like anyone still caresquote:
En de versterkingen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:33 schreef Frankz0rz het volgende:
4-2-3-1 ben ik absoluut voor
Stekelenburg;
vd Wiel, Wielaert, Alderweireld/Oleguer, Emanuelson;
Gabri, Vertonghen;
Suarez, Aissati, Sulejmani;
Cvitanich.
Ik denk maak ik een keer een opstelling zonder namen die er nog niet zijn is het weer niet goedquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:43 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik denk maak ik een keer een opstelling zonder namen die er nog niet zijn is het weer niet goed
Dan heb je een zeer goede basis. Enoh zou nog op het middenveld kunnen. En van hieruit 1 of 2 versterkingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:33 schreef Frankz0rz het volgende:
4-2-3-1 ben ik absoluut voor
Stekelenburg;
vd Wiel, Wielaert, Alderweireld/Oleguer, Emanuelson;
Gabri, Vertonghen;
Suarez, Aissati, Sulejmani;
Cvitanich.
Dan kan je spelers een andere opdracht meegeven . Je moet leren spelen vanuit een zelfde basis ongeacht de tegenstander. En tegen VVV krijg je dan vanzelf wel die ruimte omdat ze kwalitatief minder zijn dan een Europese tegenstander.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:53 schreef toma het volgende:
Het ligt heel erg aan de tegenstander. Als je tegen VVV speelt moet je wel wat aanvallender spelen dan dat je tegen bijv. Werder Bremen doet in de EuropaLeague.
Hij kost niet voor niets zo weinig. Op het moment absoluut niet van Ajax-niveau.quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Toch kut dat Sahar niet is gekomen voor zo weinig geld.
Ja koop maar niemand, want het elftal werkt zo goed samen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef Fortitudo het volgende:
berg schat ik hoger in dan elia
elia pas halen wanneer suarez wordt verkocht
Ach komop zeg, Berg is echt stukken beter dan die Sahar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 01:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Toch kut dat Sahar niet is gekomen voor zo weinig geld.
quote:Ajax maakt werk van Berg
AMSTERDAM - Ajax maakt nu echt werk van Markus Berg. De Amsterdammers zien in de spits van FC Groningen een speler die de gelederen kan versterken. Ajax bezocht afgelopen week het EK -21 in Zweden, waar het de aanvaller met een loodzware delegatie gadesloeg.
Namens Ajax zaten John Steen Olsen, Hans van der Zee en Fred Arroyo van de scoutingafdeling plus hoofdtrainer Martin Jol op de tribune. De laatste noemde de Zweedse jeugdinternational gisteren een 'doelpuntenmachine'. Volgens FC Groningen en Ajax is de zaak nog zeker niet rond.
De Serviër Obradovic speelt overigens eveneens op het EK.
Telegraaf
IK weet niet meer zo goed wat ik met die berichten aan moet.quote:
Ja net als engelaar en braafheid die niet gekomen zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:17 schreef Enchanter het volgende:
[..]
IK weet niet meer zo goed wat ik met die berichten aan moet.
Ik geloof het pas als het van ajax of Groningen zelf afkomt
quote:De Rotterdammers zijn nog op zoek naar een aanvaller en hebben daarbij het oog laten vallen op de bijna 29-jarige Boukhari. Zaakwaarnemer van de aanvaller Sören Lerby is door De Stadionclub op de hoogte gebracht van de interesse.
Feyenoord probeerde aanvankelijk Sekou Cissé los te weken bij Roda JC, maar de transfersom die de Limburgers eisen voor de Ivoriaan is de Rotterdammers te gortig. Voor Boukhari hoeft daarentegen geen vergoeding betaald te worden, daar hij een aflopend contract heeft bij NAC Breda. De Bredanaars willen graag verder met de ex-speler van Sparta Rotterdam, Ajax en AZ, maar hebben niet de financiële middelen om Boukhari voor langere tijd vast te leggen. Momenteel traint de linkeraanvaller mee met NAC.
Maar wij kunnen ze ten minste voor langere tijd betalen. Feyenoord niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:03 schreef Mr_DG het volgende:
Boukhari
Ach wij hebben ook Sno, Rommedahl en bakkircioglu rondlopen
11 is al bezet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Rugnummer 9 en 11 dus voor Marcus Berg en Eljero Elia.
Je hebt het wel over de scouting van Ajax hequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ze zullen inderdaad alleen maar Berg hebben gezien daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |