Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die speciaal komen voor de Singles mensen en dat die de eventuele aanwezigheid van onbekenden niet helemaal op prijs stellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Er komen sowieso al zeker een aantal fokkers van buiten Singles, en wat crew. Dus een echte kliekmeet wordt het ook weer niet. het zal geen massale meet worden, maar zeker niet 5-6 man ofzo.
Ga jij heen dan, box?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef mrbox het volgende:
Daar gaat het kleinschaligeah wel als er maar veel vrouwen komen
Er komen 5000 mensen op Parkpop.....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die speciaal komen voor de Singles mensen en dat die de eventuele aanwezigheid van onbekenden niet helemaal op prijs stellen.
Ligt er een beetje aan wie er gaan zijn maar het lijkt er op van welquote:
Retorische vraag, I presume?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
Wat is er leuk aan een meet als KF niet komt?!
Vermenigvuldig dat aantal maar met 60, dan kom je dichter in de buurt.quote:
Lijkt mij ook niet, maar hey, sommige Singles hebben een groot gevoel voor drama.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef HeatWave het volgende:
En van de singles zijn er geloof ik 4 die zeggen dat ze komen, dan is een paar mensen erbij nou ook weer niet echt een drama lijkt me zo.
Dat kan goedkoper!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:22 schreef Belsezar het volgende:
Crap
Garage belde: Remschijven, remblokken, stuurkolomhoes, aandrijfashoes en ruitenwissers moeten vervangen worden.
Kosten: 950,--
het onderhouden van een auto is daar de beste remedie tegenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef Catbert het volgende:
Dan heb je niet iedere keer met je APK dat gekut dat je opeens veel meer geld dan gehoopt kwijt bent.
Lijkt mij dus ook. Je hoeft toch ook niet allemaal bij elkaar te staan en de godganse dag samen door te brengen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komen 5000 mensen op Parkpop.....
En van de singles zijn er geloof ik 4 die zeggen dat ze komen, dan is een paar mensen erbij nou ook weer niet echt een drama lijkt me zo.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:22 schreef Belsezar het volgende:
Crap
Garage belde: Remschijven, remblokken, stuurkolomhoes, aandrijfashoes en ruitenwissers moeten vervangen worden.
Kosten: 950,--
Ja, ik ga er ook steeds meer aan denken om dat te doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef Catbert het volgende:
@Belsezar: kut man, dat was ook precies de reden dat ik een leaseauto wou. Dan heb je niet iedere keer met je APK dat gekut dat je opeens veel meer geld dan gehoopt kwijt bent.
Ja, volgende keer ga ik mooi alles door jou laten doen! Het is dat ze er nu al mee bezig zijn en ik hem vanmiddag terug heb. Maar volgende keer doe jij mooi het onderhoud van mijn autoquote:
Ja daar gaat mijn vakantiegeldquote:
sowieso parkpop en kleinschaligquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef mrbox het volgende:
Daar gaat het kleinschaligeah wel als er maar veel vrouwen komen
Ach ja, het is wel een toffe bak, dus dat maakt het het dan al wat meer waard.quote:
euhm allesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
Dat is de instelling! Het is hier voor 80% zeker dat ik ook ff kom kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ging overigens sowieso al naar parkpop, meet of geen meet, die meet zal me aan mn reet oxideren
Ik kan je iig minstens een "offerte" aanbieden en dan kijk je op dat moment wat je doetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
Ja, volgende keer ga ik mooi alles door jou laten doen! Het is dat ze er nu al mee bezig zijn en ik hem vanmiddag terug heb. Maar volgende keer doe jij mooi het onderhoud van mijn auto
Jouw reet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ging overigens sowieso al naar parkpop, meet of geen meet, die meet zal me aan mn reet oxideren
13uur beginne de eerste bands/artiestenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is de instelling! Het is hier voor 80% zeker dat ik ook ff kom kijken.
Hoelaat begint het eigenlijk?
KF komt niet, duhquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
Wat een taalgebruik voor een vrouwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Dan ben ik er echt nog niet hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
13uur beginne de eerste bands/artiesten
Beste klootzak,quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef heksehiel het volgende:
Ik heb net mijn ontslagbrief ingediend en het voelt helemaal niet tof
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben gen vrouw, eerder een ordinair wijf
Dat is waarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach ja, het is wel een toffe bak, dus dat maakt het het dan al wat meer waard.
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben niet iemand die zelf z'n banden en remschijven gaat vervangen ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef rival het volgende:
het onderhouden van een auto is daar de beste remedie tegen
Oh, wat ga je nu doen voor iets dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef heksehiel het volgende:
Dag veiligheid, hallo onzekerheid. Het gaat helemaal goed komen. Jij kan dat!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef heksehiel het volgende:
Nee amn, superleuk toch? Helemaal fris aan de slagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iets heel anders. Dus vind het vet eng.
