Waar te downloaden. Dat kk ding doet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Winamp heeft dacht ik wel een plugin waar je zulks mee kunt regelen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef Inverted_World het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Ik voorspel 12 pagina's pauper discussie.
Jezus Christus, eerste link met google: http://www.mlipod.com/quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
Waar te downloaden. Dat kk ding doet het nog steeds niet
Inderdaad, werkt ook goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Winamp heeft dacht ik wel een plugin waar je zulks mee kunt regelen.
Kon ik hem nog maar inruilen. Ik heb namelijk dat doosje al in flarden gescheurdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef aardappel het volgende:
jaja, hier was je ook al aan het zeiken:
Ik heb net een ipod gekocht en..
koop dan gewoon een degelijke mp3speler ipv zo'n hebbedingetje
...en dit ook!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:27 schreef Lakai het volgende:
Als je dit nu nog niet wist ben je officieel niet op de hoogte.
Beoordeel nooit iemand op z'n inferioriteitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:27 schreef TC03 het volgende:
TS schrijft gewoon consequent Aplle i.p.v. Apple. Ben je infantiel ofzo?
Ha, nu ben jij zelf de volgendequote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
Jajajajajajaja, aplleis dat ook weer gezegd. De volgende die dat post, is voor eeuwig voor kneus gebombardeerd.
Serieus, let er eens op dat je 2 p'en schrijft....en 1 l !!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
Jajajajajajaja, aplleis dat ook weer gezegd. De volgende die dat post, is voor eeuwig voor kneus gebombardeerd.
Ik snap het probleem ook niet met iTunes...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:47 schreef appelsjap het volgende:
iTunes is trouwens het beste muziek programma ooit, serieus geen grapje.
Er staat dan ook geen appel op maar apple.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
Dit had je natuurlijk van te voren kunnen weten. Gewoon alles mijden waar een appel op staat tenzij het echt om een appel gaat.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:48 schreef Lakai het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet met iTunes...
Ik heb het idee dat sommigen bij zo'n soort programma meteen een ik-snap-het-niet-hoofd opzetten...En nors denken: IK WIL ALLEEN MAAR MUZIEK LUISTEREN![]()
Nou, dan dubbelklick je op een nummer wat je wil, just like any other program....
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
En alle stats die het bijhoudt, en alle muziek die die auto op mijn iphone zet, alle podcasts die iTunes voor mij downloadt en automatisch op mijn iPhone zet.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Er staat dan ook geen appel op maar apple.
Applequote:
Meer een applequote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch een appel of niet dan?
Die auto zet muziek op jouw iPhone?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef appelsjap het volgende:
en alle muziek die die auto op mijn iphone zet,
Die die automatisch op mijn iPhone zet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die auto zet muziek op jouw iPhone?
Ja maar dan wel eerst gas gevenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die auto zet muziek op jouw iPhone?
Smart playlists ftw!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
![]()
En alle stats die het bijhoudt, en alle muziek die die auto op mijn iphone zet, alle podcasts die iTunes voor mij downloadt en automatisch op mijn iPhone zet.![]()
Oh ik was nog niet klaar, automatisch backups van mijn contactpersonen en smsjes emails etc etc zodat ik nooit gegevens kwijt raak.![]()
ik denk hooguit 6 (maar dat kan ook met mijn instellingen te maken hebben)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef Inverted_World het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Ik voorspel 12 pagina's pauper discussie.
Zoals duidelijk op het doosje vermeld staat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:20 schreef phpmystyle het volgende:
Je hebt iTunes nodig om die muziek erop te pleuren.
Voor mac is er inderdaad niets mis mee. Maar er zit zoveel bullshit in iTunes, naast het feit dat het ontzettend traag is, zeker voor een simpele media speler. Het enige wat ik degelijk vind is de libary. Maarja, ik gebruik zelf liever Foobarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:47 schreef appelsjap het volgende:
iTunes is trouwens het beste muziek programma ooit, serieus geen grapje.
Als je een iets wat goede pc hebt merk je echt niet dat het traag is hoor, ik niet iig. Bij mij werkt alles naar behoren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Voor mac is er inderdaad niets mis mee. Maar er zit zoveel bullshit in iTunes, naast het feit dat het ontzettend traag is, zeker voor een simpele media speler. Het enige wat ik degelijk vind is de libary. Maarja, ik gebruik zelf liever Foobar
Right.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als je een iets wat goede pc hebt merk je echt niet dat het traag is hoor, ik niet iig. Bij mij werkt alles naar behoren.
En dan is die nog traag? Dan doe je toch echt iets fout hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Right.Ik heb hier een i7 920 staan met 6GB ddr3 en een 4870
Als je dat nodig moet hebben om een muziekspeler normaal te kunnen laten opstarten e.d.
_!
Ik moest grinniken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
Apple is voor [ afbeelding ]
Een echte man neemt een eenmansorkest mee als hij onderweg muziek wilt luisteren:
[ afbeelding ]
Oooeh ik, ik, ik !! ik weet het !!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
En dan is die nog traag? Dan doe je toch echt iets fout hoor
Als ik iTunes opstart wacht ik een paar seconde. Laat staan als ik mijn ipod touch aansluit, want dan moet hij nog met 15 popups komen. Als ik media player of foobar op start was ik sowieso niet eens een halve seconde.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
En dan is die nog traag? Dan doe je toch echt iets fout hoor
Nja ik moet je gelijk geven over de opstarttijd, duurt even een paar seconde. Maar als ie eenmaal is aangesloten dan werkt alles ook snel vind ik, en van pop ups heb ik geen last, mits je ipod/iphone up-to-date is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als ik iTunes opstart wacht ik een paar seconde. Laat staan als ik mijn ipod touch aansluit, want dan moet hij nog met 15 popups komen. Als ik media player of foobar op start was ik sowieso niet eens een halve seconde.
Liever een programma wat even duurt voordat het opstart en dan helemaal geladen is...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja ik moet je gelijk geven over de opstarttijd, duurt even een paar seconde. Maar als ie eenmaal is aangesloten dan werkt alles ook snel vind ik, en van pop ups heb ik geen last, mits je ipod/iphone up-to-date is.
je hoeft er sowieso zelf niets op te pleuren, alleen synchroniseren met itunes, maar blijkbaar is de handleiding te hoog gegrepen voor jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
Maar hij doet het! Ik moest al die nummers eerst synchroniseren en dan pas er op pleuren.
Lieve schat, er zat geen eens een handleiding bij. Dus blaat niet zomaar wat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:19 schreef appelsjap het volgende:
[..]
je hoeft er sowieso zelf niets op te pleuren, alleen synchroniseren met itunes, maar blijkbaar is de handleiding te hoog gegrepen voor je
Dat dus!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:18 schreef Lakai het volgende:
[..]
Liever een programma wat even duurt voordat het opstart en dan helemaal geladen is...
Dan programma's die wel snel op je scherm verschijnen, maar waar nog 3 minuten extra voor nodig is om alle inhoud te processen oid. zodat bij elk lied wat je aanklickt een haper zit.
Als je goed had gekeken zag je een briefje met een internetwebadres waar je de handleiding(en) kan vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lieve schat, er zat geen eens een handleiding bij. Dus blaat niet zomaar wat.
Volgens je andere faaltopic wel maar niet in het boerenhollandsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lieve schat, er zat geen eens een handleiding bij. Dus blaat niet zomaar wat.
Heeeh heeeehquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:21 schreef phpmystyle het volgende:
Toch wel handig ding als je eenmaal weet hoe het in elkaar zitHet was gewoon kwestie van proberen en leren.
En nu gewoon instellen dat elk nummer automatisch aan de library toegevoegd wordt, en dat de ipod automatisch gesynchroniseerd wordt en alles staat er altijd automatisch op, je hoeft niets te slepen oid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:21 schreef phpmystyle het volgende:
Toch wel handig ding als je eenmaal weet hoe het in elkaar zitHet was gewoon kwestie van proberen en leren.
Nou geen noemenswaardige handleiding. Hoe de knopjes werken, maar dat weten zelfs de kindertjes op het sesam forum. En voor de rest zit er een boekje in met alle talen, chinees,france,weet ik het al niet. Maar geen hollandsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:23 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Volgens je andere faaltopic wel maar niet in het boerenhollands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |