse tijd lees ik net.
pi_70291980
Nou laat Honda maar naar PSV gaan dan, we hebben verdedigers nodig!
pi_70292015
Honda zou niet verkeerd zijn. Maar ben bang dat het onzin is.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:43:13 #16
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70292083
Zin in de eerste wedstrijd. Wanneer is de kaartverkoop voor FCG-uit bekend?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70292109
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:40 schreef BC88 het volgende:
Nou laat Honda maar naar PSV gaan dan, we hebben verdedigers nodig!
Wij hebben Ibi al
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70292120
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Zin in de eerste wedstrijd. Wanneer is de kaartverkoop voor FCG-uit bekend?
Zou ik overslaan als ik jou was
pi_70292146
Ff kijken of er om 17.00 uur iets gebeurt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:46:56 #20
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70292216
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Zou ik overslaan als ik jou was
Maar ik ben een ekte hoor.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_70292258
Moet nog maar zien wat er echt is van die Twitter
pi_70292343
Nog een gerucht
quote:
'Málaga en Ajax bijna rond over Luque'

Het lijkt niet lang meer te duren totdat Albert Luque zich definitief speler van Málaga mag noemen. Volgens de zaakwaarnemer van de aanvaller is de Spaanse middenmoter bijna rond met Ajax.

Punt van discussie is het afkopen van het nog één jaar doorlopende contract van de aanvaller. Ajax wil Luque graag kwijt, maar het zou de oud-international niet gratis weg willen doen. Beide partijen zijn het nu bijna eens over de transfervoorwaarden, meldt RTVNH.

De 31-jarige Luque voetbalde het afgelopen seizoen op huurbasis bij Málaga. Na een ietwat teleurstellende eerste seizoenshelft vond hij na de jaarwisseling zijn draai. In totaal kwam hij tot 31 duels waarin hij acht keer doel trof.

Ajax nam Luque medio 2007 over van Newcastle United en maakte de spits direct de duurstbetaalde speler. De samenwerking flopte totaal, waardoor de speler al na één jaargang werd uitgeleend. Eerder kwam Luque uit voor Deportivo La Coruña en Real Mallorca.
pi_70292382
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:50 schreef toma het volgende:
Nog een gerucht
[..]
Dat mag wat mij betreft zsm waarheid worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70292398
Ajax speelt wel een beetje blufpoker met die Luque..
pi_70292418
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:50 schreef toma het volgende:
Nog een gerucht
[..]
Blij als we daar vanaf zijn. Misschien wel de grootste miskoop allertijden, nog erger dan Gabrich.
pi_70292448
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kennedy met 34
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:53:48 #27
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70292468
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:51 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat mag wat mij betreft zsm waarheid worden.
Inderdaad. Hop, weg ermee. Wat mij betreft gratis. (Welke gek geeft er ook geld voor zou je denken, maargoed, misschien wel prima dat het even geprobeerd wordt.)
Gourmetten of steengrillen?
pi_70292493

Mooie foto trouwens, Jol staat daar echt als een baas met Danny erbij
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:57:10 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70292570
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:52 schreef Radegast het volgende:

[..]

Blij als we daar vanaf zijn. Misschien wel de grootste miskoop allertijden, nog erger dan Gabrich.
Over Gabrich gesproken, moest weer even aan een leuk stukje denken wat ooit over 'm geschreven is. Geen reet van waar natuurlijk, maar leuk om te lezen.
quote:
Johan Cruijff was geen slechte voetballer. Marco van Basten kon het balletje ook wel raken. En Dennis Bergkamp was niet onaardig. Maar er kan er maar één de aller-, allergrootste zijn. Als mensen mij vragen wie mijn favoriete Ajax-speler aller tijden is, hoef ik niet lang na te denken: Ivan Gabrich.

Ik meen het.

Mijn verering van Ivan Gabrich gaat zo ver dat ik op zeker moment besloot zijn biografie te gaan schrijven, in nauwe samenwerking met Ivan zelf, uiteraard. Werktitel: Ivan. Tien wedstrijden in Holland. Het boek is bijna af. Exclusief voor Ajax Mania zal ik nu onthullen waarom het een spraakmakend boek zal worden.

Ivan Gabrich was namelijk helemaal geen voetballer.

Voor zijn transfer naar Amsterdam werkte hij als taxichauffeur in Buenos Aires. Hij kwam maar met moeite rond van zijn karige loon en zag met lede ogen hoe zijn beeldschone echtgenote Alicia en zijn prachtige zoontje Diego in armoe moesten leven in hun aftandse appartement in een buitenwijk van de Argentijnse hoofdstad. Het was om die reden dat hij, begin 1996, een stoutmoedig plan verzon. Ivan gaf een plaatselijke TV-studio opdracht om een videoband te fabriceren, een compilatie waarin hij – Ivan Gabrich – schitterde als aanvaller in de profcompetitie en het ene na het andere doelpunt scoorde in uitverkochte voetbaltempels. Door beelden van de Argentijnse competitie slim te bewerken, moest dat technisch mogelijk zijn, dacht hij.

Aanvankelijk was Alicia razend op hem, omdat hij meer dan de helft van zijn maandloon had neergeteld voor het produceren van een malle videoband. Ivan bezwoer sussend dat hij de investering zou terugverdienen. Ruimschoots. Voor haar en Diego. Nog diezelfde dag ging hij in zijn stamkroeg een weddenschap aan met zijn makkers Alfonso en Hernán: Ivan beweerde dat hij met deze videoband een contract bij een grote Europese voetbalclub in de wacht kon slepen. Alfonso, die ook taxichauffeur was, maar de gladde babbel van een zakenman had en een kei was in het imiteren van Argentijnse politici, moest daarbij optreden als zijn zaakwaarnemer.

Om een lang verhaal kort te maken: AFC Ajax Amsterdam trapte erin. Ivans vrienden en collega’s vielen van verbazing van hun stoel toen ze zijn fax ontvingen, helemaal uit het verre Holland. Ivan schreef dat hij een contract op zak had van de club die een jaar eerder de Champions League en de Wereldbeker had gewonnen. Hij verzocht hen om het geld dat hij bij deze van ze gewonnen had met de weddenschap metéén naar Amsterdam te zenden. Immers: nu hij profvoetballer was geworden, had hij ook voetbalschoenen nodig. En een sporttas. En slippers voor onder de douche. Hoe kon hij weten dat profvoetballers dat allemaal gratis krijgen, van hun club?

Ivan speelde negen competitiewedstrijden en één bekerduel. Hij raakte de bal geen enkele keer aan, maar dat vond hij niet erg: het gaf hem de tijd om goed om zich heen te kijken en de indrukwekkende Amsterdam ArenA in zich op te nemen. Hij was zich ervan bewust dat hij zichzelf zou verraden als hij tijdens de wedstrijden foto's van de tribunes ging lopen maken, dus dat deed hij maar niet, maar hij maakte wel talloze foto’s tijdens buitenlandse reisjes en trainingskampen. Die trainingskampen hadden als bijkomend voordeel dat zijn conditie langzaam maar zeker picobello werd. Als taxichauffeur had hij maar weinig tijd om te sporten. De vrouwtjes zouden niet weten wat ze zagen als hij thuiskwam, met zijn afgetrainde lijf.

Andere dingen waren minder leuk. Zijn regelmatige gesprekken met de beroemde trainer Louis van Gaal werden bijvoorbeeld allengs onprettiger, al kon hij het meneer Van Gaal amper kwalijk nemen dat die zich afvroeg wanneer Ivan eindelijk eens zou beginnen met scoren. Soms voelde Ivan zich zó opgelaten dat het zweet hem uitbrak, wanneer hij weer een ontwijkend verhaal ophing over heimwee naar Argentinië, een gebrek aan zelfvertrouwen, zijn aanpassingsproblemen aan het tactische systeem van Ajax en de taalbarrière tussen hem en zijn ploeggenoten. Het werd steeds moeilijker om de befaamde Ajax-trainer ervan te overtuigen dat het allemaal goed zou komen.

Langzaam maar zeker begon Ajax achterdochtig te worden. De club besloot de gewraakte videoband in het diepste geheim over te dragen aan de Amsterdamse politie, om hem te laten testen op echtheid. De uitkomst was schokkend: hij was nep. Ajax was in de maling genomen. Voorzitter Michael van Praag belegde ogenblikkelijk een geheime crisisbijeenkomst van het clubbestuur in een wegrestaurant nabij Vinkeveen. Alle aanwezigen werd op het hart gedrukt dat deze affaire binnenskamers moest blijven. In een telefoongesprek waarvan tot op de dag vandaag onbekend is wat er exact is besproken, kwam penningmeester Arie van Os tot een bliksemakkoord met de Spaanse tweededivisionist Merida: tegen betaling van een som geld zou Merida doen alsof ze Gabrich van Ajax hadden gekocht.

Deze transfer heeft in werkelijkheid nooit plaatsgevonden. Ivan biechtte alles op aan Michael van Praag. Hij vertelde hem over de videoband, de weddenschap en dat het allemaal een beetje uit de hand was gelopen. Van Praag kon er niet om lachen, vooral niet omdat Ivans contract moest worden afgekocht en ‘zaakwaarnemer’ Alfonso, die ouwe rat, daarnaast nog een aanzienlijk bedrag aan zwijggeld van Ajax had losgepeuterd. Precies één Ajax-supporter kwam naar Schiphol om Ivan Gabrich uit te zwaaien.

Die Ajax-supporter was ik. Het was het begin van een warme vriendschap.

Ivan Gabrich is weer thuis. Hij rijdt weer in zijn taxi door de straten van Buenos Aires. Voor zijn gezin kocht hij een riante woning in een prachtige, bosrijke voorstad van de metropool. Kleine Diego zit op een prima privéschool. In de kroeg, waar Ivan, Alfonso en Hernán hun weddenschap afsloten, hangt achter de bar een elftalfoto van de Ajax-selectie van 1996-1997.

Ivan zelf prikte zijn officiële publiciteitsfoto in Ajax-shirt op het dashboard van zijn taxi. Bijna alle klanten stellen hem dezelfde vraag bij het instappen: “Ben jij dat? Heb jij voor Ajax Amsterdam gevoetbald?”

“Jazeker,” antwoordt Ivan steevast, “maar helaas moest ik stoppen. Knieblessure. Afgekeurd.”

Ivan laat weten dat het hem goed gaat. Ik moet alle Ajax-supporters de groeten van hem doen.

En dan nu het antwoord op de vraag waarom ik Ivan Gabrich de grootste Ajax-voetballer aller tijden vind. Die mening ben ik toegedaan omdat ik dankzij hem mijn tienerdroom nooit los hoef te laten: dankzij Ivan Gabrich ben ik ervan overtuigd dat ik, ook al ben ik inmiddels 33 jaar en geheel talentloos, alsnog het eerste elftal van Ajax kan halen.
pi_70292578
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:46 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Maar ik ben een ekte hoor.
Ektes gaan toch juist buiten de combi?
pi_70292653
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:52 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waarom is Luque een miskoop hij heeft amper gespeeld ? Voordat hij bij Ajax kwam was het een beste speler
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:01:14 #33
175985 Silaz
drie bier
pi_70292691
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Over Gabrich gesproken, moest weer even aan een leuk stukje denken wat ooit over 'm geschreven is. Geen reet van waar natuurlijk, maar leuk om te lezen.
[..]

Wat een bak..
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_70292704
quote:
Wie van hier post daar nieuws?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:02:17 #35
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70292715
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:00 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Waarom is Luque een miskoop hij heeft amper gespeeld ? Voordat hij bij Ajax kwam was het een beste speler
Je kent de definitie van 'miskoop'?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:02:38 #36
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70292729
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]
Geniaal verzonnen!
pi_70292756
quote:
30 augustus 2009: Heracles Almelo - Ajax naar 16.30 uur
8 november 2009: FC Twente - Ajax naar 16.30 uur
24 januari 2010: Ajax - AZ naar 12.30 uur
7 februari 2010: Ajax - FC Twente naar 16.30 uur
13 februari 2010: sc Heerenveen - Ajax naar 19.45 uur
3 maart 2010: Ajax - PSV naar 16.30 uur
21 maart 2010: RKC Waalwijk - Ajax naar 12.30 uur
14 april 2010: Willem II - Ajax naar 19.00 uur
Tering jezus zeg
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_70292767
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:00 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Hij heeft amper gespeeld omdat hij het zo fantastisch goed deed.
pi_70292793
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:03 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Tering jezus zeg
Godverdomme zeg wat is er mis met 14:30 ?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:06:22 #40
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_70292840
quote:

[..]

Tering jezus zeg
Om te janken weer.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:06:27 #41
51286 w00h00
Digital man!
pi_70292843
Oprotten met die loempia boer
pi_70292935
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

Pot verwijt de ketel enzo.
Vertel?
pi_70293016
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:03 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij heeft amper gespeeld omdat hij het zo fantastisch goed deed.
Ja dat snap ik, maar waarom is het een miskoop terwijl hij bij Deportivo best gespeeld heeft? Dat is het na afloop een miskoop..
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:13:12 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70293033
quote:

[..]

Tering jezus zeg
Wat een schijttijden elke keer weer .

Zondag, 14:30, klaar!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_70293051
Haha, retard die die twitteraccount heeft aangemaakt. "Good news for my friends in Nagoya, kawaii." Oid. Kawaii = schattig. In het Chinees is dat ke'ai. Lijkt op elkaar. Hmm ok, kan best dat iets schattig is geweest, maar als je alles leest, is 't niet echt geloofwaardig. ;/ Dat kawaii ding is meer die extra bevestiging
pi_70293062
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat een schijttijden elke keer weer .

Zondag, 14:30, klaar!
Zondag is ook zo'n scheitdag vind ik, liever nog zaterdag avond
AJAX AMSTERDAM!
pi_70293072
Honda zou echt een goede aankoop zijn. Hij kan aardig ballen en eventuele investeringen heb je zo weer terugverdiend met die gekke Jappen.

Korton: niks te verliezen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70293073
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:13 schreef Jasza het volgende:
Haha, retard die die twitteraccount heeft aangemaakt. "Good news for my friends in Nagoya, kawaii." Oid. Kawaii = schattig. In het Chinees is dat ke'ai. Lijkt op elkaar. Hmm ok, kan best dat iets schattig is geweest, maar als je alles leest, is 't niet echt geloofwaardig. ;/ Dat kawaii ding is meer die extra bevestiging
Van wie heb je dit nou weer gekopieerd xD
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_70293094
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Van wie heb je dit nou weer gekopieerd xD
Een chineesje
pi_70293098
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:12 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar waarom is het een miskoop terwijl hij bij Deportivo best gespeeld heeft? Dat is het na afloop een miskoop..
En waar heeft ie na Depor wel overtuigd?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:15:52 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70293101
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Als je op zaterdagavond voetbal willt kijken moet je maar naar Eindhoven. Zaterdagavondvoetbal
pi_70293132
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:15 schreef twi het volgende:

[..]

Als je op zaterdagavond voetbal willt kijken moet je maar naar Eindhoven. Zaterdagavondvoetbal
Eerst Ajax daarna uitgaan
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:16:55 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70293135
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:14 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Op Zaterdagavond zit ik lekker in de kroeg ofzo.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_70293172
Maar sowieso avond wedstrijden, veel gezelliger vind ik altijd. Het heeft gewoon wat.
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:18:58 #55
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70293207
Zaterdagavond voetbal.

Zondagmiddag 14:30. punt. Brak voetbal kijken.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:19:41 #56
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70293231
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:18 schreef bloodysunday het volgende:
Maar sowieso avond wedstrijden, veel gezelliger vind ik altijd. Het heeft gewoon wat.
Vind ik ook, meer sfeer en een 'erop of eronder-sfeertje'. En daarna lekker de kroeg in.

Van de andere kant, zit je dan op zondagmiddag met je goede gedrag naar het radioverslag van NEC - FC Utrecht te luisteren. Nee bedankt.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:22:55 #57
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_70293337
Heerenveen is wel weer op zaterdagavond
Hopelijk is dit na het incidentje in Volendam nog wel vrij vervoer......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_70293370
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:22 schreef BoNi het volgende:
Heerenveen is wel weer op zaterdagavond
Hopelijk is dit na het incidentje in Volendam nog wel vrij vervoer......
Misschien maar heb al dingen opgevangen dat Heerenveen sowieso kleine groepjes tikken gaat geven
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:25:17 #59
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70293422
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:12 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Veel geld betaald, voetballer presteert helemaal niks = Miskoop. Wat is daar verder ingewikkeld aan?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_70293440
Sportweek meldt dat Ajax vandaag nu echt 9 miljoen heeft geboden op Elia.
pi_70293449
Training voorlopig alleen op dinsdagochtend voor publiek toegankelijk. Pff.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70293506
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:26 schreef kevin6188 het volgende:
Training voorlopig alleen op dinsdagochtend voor publiek toegankelijk. Pff.
Alle komende weken? Of deze week? Ik wil maandag gaan kijken .
pi_70293523
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Alle komende weken? Of deze week? Ik wil maandag gaan kijken .
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)dag-toegankelijk.htm
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:28:13 #64
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70293526
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sportweek meldt dat Ajax vandaag nu echt 9 miljoen heeft geboden op Elia.
Ik hoop vurig dat ik hiermee een plekje verover in het plank wordt misgeslagen-topic, maar als het doorgaat vrees ik dat Elia een miskoop zal blijken
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_70293544
quote:
Bergkamp krijgt D2, Grim Jong Ajax

Ajax heeft de trainersindeling van Jong Ajax en de jeugdelftallen rond. Hoofd jeugdopleiding Jan Olde Riekerink heeft komend seizoen de beschikking over Dennis Bergkamp, die samen met Heini Otto de D2 gaat trainen. Pieter Huistra krijgt met Fred Grim Jong Ajax onder zijn hoede. Grim wordt ook keeperstrainer van Jong Ajax en de A-junioren.

Bergkamp liep afgelopen seizoen stage bij het eerste elftal en Ajax B1. Ook was hij assistent van Johan Neeskens bij Nederland B. In mei slaagde hij voor de verkorte cursus Coach Betaald Voetbal. Komend seizoen heeft hij met Ajax D2 voor het eerst een eigen team onder zijn hoede. In zijn nieuwe functie wordt hij bijgestaan door Heini Otto, die daarnaast nog enkele andere zaken bij de jeugdopleiding gaat doen.

Fred Grim keert na twee seizoenen afwezigheid terug bij Ajax. De voormalige keeper en keeperstrainer van Ajax 1 tekende een contract voor drie seizoenen. Hij krijgt een dubbele functie. Met Pieter Huistra neemt hij de trainingen en de coaching van Jong Ajax voor zijn rekening. Daarnaast krijgt hij de doelmannen van Jong Ajax en de A-jeugd onder zijn hoede.

De jeugdopleiding van Ajax gaat verder zonder C3. Bryan Roy, afgelopen seizoen de coach van dat elftal, wordt individueel trainer bij de bovenbouw en techniektrainer van de onderbouw.

Trainersindeling Jong Ajax en jeugdopleiding:

Jong Ajax: Pieter Huistra & Fred Grim

A1: Frank de Boer & Bob de Klerk
A2: Gery Vink
B1: Robin Pronk
B2: Edmond Claus
C1: Wim Kwakman
C2: Arnold Mühren

D1: Michel Kreek
D2: Dennis Bergkamp & Heini Otto
D3: Ed van Schaijk
E1: Casimir Westerveld
E2: Martin Dorré
E3: Peter van der Hengst
F1: Dennis de Haan

Coördinator onderbouw, tevens techniektrainer: Patrick Ladru
Individuele training bovenbouw & techniektrainer onderbouw: Bryan Roy
Individuele training bovenbouw: Wim Jonk
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:29:58 #66
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70293577
Toch wel erg cool als je in de D2 speelt en gewoon met Bergkamp mag werken
pi_70293611
quote:
Pfft, wat een bagger. Zeker in vakantietijd.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:42:08 #68
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70293974
Leuk dat Jonk ook bij Ajax werkt.
Dacht dat ie nog bij Volendam zat .
-
pi_70294034
Al een tijdje hoor.
pi_70294057
Honda is wat mij betreft welkom!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_70294280
quote:

[..]

Tering jezus zeg

Anders hebben we even veel wedstrijden om 16:30.. wat een schijtijden zeg En dan kom je zo tam als het maar kan het stadion binnen.. 14:30 of zaterdagavond!
pi_70294308
Bleh, nieuwe spelers moeten we hebben! Snap niet waarom zoiets zo lang duurt/. Als je iemand nu koopt had het vorige week toch ook gekunt
pi_70294319
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:53 schreef versteegrob het volgende:

[..]
Volgens mij doe je het er ook om heh.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_70294346
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:53 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Volgens mij doe je het er ook om heh.
Wat......
pi_70294368
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:54 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Wat......
Snel editen heh!
AFC Ajax - SS Lazio
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:57:20 #76
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70294414
Honda, kom er maar in...
pi_70294433
Het zal wel Twente worden voor Honda.
pi_70294464
Hopen dat Honda naar Ajax komt , als het voor een normaal bedrag is
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70294502
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:23 schreef Jasza het volgende:

[..]

Misschien maar heb al dingen opgevangen dat Heerenveen sowieso kleine groepjes tikken gaat geven

Is overigens op zeker een combi, inderdaad met dank aan jullie vechtsportvriendjes.
pi_70294524
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Is overigens op zeker een combi, inderdaad met dank aan jullie vechtsportvriendjes.
Moeten ze vooral doen, dan komt er een groep van 60 en dan is het rennen voor je leven natuurlijk
pi_70294553
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:01 schreef Jasza het volgende:

[..]

Moeten ze vooral doen, dan komt er een groep van 60 en dan is het rennen voor je leven natuurlijk
Centrum is ook voor ons die dag hermetisch afgesloten.
pi_70294592
Vijf uur geweest jongens, wat een spanning!
pi_70294612
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef BC88 het volgende:
Het schijnt Hollandia te zijn geworden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_70294663
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:04 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het schijnt Hollandia te zijn geworden
HOL LAN DI AAAAA JALALALLALALALLAAAAA
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 juni 2009 @ 17:07:33 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70294692
quote:

[..]

Tering jezus zeg
Verschrikkelijk al die 16.30 duels
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:09:53 #86
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70294751
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:03 schreef BC88 het volgende:
Dat hele 17u-moment, ik weet niet waar iedereen dat vandaan haalt maar de beurs sluit gewoon om 17.30u. Dus als Ajax een beursgevoelig persbericht uitstuurt zal dat niet om 17.01u gebeuren maar pas vanaf 17.31u.
pi_70294770
Nou waar blijft de aankondiging, spleetoog.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:11:08 #88
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70294795
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:33 schreef Blight het volgende:
Psst, pstt ... doe maar met een hele zoutkoepel! 't Schijnt een van die Yakuza-vriendjes van onze grote clown te zijn!

GRAPJE!!! Maar serieus: Honda? Voor in de as van de ploeg? Hm ... zou niet mijn eerste keus zijn. Voor een miljoentje mag hij wel komen voor op een van de flanken. (Middenveld)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:11:31 #89
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70294804
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou waar blijft de aankondiging, spleetoog.
Barca? ?
Joh, das wsl een of andere FOK!ker die erachter zit.. Wie was de eerste die het hier postte?
-
pi_70294806
Toch geen gezeik dus .
quote:
Honda eerste aankoop Ajax

Keisuke Honda verkast per direct naar Ajax. De Japanner die overkomt van VVV Venlo tekent een contract tot medio 2011, met een optie voor nog een jaar.

Honda viel afgelopen seizoen op door z'n goede spel bij VVV. Hij had het geel-zwarte middenveld in handen en scoorde aan de lopende band.

Honda zal morgen medisch gekeurd worden in Amsterdam.
Ben er wel blij mee. Goede aankoop.
pi_70294825
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:02 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Centrum is ook voor ons die dag hermetisch afgesloten.
Is dat nu al bekend dan?
pi_70294833
pi_70294837
Hoppa! De eerste
pi_70294841
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Barca? ?
Joh, das wsl een of andere FOK!ker die erachter zit.. Wie was de eerste die het hier postte?
Kevin.
pi_70294846
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef Nashje het volgende:
Toch geen gezeik dus .
[..]

Bron?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:12:47 #96
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70294850
quote:
Martin Jol heeft bij Ajax de taak gekregen om de Amsterdamse club weer kampioen te maken, maar de oefenmeester is er nog niet gerust op. Jol meent dat zijn selectie nog niet ‘titelrijp’ is en weet dat er enkele versterkingen moeten komen. Eerste speerpunt is nog altijd Eljero Elia: “Hij wil graag komen en wij willen hem graag hebben.” Vooralsnog is de transfer echter nog allesbehalve een zekerheid. Ajax bracht onlangs een bod uit van acht miljoen euro, maar Twente vindt dit bedrag te laag. De Amsterdammers zijn echter niet van plan om nog veel hoger te gaan zitten voor de buitenspeler, die in de jeugdopleiding al enkele jaren in Amsterdam speelde. Elia liet eerder al weten graag met Jol te willen samenwerken.

Ajax wordt verder in verband gebracht met de Servische verdediger Ivan Obradovic (Partizan Belgrado), VVV-spelmaker Keisuke Honda en Groningen-spits Marcus Berg. Op laatstgenoemde speler zou zelfs al een bod uit zijn gebracht, maar eerder op de dag ontkende Jol deze berichtgeving al. Duidelijk is wel: er moet nog heel wat gebeuren in Amsterdam. Op de eerste training kon Ajax nog geen enkele nieuwe speler presenteren.

"Twee jaar geleden miste Ajax ook het kampioenschap, maar toen had het nog de beschikking over geroutineerde krachten als Jaap Stam, Edgar Davids, Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar", aldus de Hagenaar tegen De Telegraaf. "En dan is Thomas Vermaelen nu ook nog weg. Die moet dus vervangen worden. Kunnen we specialisten toevoegen aan de selectie, dan gaan we gewoon meedoen om de prijzen. Anders wordt het een hele opgave.”
-
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:12:49 #97
32402 s0k
..............................
pi_70294851
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef Barca het volgende:

[..]

Psst, pstt ... doe maar met een hele zoutkoepel! 't Schijnt een van die Yakuza-vriendjes van onze grote clown te zijn!
als jol 442 gaat spelen kan hij fijn gaan concurreren met urby op links.

[ Bericht 21% gewijzigd door s0k op 23-06-2009 17:20:09 ]
..................................................................................................................................................
pi_70294867
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:12 schreef denthemen het volgende:

[..]

Bron?
Hoax.
pi_70294870
quote:
Toch geen gezeik dus .
[..]

Waar komt dat weg?
AFC Ajax - SS Lazio
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:13:32 #100
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70294873
quote:
Toch geen gezeik dus .
[..]

Wat kost ons dat? Nou ja ... nu een Sushi-bar met naakte meiden in de ArenA?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')