Verklaard ook je aanwezigheid hierquote:
Vrouwen zouden zelf het initiatief moeten nemen om de dingen die ze willen gedaan te krijgen.quote:
Want dat doen we niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zouden zelf het initiatief moeten nemen om de dingen die ze willen gedaan te krijgen.
Ik wil uitgedaagd wordne om na te denken met een stelling. Dat kan niet als ik 'm zelf verzinquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zouden zelf het initiatief moeten nemen om de dingen die ze willen gedaan te krijgen.
Wat voor auto heb je dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waarik wil wat speciaals, dan moet ik er ook voor betalen.
Precies. Als je niet laat weten wat je wil, moet je ook niet zeiken als je het niet krijgt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgekeurdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef Ripley het volgende:
Ik heb net een sollicitatie van een fokker gekregen
"Recensent op fok.nl" staat er op zijn cv
quote:
Ja. Ik vind dat wel lastigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Afgekeurddie werkt te weinig en zit te veel op fok
stelling: liefde heeft veel te maken met je durven bloot te geven
Volgens mij is het succes van je relatie daarvan afhankelijk, maar niet in hoeverre je verliefd bent op iemand.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:54 schreef mrbox het volgende:
True. Ben alleen niet zo heel erg van het open-boek-principe, waardoor ik het mezelf nog wel eens moeilijk maak.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Ik heb er ook om de hoek gewoond (jan van rodestraat).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:53 schreef Sp00k13 het volgende:
ik ga ook sowieso al naar parkpop maar ja woon er dan ook om de hoek kan genieten vanaf me balkonnetje van de muziek. Maar de sfeer daar is altijd toppie.
De reacties op een stelling kunnen tot nadenken leiden en daarmee een mogelijke discussie op gang brengen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:51 schreef Ripley het volgende:
Ik wil uitgedaagd wordne om na te denken met een stelling. Dat kan niet als ik 'm zelf verzin
Ja. Maar ik poneer best regelmatig een stelling en soms wil ik er graag eentje van anderenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reacties op een stelling kunnen tot nadenken leiden en daarmee een mogelijke discussie op gang brengen.
Niet mee eens. Dat geldt wat mij betreft wel voor het onderhouden van een langdurige relatie en dan alleen als het van twee kanten komt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:54 schreef mrbox het volgende:
Die heb ik of gemist of ze hebben te weinig indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Ripley het volgende:
Ja. Maar ik poneer best regelmatig een stelling en soms wil ik er graag eentje van anderen
quote:
Gisteren nog - geen stelling, wel een vraag: Of mensen een relatie aan zouden gaan met een getrouwde man/vrouw. En zaterdag: koppel 2 singles aan elkaar en vertel waarom.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik of gemist of ze hebben te weinig indruk gemaakt.
[..]
Had je daar veel response op gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus: koppel 2 singles aan elkaar en vertel waarom je ze bij elkaar vindt passen
Ow ja, op die van gister heb ik zelfs nog gereageerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef Ripley het volgende:
Gisteren nog - geen stelling, wel een vraag: Of mensen een relatie aan zouden gaan met een getrouwde man/vrouw. En zaterdag: koppel 2 singles aan elkaar en vertel waarom.
Klopt! Met goede redenen al zeg ik het zelf.quote:
Best een lastige stelling. Maar misschien ken ik mensen daarvoor niet zo goed. Ik weet wel bij wie ik mezelf vind passenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:12 schreef Ripley het volgende:
Er waren weinig mensen online toen - wel iets, maar niet veel
Ik haat onzekerheidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:45 schreef AirwiN het volgende:
Dag veiligheid, hallo onzekerheid. Het gaat helemaal goed komen. Jij kan dat!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef heksehiel het volgende:
Best een lastige stelling. Maar misschien ken ik mensen daarvoor niet zo goed. Ik weet wel bij wie ik mezelf vind passen
Hoiiiquote:
Hey noukster hoest nu ?quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Best een lastige stelling. Maar misschien ken ik mensen daarvoor niet zo goed. Ik weet wel bij wie ik mezelf vind passen
Maar dan een zwarte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:16 schreef Belsezar het volgende:
Maar dan een zwarte.
Zo in een spoilertje voor de damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaaaaf
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
Precies, verleden tijd...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:16 schreef heksehiel het volgende:
Ik vond mezelf eigenlijk wel bij jou passen...
[..]
Maar dan een zwarte.
Zo in een spoilertje voor de damesIs die van jou ook zo lelijk gepimpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nog steeds ziek, nu thuis.quote:
[..]
Maar dan een zwarte.
Zo in een spoilertje voor de damesDeze dame heeft even gespiekt! Mooie bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
shit.... en shit!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
Nog steeds ziek, nu thuis.
Ook te horen gekregen dat de baan dichtbij huis niet voor mij is, een man met meer ervaring vormde een betere samenstelling in het team. Wel een kans op een andere functie daar, ivm het niet functioneren van iemand, maar dat duurt nog even voordat dat definitief is..
Ik zie eigenlijk ook weinig matches hiero zo in Singles momenteelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus: koppel 2 singles aan elkaar en vertel waarom je ze bij elkaar vindt passen
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ook te horen gekregen dat de baan dichtbij huis niet voor mij is, een man met meer ervaring vormde een betere samenstelling in het team. Wel een kans op een andere functie daar, ivm het niet functioneren van iemand, maar dat duurt nog even voordat dat definitief is..
Shit zegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nog meer opties, maar dit was tot nu toe de leukste..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef Jannuk het volgende:
shit.... en shit!
Je hebt toch nog meer opties, of waren die al afgesloten?
Misschien houden ze het gewoon meer buiten het topicquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk ook weinig matches hiero zo in Singles momenteel
Balen!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb nog meer opties, maar dit was tot nu toe de leukste..
Dat dacht ik ook! Ik denk ik ga me vanaf het begin bloot geven, maar ja dat was geen succes. Je had dat mokkeltje eens moeten kijken toen ik me in mn nakie voorsteldequote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mensen die voor de muziek naar Parkpop gaan...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:20 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga waarschijnlijk niet naar Parkpop. Hele lineup zegt me niks.
Slappe muziek, niks voor mij.
Waarom duimpje omlaag noukje?quote:
IRL of hier op het forum is een heel verschil lijkt me. Hoe kan je uberhaupt iemand matchen via een forum?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk ook weinig matches hiero zo in Singles momenteel
Die van mij is standaard, niks gepimptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is die van jou ook zo lelijk gepimpt?.
Ja, stel je voor......quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die voor de muziek naar Parkpop gaan...
quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Deze dame heeft even gespiekt! Mooie bak
Jammer zegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kan een leuke klik hebben in gesprekken en dat kan een reden zijn om te kijken of dat IRL ook zo is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:22 schreef Feitosa het volgende:
IRL of hier op het forum is een heel verschil lijkt me. Hoe kan je uberhaupt iemand matchen via een forum?
Ow ja maar ik bedoelde meer dat ik gewoon niet zo 2 mensen kan noemen die ik wel bij elkaar vind passenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien houden ze het gewoon meer buiten het topic
Feitosa & KF vind ik wel een match!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow ja maar ik bedoelde meer dat ik gewoon niet zo 2 mensen kan noemen die ik wel bij elkaar vind passen
Het is sowieso erg moeilijk om werk te vinden, momenteel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nog meer opties, maar dit was tot nu toe de leukste..
[..]
Maar dan een zwarte.
Zo in een spoilertje voor de damesRebel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goudkleurige velgen.Maar dat wist je al.
![]()
Dat ligt eraan, ik ben op het forum niet veel anders dan IRL, maar dat zegt niets verder idd. Maar daarom date ik ook niet via het forum/foboquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
IRL of hier op het forum is een heel verschil lijkt me. Hoe kan je uberhaupt iemand matchen via een forum?
Grapjas. Ik ben geen ruggentuffer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Feitosa & KF vind ik wel een match!
Daar word je ook ècht niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is sowieso erg moeilijk om werk te vinden, momenteel.
Ik zit al 3 maanden thuis inmiddels.
Daten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, ik ben op het forum niet veel anders dan IRL, maar dat zegt niets verder idd. Maar daarom date ik ook niet via het forum/fobo.
Hier in het zuiden is het echt de hel. 500 aanvragen voor ww per week.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met een klein beetje tekst hetzelfde overbrengen als in een 1 op 1 gesprek irl. Dat gaat toch lastiger , vind ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, ik ben op het forum niet veel anders dan IRL, maar dat zegt niets verder idd. Maar daarom date ik ook niet via het forum/fobo.
En auto!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben rood![]()
Of naja, licht verbrand ofzo (en normaal verkleur ik heel langzaam, maar nu ging het snel)
Iemand moet het doen.quote:
Wat is nu drie maandjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook nog zoiets als PM en MSNquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Met een klein beetje tekst hetzelfde overbrengen als in een 1 op 1 gesprek irl. Dat gaat toch lastiger , vind ik.
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar word je ook ècht niet vrolijk van
quote:
Goed! Ik heb net even buiten "geleerd"quote:
Matchen als "interesse in elkaar krijgen"? Dat gaat prima. Matchen als "weten dat je voor eeuwig bij elkaar wil blijven"? Niet zonder elkaar in levende lijve te zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet Single. Air ook niet, maar dat terzijdequote:
Heb ik me daar dan altijd in vergist?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Matchen als "interesse in elkaar krijgen"? Dat gaat prima. Matchen als "weten dat je voor eeuwig bij elkaar wil blijven"? Niet zonder elkaar in levende lijve te zien.
Ik wil voor altijd bij je blijvenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Matchen als "interesse in elkaar krijgen"? Dat gaat prima. Matchen als "weten dat je voor eeuwig bij elkaar wil blijven"? Niet zonder elkaar in levende lijve te zien.
Mensen die niet snappen dat je iets meer privacy dan Fok! nodig hebt voor de nodige diepgang, vallen bij mij in ieder geval per direkt afquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook nog zoiets als PM en MSN.
Puur en alleen van forumposts ben ik wel met je eens, maar dat doet echt niemand natuurlijk, daar komt altijd extra contact bij lijkt me.
Ja, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen je te verbeterenquote:
Volgens mij zijn de niet-singles hier in de meerderheid momenteel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet Single. Air ook niet, maar dat terzijde.
En onze geplande e-kindjes dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen je te verbeteren.
is 2750 betaalbaar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke, betaalbare auto, tips?.
Ik heb echt een hekel aan MSN , PMen vind ik ook vrij irritant. Spreek gewoon liever iemand irl / telefoon, dan ben ik in m,n element.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook nog zoiets als PM en MSN.
Puur en alleen van forumposts ben ik wel met je eens, maar dat doet echt niemand natuurlijk, daar komt altijd extra contact bij lijkt me.
Ik durf wel te posten in de SCquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de niet-singles hier in de meerderheid momenteel.
Alleen maar omdat de wel-singles niet durven te slowchatten in de SC, maar daar mag ik eigenlijk niets over zeggen![]()
![]()
.
Ik ben bang dat de virusscanner die heeft opgegetenquote:
Das een kliekjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:36 schreef Burdie het volgende:
Alleen maar omdat de wel-singles niet durven te slowchatten in de SC, maar daar mag ik eigenlijk niets over zeggen![]()
![]()
.
Wat zijn de specs?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
is 2750 betaalbaar?
dan heb ik misschien een leuke saxo voor je
Sja, maar dat is dan niet de maatstaf voor iedereen natuurlijk. Ik zie echt geen enkel bezwaar aan MSN en PM, dus dat is het voor alleen mij al anders dan voor jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan MSN , PMen vind ik ook vrij irritant. Spreek gewoon liever iemand irl / telefoon, dan ben ik in m,n element.
Hier kom ik vrij ongenuanceerd over omdat ik geen zin heb om lappen tekst te typen.
De virusscanner was er toch alleen maar om e-soa's te voorkomen???quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de virusscanner die heeft opgegeten.
Je mist toch de nonverbale communicatie op MSN. En daarnaast is gewoon in een kroeg iets gaan drinken gewoon gezelliger vind ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:31 schreef Feitosa het volgende:
Met een klein beetje tekst hetzelfde overbrengen als in een 1 op 1 gesprek irl. Dat gaat toch lastiger , vind ik.
Dan ben je gewoon niet leuk genoegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar dat is dan niet de maatstaf voor iedereen natuurlijk. Ik zie echt geen enkel bezwaar aan MSN en PM, dus dat is het voor alleen mij al anders dan voor jou natuurlijk.
Maar dan nog, zoals ik al zei, ik heb nog nooit met iemand afgesproken (voor een date dan) op basis van forummen en MSN/PM.
Dat heb ik ook op echt elk fora. Maak ik ook niet echt vrienden meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:38 schreef Feitosa het volgende:
Hier kom ik vrij ongenuanceerd over omdat ik geen zin heb om lappen tekst te typen.
Alle ongewenste zaken waaronder e-baby's!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
De virusscanner was er toch alleen maar om e-soa's te voorkomen???.
Daar heb je een webcam voor, maar ben het met je eens. Niets haalt het bij irl afspreken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je mist toch de nonverbale communicatie op MSN. En daarnaast is gewoon in een kroeg iets gaan drinken gewoon gezelliger vind ik.
Ja, dat doe je dus daarna. Het is geen of/of natuurlijk. Nou ja, voor de meeste mensen niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je mist toch de nonverbale communicatie op MSN. En daarnaast is gewoon in een kroeg iets gaan drinken gewoon gezelliger vind ik.
Liefquote:
Uiteraard, waar moet ik anders heen?quote:
Dus de 28ste is weer een jacht dag voor jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar dat is dan niet de maatstaf voor iedereen natuurlijk. Ik zie echt geen enkel bezwaar aan MSN en PM, dus dat is het voor alleen mij al anders dan voor jou natuurlijk.
Maar dan nog, zoals ik al zei, ik heb nog nooit met iemand afgesproken (voor een date dan) op basis van forummen en MSN/PM.
En op het moment dat ik dat zeg is ie wegquote:
Haha, wat formuleer je dat weer lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus de 28ste is weer een jacht dag voor je
Zelfs via een webcam kan je nog niet voorspellen hoe het IRL gaat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar heb je een webcam voor, maar ben het met je eens. Niets haalt het bij irl afspreken.
Ja, een webcam is dan sowieso wel een must, want ik ga het niet over diepzinnige zaken hebben zonder uberhaupt iemands gezicht te kunnen zien. Dan zit je bij wijze van spreke je diepste zieleroerselen bloot te geven terwijl ze zelf met een verveeld gezicht online webpoker zit te spelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:42 schreef heksehiel het volgende:
Daar heb je een webcam voor, maar ben het met je eens. Niets haalt het bij irl afspreken.
Je klinkt niet als een "ik heb mijn dag vandaag niet dus laat ik maar ontslag nemen" labiel type. Dus je weet vast wel wat je doet. Heb je al een idee wat voor "iets heel anders" het wordt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Iets heel anders. Dus vind het vet eng.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
En op het moment dat ik dat zeg is ie weg![]()
dan heb ik nog een nissan sunny staan, maar daar moet nog aan gewerkt worden eerst
Ik haat webcammen om die reden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, een webcam is dan sowieso wel een must, want ik ga het niet over diepzinnige zaken hebben zonder uberhaupt iemands gezicht te kunnen zien. Dan zit je bij wijze van spreke je diepste zieleroerselen bloot te geven terwijl ze zelf met een verveeld gezicht online webpoker zit te spelen
Dat heb ik sowieso met meets enzo. Ik ben vroeger een paar keer naar een paar meetings geweest, en dan zag je dat mensen in het echt ZO anders waren dan hoe ze online overkwamen. Zal bij mij ook wel zo zijn hoor (geen idee wat voor'n beeld men bij mij heeft) maar meestal viel het gewoon tegen. Vooral bij meiden; helemaal populair op het forum, maar in het echt waren ze stil, een stuk minder knap en soms gewoon enorm vreemd. Een meid op die manier leren kennen die gewoon extreem introvert was opeens. Op een forum een grote mond, maar tijdens de hele meeting niks anders gedaan dan in een hoek zelfgedraaide sigaretten (bah) zitten roken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:45 schreef Burdie het volgende:
Zelfs via een webcam kan je nog niet voorspellen hoe het IRL gaat.
Ik heb ooit eens heel leuk contact gehad met een jongen via internet. We chatten ons helemaal suf op msn, altijd webcams aan, echt zo enorm gezellig... totdat we elkaar IRL ontmoetten, en er echt geen chemie bleek te zijn tussen ons. We hebben een hele leuke avond gehad samen hoor, lekker in de kroeg wat wijntjes drinken en wat eten, maar meer dan gezellig was het niet. Ookal hadden we alletwee vooraf een ander idee erbij.
Hoe internet je voor de gek kan houden.
Dat je dan niet kunt pokeren?quote:
Inderdaad. Je moet er echter niet te veel van verwachtenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:47 schreef rival het volgende:
Ik kan hier wel zien of ik iemand in het echt wil leren kennen...
de rest zie je dan wel
Beterschapquote:
Ja, maar daar betaal je dan ook voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de webcamseks met jou is daarentegen
ik heb 2 bmw's staanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:47 schreef Burdie het volgende:
[..]goed zaken doen zo
.
Ik zoek trouwens wel een auto waar je een beetje mee kunt doorrijden..
Niets zo vervelend als automobilisten die het gaspedaal niet benutten.
Dat soort ervaringen heb ik ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso met meets enzo. Ik ben vroeger een paar keer naar een paar meetings geweest, en dan zag je dat mensen in het echt ZO anders waren dan hoe ze online overkwamen. Zal bij mij ook wel zo zijn hoor (geen idee wat voor'n beeld men bij mij heeft) maar meestal viel het gewoon tegen. Vooral bij meiden; helemaal populair op het forum, maar in het echt waren ze stil, een stuk minder knap en soms gewoon enorm vreemd. Een meid op die manier leren kennen die gewoon extreem introvert was opeens. Op een forum een grote mond, maar tijdens de hele meeting niks anders gedaan dan in een hoek zelfgedraaide sigaretten (bah) zitten roken.
Gewoon met de intentie dat je een gezellige avond gaat hebben en meer niet. dan kan het alleen meevallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet er echter niet te veel van verwachten
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.
Goudkleurige velgen.Maar dat wist je al.
Ik heb ze gezien, maar ze zijn alletwee net niet mijn ding. Die 325 vind ik wel erg leuk, maar: automaatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb 2 bmw's staan
die staan hier in het v&a
Leuk als je twee personen gaat meetenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
Gemiddelde meet vind ik de helft van de mensen leuk en de andere helft weird. Dus dan praat ik egwoon met de leuke
Jij hebt nog nooit op een meet met mij gesproken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
Gemiddelde meet vind ik de helft van de mensen leuk en de andere helft weird. Dus dan praat ik egwoon met de leuke
quote:
Laffe hond. kom ook een keer.quote:
Ja blijkbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]doen over dingen die je niet kent puur om stoerder en beter over te komen :
.
Of eentje, zit je de hele tijd in jezelf te pratenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leuk als je twee personen gaat meeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:58 schreef Howl het volgende:
Na twee meets ben ik ook wel van het "ik wil die mensen eens IRL zien" syndroom genezen.
Geldt dat ook voor dates?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:58 schreef Howl het volgende:
Na twee meets ben ik ook wel van het "ik wil die mensen eens IRL zien" syndroom genezen.
Schiet ook niet op.... andere interesses enzo, werkt nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:58 schreef Howl het volgende:
Had de hoop daarop toch al niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lief. Laten we dan maar niet meeten, dan blijft dat zo
.
Stel je eens voor, mensen ontmoeten die iets anders in het leven staan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiet ook niet op.... andere interesses enzo, werkt niet
Realisme is goed. Enigszins misplaats in R&P, maar desalniettemin goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Had de hoop daarop toch al niet meer
Heey, weet je hoe freaky dat is?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Stel je eens voor, mensen ontmoeten die iets anders in het leven staan.
Je, mensen dus die me geen zak interesseren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Weet je wel hoe eng dat is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik werk zelf in de ICT, dus aan "verdwaalde nerds" heb ik niet zo'n behoeftequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:52 schreef Burdie het volgende:
Dat soort ervaringen heb ik ook.
Hoewel het verschilt per meet, uiteraard. Ik ben ooit op kroegentocht met UVT-luitjes geweest en die waren (bijna) allemaal echt heel leuk en relaxed, niet van die verdwaalde nerds die eens een dagje buiten komen.
Nou, bij de laatste meeting waar ik geweest ben zaten mensen die zo vreemd waren dat ik bang was dat ik bekenden tegen zou komen. Ik woon zelf in Utrecht waar de meeste meetings plaats vonden, en had weinig zin om vrienden uit te moeten leggen waar ik die wierdo's van kende.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, weet je hoe freaky dat is?!
Wil er nog wel een dramatisch randje aangeven door te zeggen dat ik het wel jammer vindquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Litpho het volgende:
Realisme is goed. Enigszins misplaats in R&P, maar desalniettemin goed.
Gaan we rellen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef Kluts het volgende:
Gelunched.
En in een ontzettend irritante bui op kantoor.
Passend. Uiterst passend. Ik heb jouw aanpassingsvermogen altijd al bewonderdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wil er nog wel een dramatisch randje aangeven door te zeggen dat ik het wel jammer vind
Heb een keer een date gehad met een meisje met wie ik in de kroeg gezoend had, vriendin van een vriendin. Hadden mekaar echt helemaal niks te vertellen. Meest spannende van die middag was dat de tent waar we zaten (Beurs aan de neude) opeens volstond met brandweer omdat er een keukenbrandje wasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb pas 1x iemand gezien waar het echt helemaal niet mee klikte.. andere golflengtes die zelfs 0 overlap hadden.. maar voor de rest is het best leuk om zo af en toe iemand hier te zien.. Hoewel ik pas 2 kerols bij toeval heb gezien van singles
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Er zijn betere plekken dan [Singles] om dates te scoren.
en wanneer heb jij voor het laatst geneukt dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon alsnog een afspraak plannen dramaqueen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef heksehiel het volgende:
Wil er nog wel een dramatisch randje aangeven door te zeggen dat ik het wel jammer vind
Nu al? ik had dat meer aan het einde van de week.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef Kluts het volgende:
Gelunched.
En in een ontzettend irritante bui op kantoor.
Tis toch al bijna weekendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nu al? ik had dat meer aan het einde van de week.
Daar denken we dan anders over.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Passend. Uiterst passend. Ik heb jouw aanpassingsvermogen altijd al bewonderd.
er zijn ook betere plekken dan [Singles] om nieuwe mensen te leren kennenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef Howl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon alsnog een afspraak plannen dramaqueen...
Voor mij is het nu elke dag weekend.quote:
"Buiten"!?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
er zijn ook betere plekken dan [Singles] om nieuwe mensen te leren kennen
Je moet dan ook niet gaan daten in de beursquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb een keer een date gehad met een meisje met wie ik in de kroeg gezoend had, vriendin van een vriendin. Hadden mekaar echt helemaal niks te vertellen. Meest spannende van die middag was dat de tent waar we zaten (Beurs aan de neude) opeens volstond met brandweer omdat er een keukenbrandje was
Oh, dat maakt bij mij niet zoveel uit hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nu al? ik had dat meer aan het einde van de week.
Logisch natuurlijk. Het is veel indrukwekkender als je wordt gevraagd dan dat je als man er als een hondje achteraan moet lopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:13 schreef heksehiel het volgende:
Daar zat ik ook op te azen met mijn post, maar Lit ging er niet op in
Je mag mij wel komen lastig vallen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat maakt bij mij niet zoveel uit hoor.
Gewoon vrolijk en blij, en dan ga ik altijd een beetje collega's klieren, vooral als ik weinig te doen heb.
maar wel lekker frisquote:
Wees blij dat ik je collega niet ben! Had je toch teruggepaktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gewoon vrolijk en blij, en dan ga ik altijd een beetje collega's klieren, vooral als ik weinig te doen heb.
Ik denk dat 'ie vooral bedoelt dat je gewoon 0 gedeelde interesses hebt. En dat is irritant.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Feitosa het volgende:
Ja! goed geraden.quote:
Ze was dan ook vergeten jullie namen naar de 'lovecalculator' te smssen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie vooral bedoelt dat je gewoon 0 gedeelde interesses hebt. En dat is irritant.
"Hey, heb je vakantieplannen?"
"Nee, niet echt. ben niet zo van het reizen"
"Oh, jammer. ben naar Thailand geweest vorig jaar en vond dat erg interessant"
"Nee, veel te ver weg, en dat eten lust ik vast niet"
"Ah, en wat doe je verder. Sport je?"
"Neuh, sport vind ik niet zo veel aan, hoezo?"
"Gewoon, benieuwd, zelf hockey ik en vind ik erg leuk"
"Neuh, ben niet zo'n sporter"
"Ah, okay. Waar ga je eigenlijk uit hier in Utrecht?"
"Ik kom uit <insert kutdorp in de buurt> en ga eigenlijk nooit uit, ga liever eten bij een vriendin"
"Ah, okay. Hey, ik moet ff naar het toilet, spreek je zo nog!"
Zucht
Ik kan me zo voorstellen dat dat vast niet het enige onderwerp is waar we anders over denken.quote:
Was een lunchdate, da's prima hoor. 'S avonds kom ik daar niet, 16 jarigen vallen een beetje buiten m'n doelgroepquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:14 schreef Burdie het volgende:
Je moet dan ook niet gaan daten in de beurs.
Never!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk dat jij bij die 80% van haar hoort...
Okee, voor lunch kan het welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was een lunchdate, da's prima hoor. 'S avonds kom ik daar niet, 16 jarigen vallen een beetje buiten m'n doelgroep
Nou ik heb mijn portie wel weer gehad met vragen en rare excuses krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk. Het is veel indrukwekkender als je wordt gevraagd dan dat je als man er als een hondje achteraan moet lopen.
Ik mis in die commercial een beetje dat die kerel d'r vol neerhoekt nadat ie zomaar dat glas water in z'n gezicht heeft gekregen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:16 schreef Burdie het volgende:
Ze was dan ook vergeten jullie namen naar de 'lovecalculator' te smssen.
Jij bent dan ook oud (en wijs) dan ga je anders over bepaalde dingen denkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat dat vast niet het enige onderwerp is waar we anders over denken.
Volgens mij heb jij een andere commercial voor ogen dan ik, maar je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik mis in die commercial een beetje dat die kerel d'r vol neerhoekt nadat ie zomaar dat glas water in z'n gezicht heeft gekregen...
Hah!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:18 schreef Burdie het volgende:
Okee, voor lunch kan het wel.
Zelf kom ik liever een paar deuren verderop bij Le Journal of het neutje.
Ik denk dat je hier de wijsheid van HH schromelijk onderschatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook oud (en wijs) dan ga je anders over bepaalde dingen denken
Bij mij gebeurt dat als ik gaar ben , dan word ik melig en dan ga ik allelei ongein uithalen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
In ieder geval niet als een mak lammetje zomaar afdruipen. Watje.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik mis in die commercial een beetje dat die kerel d'r vol neerhoekt nadat ie zomaar dat glas water in z'n gezicht heeft gekregen...
Geef je nou toe dat HH slimmer is?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier de wijsheid van HH schromelijk onderschat.
Zijn er meer dan? Ik dacht dat wij het altijd zo volstrekt met elkaar eens warenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat dat vast niet het enige onderwerp is waar we anders over denken.
Deze bedoel ik:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij heb jij een andere commercial voor ogen dan ik, maar je hebt wel gelijk.
Wijsheid != intelligentie. En daar wil ik het verder bij latenquote:
En ze hebben lekker bier op de tap!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hah!
Neutje is m'n favo datecafe. Als ik met een meisje afspreek 's avonds stel ik vrijwel altijd 't Neutje voor. Zwaar relaxed als je daar zo'n tafel met 2 krukken hebt, zit je lekker dicht op elkaar
Ja, lul er maar slap overheen! Het stond er toch echtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wijsheid != intelligentie. En daar wil ik het verder bij laten.
Wat ze ook nog eens gewoon komen brengenquote:
Nope. ben op toernooi geweest en dus royaal gefaald. Ben duidelijk nog niet genoeg over m'n ex heenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Heeft er iemand van het weekend nog geneukt?
da's de grote pre indeed!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat ze ook nog eens gewoon komen brengen
Fijne tent is het gewoonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat ze ook nog eens gewoon komen brengen
Ze gooien wel met ijsblokjes als je in de kroeg gaat zoenen. Ook wel terecht overigens.quote:
Oh nee? 2 voorbeeldjes van hoe lief mannen onderling zijn:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Heeft er iemand van het weekend nog geneukt?
Ik gewoon al 5 weken niet heh
Meisje 1 en die vriendin van haar waren ook uit in dezelfde club als mij, maar heb ze beiden helemaal niet gesproken omdat ik druk bezig was met N.
Toen kwam meisje 1 later naar me toe waarom ik niet met haar praatte, dit legde ik uit.
Zij vertelde mij toen dat die vriendin van haar tegen haar had gezegd dat ik niet meer haar praatte omdat ik haar niet interessant vond omdat het niks werd tussen ons
Wat kunnen vrouwen toch super vriendelijk tegen elkaar zijn
Dit soort acties zie ik (de meeste) mannen echt niet maken hoor!
Dat vind ik ook aardig van je, maar was in dit geval misplaatst. Hij zegt dat je mijn wijsheid niet moet onderschatten, daarmee doet hij geen uitspraken over wie er intelligenter/slimmer/wijzer is. Daarbij weten we allemaal dat Litpho dat isquote:
Dat klopt, dat zie jij niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Dit soort acties zie ik (de meeste) mannen echt niet maken hoor!
hahaha dat laatste verhaal is wel lulligquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh nee? 2 voorbeeldjes van hoe lief mannen onderling zijn:
-Ik was aan hetd aten met een jongen en ik heb een avondje met een vriend van hem zitten lullen omdat mijn date steeds ging roken. Wel voor de neus van die vriend zitten zoenen. Vervolgens mailt die vriend of ik stiekem met hem wil afspreken zonder de date.
- Ik had heftig oogcontact met een leuke jongen die maar niet op me afkwam. Toen ie uiteindelijk toch kwam en ik later vroeg waarom ie neit durfde, vertelde ie dat zijn beste vriend had gezeg dat ik toch geen interesse zou hebben met zo'n sukkel als hij.
Ow, en op je vraag: Ja
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh nee? 2 voorbeeldjes van hoe lief mannen onderling zijn:
Zouden jouw vrienden dat bij jou dan doen? Bij ons blijf je gewoon van mekaars vrouwen af. En als je ook in iemand geinteresseerd bent ga je dat niet achter z'n rug om regelen.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk dat jij bij die 80% van haar hoort...
Jij wel danquote:
Niet zo hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar haal je het idee vandaan dat ze hulp nodig heeft?
Vrouw, het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook aardig van je, maar was in dit geval misplaatst. Hij zegt dat je mijn wijsheid niet moet onderschatten, daarmee doet hij geen uitspraken over wie er intelligenter/slimmer/wijzer is. Daarbij weten we allemaal dat Litpho dat is
Maar andere mannen doen dit dus welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Ik heb dit soort shit mijn vrienden nog nooit aangedaan en zij mij ook niet
Sedan wil 80% van de mensen hier niet leren kennen (irl). Snuit bedoelde (denk ik) dat hij(sedan dus) bij de 80% hoort die jij niet wil zien.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zouden jouw vrienden dat bij jou dan doen? Bij ons blijf je gewoon van mekaars vrouwen af. En als je ook in iemand geinteresseerd bent ga je dat niet achter z'n rug om regelen.
Beetje kansloos inderdaad, of gewoon zeggen tegen die vriend en hem de keuze geven of niks doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zouden jouw vrienden dat bij jou dan doen? Bij ons blijf je gewoon van mekaars vrouwen af. En als je ook in iemand geinteresseerd bent ga je dat niet achter z'n rug om regelen.
Mijn vrienden? Nee. Voor mijn mannelijke bekenden sta ik op dit punt niet in en, zoals Ripley ook al zegt, dit is toch echt iets wat niet aan vrouwen is voorbehouden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zouden jouw vrienden dat bij jou dan doen?
Gezelliequote:
Da's wat anders. In dit geval was er een ontluikend iets waar hij van wist en ging die vriend me stiekem mailen of ik met hem wilde afspreken zonder zijn vriend.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een meid een aantal keer geneukt waar een vriend van mij gek op was. Maar goed , hij durfde er niks van te maken en ik wel.
Wel acheraf ff gebeld en meegedeeld.
Moet ik die mededeling nu lezen als "Hey, die meid waar je gek op bent? Leuk voor een avondje, maar meer niet..."?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:31 schreef Feitosa het volgende:
Wel achteraf ff gebeld en meegedeeld.
Geheel correct..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sedan wil 80% van de mensen hier niet leren kennen (irl). Snuit bedoelde (denk ik) dat hij(sedan dus) bij de 80% hoort die jij niet wil zien.
Ah.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sedan wil 80% van de mensen hier niet leren kennen (irl). Snuit bedoelde (denk ik) dat hij(sedan dus) bij de 80% hoort die jij niet wil zien.
Hmm goede dag heb je uitgekozenquote:
Niet dat ik altijd alles zo geweldig aanpak op dat gebied, maar dat is ronduit achterbaks en schofterig idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's wat anders. In dit geval was er een ontluikend iets waar hij van wist en ging die vriend me stiekem mailen of ik met hem wilde afspreken zonder zijn vriend.
Als je hem leuker had gevonden, was je er dan wel op ingegaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's wat anders. In dit geval was er een ontluikend iets waar hij van wist en ging die vriend me stiekem mailen of ik met hem wilde afspreken zonder zijn vriend.
Wil je commentaar voor zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet dat ik altijd alles zo geweldig aanpak op dat gebied
Ik denk nee, maar ik hoop ja voor jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh.. en KF.. als antwoord op je vraag...
wat denk je zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |