mmm.. zit ff bij whois te kijken en vind dit:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:09 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Waarom zou het niet betrouwbaar zijn![]()
Het bestaat nu sinds 3 maanden en ze krijgen elke dag nieuwe klanten erbij.
Het assortiment wordt constant uitgebreid en voorraad wordt nauwkeurig up to date gehouden !
vetrouw je het niet, stuur ze dan een mailtje
Nog 1 week en dan krijg ik er 1, gaat er een wereld voor me openquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:09 schreef Siniti het volgende:
Waarom heb je nou voor zoveel sites een creditcard nodig
Maar waarom is een cc nodig? Je kan toch gewoon internetbankierenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
Een cc is toch heel gewoon? Dat in NL er nog steeds zo achterlijk over wordt gedaan....
Maar het is nu rustig qua games en dus ook sales. Nadeel van de vakantieperiode.
iDeal werkt toch prima?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:11 schreef Pheno het volgende:
Internetbankieren heeft 1 probleem: er zijn geen goede standaarden, de banken doen maar wat
Het geld is niet 1 2 3 overgemaakt. Bij cc is dat gedekt.
Kun je daar ook in het buitenland mee betalen dan?quote:
Die prijzen op intertoys.nl, gelden die ook in de winkel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:00 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Intertoys
skate 15,-
condemned 10,-
Vandaag bij 3 winkels geweest, geen enkele had condemned en ze hadden hem ook nooit gehad zelfs.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:00 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Intertoys
skate 15,-
condemned 10,-
Bart Smit heeft beide wel op voorraad. Zelfde prijs.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vandaag bij 3 winkels geweest, geen enkele had condemned en ze hadden hem ook nooit gehad zelfs.
Ik gister ook, hij is vandaag al verzondenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:04 schreef Michel. het volgende:
Heb zonet een half uurtje geleden een PS3 80GB met het spel Infamous gekocht via BartSmit.com voor het ongelooflijke bedrag van ¤163,95!! Helaas zijn ze nu niet meer voorradig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |