Hah!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:18 schreef Burdie het volgende:
Okee, voor lunch kan het wel.
Zelf kom ik liever een paar deuren verderop bij Le Journal of het neutje.
Ik denk dat je hier de wijsheid van HH schromelijk onderschatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook oud (en wijs) dan ga je anders over bepaalde dingen denken
Bij mij gebeurt dat als ik gaar ben , dan word ik melig en dan ga ik allelei ongein uithalen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat maakt bij mij niet zoveel uit hoor.
Gewoon vrolijk en blij, en dan ga ik altijd een beetje collega's klieren, vooral als ik weinig te doen heb.
In ieder geval niet als een mak lammetje zomaar afdruipen. Watje.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik mis in die commercial een beetje dat die kerel d'r vol neerhoekt nadat ie zomaar dat glas water in z'n gezicht heeft gekregen...
Geef je nou toe dat HH slimmer is?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier de wijsheid van HH schromelijk onderschat.
Zijn er meer dan? Ik dacht dat wij het altijd zo volstrekt met elkaar eens warenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat dat vast niet het enige onderwerp is waar we anders over denken.
Deze bedoel ik:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij heb jij een andere commercial voor ogen dan ik, maar je hebt wel gelijk.
Wijsheid != intelligentie. En daar wil ik het verder bij latenquote:
En ze hebben lekker bier op de tap!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hah!
Neutje is m'n favo datecafe. Als ik met een meisje afspreek 's avonds stel ik vrijwel altijd 't Neutje voor. Zwaar relaxed als je daar zo'n tafel met 2 krukken hebt, zit je lekker dicht op elkaar
Ja, lul er maar slap overheen! Het stond er toch echtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wijsheid != intelligentie. En daar wil ik het verder bij laten.
Wat ze ook nog eens gewoon komen brengenquote:
Nope. ben op toernooi geweest en dus royaal gefaald. Ben duidelijk nog niet genoeg over m'n ex heenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Heeft er iemand van het weekend nog geneukt?
da's de grote pre indeed!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat ze ook nog eens gewoon komen brengen
Fijne tent is het gewoonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat ze ook nog eens gewoon komen brengen
Ze gooien wel met ijsblokjes als je in de kroeg gaat zoenen. Ook wel terecht overigens.quote:
Oh nee? 2 voorbeeldjes van hoe lief mannen onderling zijn:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Heeft er iemand van het weekend nog geneukt?
Ik gewoon al 5 weken niet heh
Meisje 1 en die vriendin van haar waren ook uit in dezelfde club als mij, maar heb ze beiden helemaal niet gesproken omdat ik druk bezig was met N.
Toen kwam meisje 1 later naar me toe waarom ik niet met haar praatte, dit legde ik uit.
Zij vertelde mij toen dat die vriendin van haar tegen haar had gezegd dat ik niet meer haar praatte omdat ik haar niet interessant vond omdat het niks werd tussen ons
Wat kunnen vrouwen toch super vriendelijk tegen elkaar zijn
Dit soort acties zie ik (de meeste) mannen echt niet maken hoor!
Dat vind ik ook aardig van je, maar was in dit geval misplaatst. Hij zegt dat je mijn wijsheid niet moet onderschatten, daarmee doet hij geen uitspraken over wie er intelligenter/slimmer/wijzer is. Daarbij weten we allemaal dat Litpho dat isquote:
Dat klopt, dat zie jij niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Dit soort acties zie ik (de meeste) mannen echt niet maken hoor!
hahaha dat laatste verhaal is wel lulligquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh nee? 2 voorbeeldjes van hoe lief mannen onderling zijn:
-Ik was aan hetd aten met een jongen en ik heb een avondje met een vriend van hem zitten lullen omdat mijn date steeds ging roken. Wel voor de neus van die vriend zitten zoenen. Vervolgens mailt die vriend of ik stiekem met hem wil afspreken zonder de date.
- Ik had heftig oogcontact met een leuke jongen die maar niet op me afkwam. Toen ie uiteindelijk toch kwam en ik later vroeg waarom ie neit durfde, vertelde ie dat zijn beste vriend had gezeg dat ik toch geen interesse zou hebben met zo'n sukkel als hij.
Ow, en op je vraag: Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |