Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die speciaal komen voor de Singles mensen en dat die de eventuele aanwezigheid van onbekenden niet helemaal op prijs stellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Er komen sowieso al zeker een aantal fokkers van buiten Singles, en wat crew. Dus een echte kliekmeet wordt het ook weer niet. het zal geen massale meet worden, maar zeker niet 5-6 man ofzo.
Ga jij heen dan, box?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef mrbox het volgende:
Daar gaat het kleinschaligeah wel als er maar veel vrouwen komen
Er komen 5000 mensen op Parkpop.....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die speciaal komen voor de Singles mensen en dat die de eventuele aanwezigheid van onbekenden niet helemaal op prijs stellen.
Ligt er een beetje aan wie er gaan zijn maar het lijkt er op van welquote:
Retorische vraag, I presume?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
Wat is er leuk aan een meet als KF niet komt?!
Vermenigvuldig dat aantal maar met 60, dan kom je dichter in de buurt.quote:
Lijkt mij ook niet, maar hey, sommige Singles hebben een groot gevoel voor drama.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef HeatWave het volgende:
En van de singles zijn er geloof ik 4 die zeggen dat ze komen, dan is een paar mensen erbij nou ook weer niet echt een drama lijkt me zo.
Dat kan goedkoper!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:22 schreef Belsezar het volgende:
Crap
Garage belde: Remschijven, remblokken, stuurkolomhoes, aandrijfashoes en ruitenwissers moeten vervangen worden.
Kosten: 950,--
het onderhouden van een auto is daar de beste remedie tegenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef Catbert het volgende:
Dan heb je niet iedere keer met je APK dat gekut dat je opeens veel meer geld dan gehoopt kwijt bent.
Lijkt mij dus ook. Je hoeft toch ook niet allemaal bij elkaar te staan en de godganse dag samen door te brengen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komen 5000 mensen op Parkpop.....
En van de singles zijn er geloof ik 4 die zeggen dat ze komen, dan is een paar mensen erbij nou ook weer niet echt een drama lijkt me zo.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:22 schreef Belsezar het volgende:
Crap
Garage belde: Remschijven, remblokken, stuurkolomhoes, aandrijfashoes en ruitenwissers moeten vervangen worden.
Kosten: 950,--
Ja, ik ga er ook steeds meer aan denken om dat te doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:24 schreef Catbert het volgende:
@Belsezar: kut man, dat was ook precies de reden dat ik een leaseauto wou. Dan heb je niet iedere keer met je APK dat gekut dat je opeens veel meer geld dan gehoopt kwijt bent.
Ja, volgende keer ga ik mooi alles door jou laten doen! Het is dat ze er nu al mee bezig zijn en ik hem vanmiddag terug heb. Maar volgende keer doe jij mooi het onderhoud van mijn autoquote:
Ja daar gaat mijn vakantiegeldquote:
sowieso parkpop en kleinschaligquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef mrbox het volgende:
Daar gaat het kleinschaligeah wel als er maar veel vrouwen komen
Ach ja, het is wel een toffe bak, dus dat maakt het het dan al wat meer waard.quote:
euhm allesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
Dat is de instelling! Het is hier voor 80% zeker dat ik ook ff kom kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ging overigens sowieso al naar parkpop, meet of geen meet, die meet zal me aan mn reet oxideren
Ik kan je iig minstens een "offerte" aanbieden en dan kijk je op dat moment wat je doetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
Ja, volgende keer ga ik mooi alles door jou laten doen! Het is dat ze er nu al mee bezig zijn en ik hem vanmiddag terug heb. Maar volgende keer doe jij mooi het onderhoud van mijn auto
Jouw reet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ging overigens sowieso al naar parkpop, meet of geen meet, die meet zal me aan mn reet oxideren
13uur beginne de eerste bands/artiestenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is de instelling! Het is hier voor 80% zeker dat ik ook ff kom kijken.
Hoelaat begint het eigenlijk?
KF komt niet, duhquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
Wat een taalgebruik voor een vrouwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Dan ben ik er echt nog niet hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
13uur beginne de eerste bands/artiesten
Beste klootzak,quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef heksehiel het volgende:
Ik heb net mijn ontslagbrief ingediend en het voelt helemaal niet tof
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben gen vrouw, eerder een ordinair wijf
Dat is waarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach ja, het is wel een toffe bak, dus dat maakt het het dan al wat meer waard.
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben niet iemand die zelf z'n banden en remschijven gaat vervangen ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef rival het volgende:
het onderhouden van een auto is daar de beste remedie tegen
Oh, wat ga je nu doen voor iets dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef heksehiel het volgende:
Dag veiligheid, hallo onzekerheid. Het gaat helemaal goed komen. Jij kan dat!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef heksehiel het volgende:
Nee amn, superleuk toch? Helemaal fris aan de slagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iets heel anders. Dus vind het vet eng.
Verklaard ook je aanwezigheid hierquote:
Vrouwen zouden zelf het initiatief moeten nemen om de dingen die ze willen gedaan te krijgen.quote:
Want dat doen we niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zouden zelf het initiatief moeten nemen om de dingen die ze willen gedaan te krijgen.
Ik wil uitgedaagd wordne om na te denken met een stelling. Dat kan niet als ik 'm zelf verzinquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zouden zelf het initiatief moeten nemen om de dingen die ze willen gedaan te krijgen.
Wat voor auto heb je dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waarik wil wat speciaals, dan moet ik er ook voor betalen.
Precies. Als je niet laat weten wat je wil, moet je ook niet zeiken als je het niet krijgt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgekeurdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef Ripley het volgende:
Ik heb net een sollicitatie van een fokker gekregen
"Recensent op fok.nl" staat er op zijn cv
quote:
Ja. Ik vind dat wel lastigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Afgekeurddie werkt te weinig en zit te veel op fok
stelling: liefde heeft veel te maken met je durven bloot te geven
Volgens mij is het succes van je relatie daarvan afhankelijk, maar niet in hoeverre je verliefd bent op iemand.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:54 schreef mrbox het volgende:
True. Ben alleen niet zo heel erg van het open-boek-principe, waardoor ik het mezelf nog wel eens moeilijk maak.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Afgekeurddie werkt te weinig en zit te veel op fok
Waar woon jij dan? Ik heb er ook om de hoek gewoond (jan van rodestraat).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:53 schreef Sp00k13 het volgende:
ik ga ook sowieso al naar parkpop maar ja woon er dan ook om de hoek kan genieten vanaf me balkonnetje van de muziek. Maar de sfeer daar is altijd toppie.
De reacties op een stelling kunnen tot nadenken leiden en daarmee een mogelijke discussie op gang brengen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:51 schreef Ripley het volgende:
Ik wil uitgedaagd wordne om na te denken met een stelling. Dat kan niet als ik 'm zelf verzin
Ja. Maar ik poneer best regelmatig een stelling en soms wil ik er graag eentje van anderenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reacties op een stelling kunnen tot nadenken leiden en daarmee een mogelijke discussie op gang brengen.
Niet mee eens. Dat geldt wat mij betreft wel voor het onderhouden van een langdurige relatie en dan alleen als het van twee kanten komt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:54 schreef mrbox het volgende:
Die heb ik of gemist of ze hebben te weinig indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Ripley het volgende:
Ja. Maar ik poneer best regelmatig een stelling en soms wil ik er graag eentje van anderen
quote:
Gisteren nog - geen stelling, wel een vraag: Of mensen een relatie aan zouden gaan met een getrouwde man/vrouw. En zaterdag: koppel 2 singles aan elkaar en vertel waarom.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik of gemist of ze hebben te weinig indruk gemaakt.
[..]
Had je daar veel response op gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus: koppel 2 singles aan elkaar en vertel waarom je ze bij elkaar vindt passen
Ow ja, op die van gister heb ik zelfs nog gereageerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:09 schreef Ripley het volgende:
Gisteren nog - geen stelling, wel een vraag: Of mensen een relatie aan zouden gaan met een getrouwde man/vrouw. En zaterdag: koppel 2 singles aan elkaar en vertel waarom.
Klopt! Met goede redenen al zeg ik het zelf.quote:
Best een lastige stelling. Maar misschien ken ik mensen daarvoor niet zo goed. Ik weet wel bij wie ik mezelf vind passenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:12 schreef Ripley het volgende:
Er waren weinig mensen online toen - wel iets, maar niet veel
Ik haat onzekerheidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:45 schreef AirwiN het volgende:
Dag veiligheid, hallo onzekerheid. Het gaat helemaal goed komen. Jij kan dat!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef heksehiel het volgende:
Best een lastige stelling. Maar misschien ken ik mensen daarvoor niet zo goed. Ik weet wel bij wie ik mezelf vind passen
Hoiiiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |