Waar te downloaden. Dat kk ding doet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Winamp heeft dacht ik wel een plugin waar je zulks mee kunt regelen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef Inverted_World het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Ik voorspel 12 pagina's pauper discussie.
Jezus Christus, eerste link met google: http://www.mlipod.com/quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
Waar te downloaden. Dat kk ding doet het nog steeds niet
Inderdaad, werkt ook goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Winamp heeft dacht ik wel een plugin waar je zulks mee kunt regelen.
Kon ik hem nog maar inruilen. Ik heb namelijk dat doosje al in flarden gescheurdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef aardappel het volgende:
jaja, hier was je ook al aan het zeiken:
Ik heb net een ipod gekocht en..
koop dan gewoon een degelijke mp3speler ipv zo'n hebbedingetje
...en dit ook!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:27 schreef Lakai het volgende:
Als je dit nu nog niet wist ben je officieel niet op de hoogte.
Beoordeel nooit iemand op z'n inferioriteitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:27 schreef TC03 het volgende:
TS schrijft gewoon consequent Aplle i.p.v. Apple. Ben je infantiel ofzo?
Ha, nu ben jij zelf de volgendequote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
Jajajajajajaja, aplleis dat ook weer gezegd. De volgende die dat post, is voor eeuwig voor kneus gebombardeerd.
Serieus, let er eens op dat je 2 p'en schrijft....en 1 l !!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
Jajajajajajaja, aplleis dat ook weer gezegd. De volgende die dat post, is voor eeuwig voor kneus gebombardeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |