dat dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:34 schreef Hanstin het volgende:
je kan toch alleen maar nummers op een ipod zetten via itunes?
of winamp met de iPod plugin!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:34 schreef Hanstin het volgende:
je kan toch alleen maar nummers op een ipod zetten via itunes?
Nope, niet in het nederlands. Wel in het duits france en weet ik in welke taal. Maar niet in het Nederlands, terwijl ik dat ding hier om de hoek heb gekocht,quote:Op maandag 22 juni 2009 18:36 schreef Herkauwer het volgende:
itunes installeren dan maar he, dan al je mp3's in itunes slepen, synchroniseren en klaar.
Zit er geen gebruikshandleiding bij?
Daar ben ik al achter. 3 vastlopers gehad.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef Mirjam het volgende:
oh, alvast een tip; itunes is een kutprogram.
iTunes is chill. Op Windows alleen soms erg traag.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef Mirjam het volgende:
oh, alvast een tip; itunes is een kutprogram.
Heb er 4 gig werkgeheugen in zitten, een heuse dualcore en nog komt hij niet vooruitquote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef Christiaan het volgende:
[..]
iTunes is chill. Op Windows alleen soms erg traag.
vastlopers? Nog nooit gehad, maar ik gebruik itunes dan ook op de Mac. Euhm, je moet wel even geduld hebben, hoeveel gieg aan MP3's probeer je te importeren in itunes?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben ik al achter. 3 vastlopers gehad.
Nog niks, ben er nog geen eens achter waar ik het kan importeren. Wel ben ik er al achter dat er al muziek op zit, heeft ipod zelf gedaan. Maar zelfs die kan ik niet afluisteren op de ipod zelfquote:Op maandag 22 juni 2009 18:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
vastlopers? Nog nooit gehad, maar ik gebruik itunes dan ook op de Mac. Euhm, je moet wel even geduld hebben, hoeveel gieg aan MP3's probeer je te importeren in itunes?
Itunes maakt namelijk een kopie van ieder nummer en gaat dan nog het een en ander nalopen. Tientallen giegs kan wel eventjes duren.
Ik denk dat jij gewoon gefrustreerd raakt. Op de mac sleep je gewoon een map met mp3's erin, meer is niet nodig. Daarna nog even aangeven welke muziek je wilt synchroniseren en je bent klaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog niks, ben er nog geen eens achter waar ik het kan importeren. Wel ben ik er al achter dat er al muziek op zit, heeft ipod zelf gedaan. Maar zelfs die kan ik niet afluisteren op de ipod zelf![]()
Heb spijt als haren op me hoofd dat ik dat kanker ding in huis heb gehaald.
Je bent toch echt zelf het probleem.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
gewoon ff inlezen. het is een kutprogram, maar het werkt wel met importeren enzoquote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog niks, ben er nog geen eens achter waar ik het kan importeren. Wel ben ik er al achter dat er al muziek op zit, heeft ipod zelf gedaan. Maar zelfs die kan ik niet afluisteren op de ipod zelf![]()
iTunes is dus echt wel kut.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:38 schreef Christiaan het volgende:
[..]
iTunes is chill. Op Windows alleen soms erg traag.
koop een macquote:Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb er 4 gig werkgeheugen in zitten, een heuse dualcore en nog komt hij niet vooruit![]()
Maar heb jij ervaring met ipod?
Tot nog toe vind ik het een graf programma.
Hmm... ik heb juist zeer goede ervaringen met iTunes...quote:Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb er 4 gig werkgeheugen in zitten, een heuse dualcore en nog komt hij niet vooruit![]()
Maar heb jij ervaring met ipod?
Tot nog toe vind ik het een graf programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |