quote:
Doet ze een smilie na?quote:
Daar wil ik nog niet dood op of in gevonden worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
http://www.afcashop.nl/afcashop/towels/handdoek-afca-groot.php 200x100
Het is maar goed dat ze een neus heeftquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat dus! Ik ben niet eens zo'n dikke tieten fan, maar dit is wel heel weinig
Gordon heeft inderdaad nog dikkere memmen.quote:
dat zijn meestal d lieve meisjesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat dus! Ik ben niet eens zo'n dikke tieten fan, maar dit is wel heel weinig
tietneuken a la, maar neusneukenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze een neus heeft
Die ze is vergeten af te halen toen ze die aan het uitdelen waren.quote:
Dat kwam mooi uit, want ik ging toen ook slapen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ze zei dat jij ook moest gaan slapen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat kwam mooi uit, want ik ging toen ook slapen.
Galajurken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
M'n diploma uitreiking heeft een dresscodehoe gangster is dat.
Verder vind ik d'r ook niet zo boeiend eerlijk gezegd. Dan maar een oppervlakkige lul.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En sowieso, als je als man daar een meisje al op afwijst ben je ook een oppervlakkige lul.
Nee cocktail. Gelukkig maar want ik heb geen galajurkquote:
Naakt is beterquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee cocktail. Gelukkig maar want ik heb geen galajurk..
Zouden jullie trouwens gaan voor het blauwe strapless jurkje met strik, of voor het simpele zwarte figure-hugging jurkje?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verder vind ik d'r ook niet zo boeiend eerlijk gezegd. Dan maar een oppervlakkige lul.
Kijk maar uitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee, nu heeft hij een nieuw plaatje om weer 3 weken lang te posten
Pics van die laatste? geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zouden jullie trouwens gaan voor het blauwe strapless jurkje met strik, of voor het simpele zwarte figure-hugging jurkje?
Moeilijk hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klinkt beiden goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan alleen omdat ze bekend is.quote:
Lees. Ik zeg enkel dat als je een meisje daarop afwijst, je een oppervlakkige lul bent. Dat jij haar in haar geheel niet zo vindt, wil niet zeggen dat je dan ook een oppervlakkige lul bent. Tenzij je dat zelf vindt uiteraard.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verder vind ik d'r ook niet zo boeiend eerlijk gezegd. Dan maar een oppervlakkige lul.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pics van die laatste? geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen.
Ik maak zo wel even foto'squote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Klinkt beiden goed.Pics van waarbij jij ze aanhebt in de PM en dan beslis ik wel even.
Alsof jij dat zo'n probleem vindt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik maak zo wel even foto'sik had een vriend van me beloofd die blauwe te dragen omdat we die samen hadden gekocht, maar ik ben bang dat iedereen zwart draagt en dat ik dan nogal opval
..
Jij koopt samen met een man een jurk?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik maak zo wel even foto'sik had een vriend van me beloofd die blauwe te dragen omdat we die samen hadden gekocht, maar ik ben bang dat iedereen zwart draagt en dat ik dan nogal opval
..
Oh. In dat geval ben ik geen oppervlakkige lul.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lees. Ik zeg enkel dat als je een meisje daarop afwijst, je een oppervlakkige lul bent. Dat jij haar in haar geheel niet zo vindt, wil niet zeggen dat je dan ook een oppervlakkige lul bent. Tenzij je dat zelf vindt uiteraard.
Als je van Michael Jackson houdt...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:30 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist wel aantrekkelijk.Maar goed, smaken verschillen.
Nu is het wachten op de "behalve ik" inkoppertjes.quote:
Dat klopt jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij koopt samen met een man een jurk? [ afbeelding ]
als het maar bewegen doet en of warm isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, dus moet ik dan maar iedereen willen doen?
Of de nog slechtere "Hoi, ik heet Niemand".quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de "behalve ik" inkoppertjes.
In die blauwe heb ik een beetje een buikjequote:
Als AC/DC al antichrist is wil ik niet weten wat ik was bij Sonisphere afgelopen zaterdag.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In die blauwe heb ik een beetje een buikjedie is dus ook wel figure hugging
maar dan moet ik de hele avond m'n adem inhouden
!
Hij doet het expressquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat klopt jawe gaan best vaak samen de stad in, hij vindt het leuk om mij allemaal lelijke dingen te laten passen
zo ben ik er onlangs achter gekomen hoe een roze visnet shirt en een kanten korset me staan
niet erg mooi
!
Jij bent snel tevreden. Weet wat je zegt, voor je het weet lig je met Gerard Joling te rollebollen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
als het maar bewegen doet en of warm is
Ik mis de clou ook denk ik.quote:
Dat merken we.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:33 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor achterlijke vergelijking?
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:29 schreef Metal_Mart het volgende:
Waarom staat er een foto van Michael Jackson bij dit bericht?
Oh, wacht...
Et cetera...quote:Vernilla Manilla said...
Kiera Knightly has an anti-nose. It looks like Michael Jackson's without needing surgery to attain it!
Nee, dat is niet zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat merken we.
Zo'n beetje ieder topic waar jij post komt je hier even verkondigen.
Het is dat je het zegt, maar ik legde de link ook niet direct.quote:
Me broer is daar ook geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als AC/DC al antichrist is wil ik niet weten wat ik was bij Sonisphere afgelopen zaterdag.
Oh, als andere mensen het ook zeggen is het spontaan niet meer achterlijk. Daarom heb ik ook maar op PVV gestemd.quote:
Ik kwam erachter dat het best wel klopte, toen pberends er ooit over begon.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dat je het zegt, maar ik legde de link ook niet direct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |