abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:01:16 #51
100412 mefke79
komt goed!
pi_70284727
thanks huup en linda, dat klopt inderdaad met hoe het kindje lag, dus dat zal dan wel (en ik maar zoeken op de afkorting negen ipv het plaatje negen)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70285095
Babywas hangt te wapperen aan de lijn. Voor de nieuwsgierige buren de uitgelezen kans om te zien wat we verwachten .
Het is maar goed dat we verhuist zijn want mn oude buurvrouw zou echt voor het raam liggen wachten tot ik het op zou gaan hangen (en dan had ik het dus lekker op zolder gehangen, whahaha).
Fake it till you make it...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:14:37 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70285128
Ja, dat is idd de ligging. Ik heb bij Sasha een hele tijd een overdwars liggende gehad.
Mefke, zo is het natuurlijk ook wel net plagerig, want nu lijkt het veel meer een 9 dan idd een kindje met ruggetje rechts.
pi_70285550
Ik heb niet echt bijgelezen Ben nogal druk op mn werk.

Zag wel dat Co_ol een goede echo had Super nieuws het is jullie gegunt! Wel fijn zo'n verlaat verjaardagskadootje voor je
pi_70285824
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is idd de ligging. Ik heb bij Sasha een hele tijd een overdwars liggende gehad.
Mefke, zo is het natuurlijk ook wel net plagerig, want nu lijkt het veel meer een 9 dan idd een kindje met ruggetje rechts.
haha ja idd bij mijn kaart heb je er wat minder fantasie bij nodig om de ligging erin te zien. Kan me de verwarring wel voorstellen.

Dit dus:

Alleen van dat ball. had ik eerst zoiets van maar ik heb begrepen nu dat het betekent dat je kindje heen en weer schommelt ofzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:39:40 #56
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70285905
ik vind jou +/+ wel grappig Huup, dat doen ze hier alleen een +je
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70285953
ja ik weet niet wat ze dubbelchecken eigenlijk
ik denk die krul die bovenaanstaat ofzo? maar ik kan niet lezen wat daar staat haha. Ze checken idd of ze harttonen horen en nog iets. Misschien of ik de baby voel ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70286013
Bij mij doen ze dat ook +/+ en vraag me ook iedere keer weer af waarom 2x? Bij mij staat het voelen van de baby weer ergens anders.
pi_70286071
oh hm dan weet ik het ook niet.
Hoewel ik zo snel niet een ander vakje voor voelen van de baby kan ontdekken. En ze vraagt wel elke controle aan me of de baby goed beweegt enzo.

Nouja + lijkt me in dit rijtje positief haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:50:15 #60
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70286203
hier, is het bloeddruk-amenorroe-fundus-centimeters-ligging-harttonen-bijzonderheden-paraaf

bij bijzonderheden staat dan wel leven met een rondje en daarin een +
pi_70286217
Die krul die bovenaan staat zijn de letters le van leven, dus idd of je je kindje voelt bewegen.
pi_70286295
hier eh.. datum - gewicht - bloeddruk - oedeem - urine - amenorrhoe - fundus in wk - fundus in cm - ligging - harttonen - hb - onderzoeker - bijzonderheden.

Das de hele lijst.

Er staat wel bovenin mn kaart bij dingetjes zoals cyclus enzo "eerste leven" maar daar achter staat niets neergezet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70286337
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:50 schreef Jore het volgende:
Die krul die bovenaan staat zijn de letters le van leven, dus idd of je je kindje voelt bewegen.
kijk toch wel haha. Ja ik kon het niet echt lezen maar Le van leven klinkt wel logisch ja thnx!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:14:16 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_70286967
Ik heb niet eens een eigen kaart
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:17:06 #65
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70287058
Zo leer ik nog eens wat
pi_70287173
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb niet eens een eigen kaart
wrom niet eigenlijk?

Voor de dames die het ding aangevraagd hebben, hoe lang duurde het bij jullie tot je een afhaalbericht kreeg van de Prenatal/Blije doos? Ik heb hem een week of 2 geleden aangevraagd maar nog niets gehoord.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70287222
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wrom niet eigenlijk?

Voor de dames die het ding aangevraagd hebben, hoe lang duurde het bij jullie tot je een afhaalbericht kreeg van de Prenatal/Blije doos? Ik heb hem een week of 2 geleden aangevraagd maar nog niets gehoord.
Ik heb 'm een maand of vijf geleden aangevraagd en nog steeds niets gehoord Reken er ook niet meer op. is ook niet erg, vriendje had er kennelijk ook één aangevraagd en die kreeg wel bericht
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70287261
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:22 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik heb 'm een maand of vijf geleden aangevraagd en nog steeds niets gehoord Reken er ook niet meer op. is ook niet erg, vriendje had er kennelijk ook één aangevraagd en die kreeg wel bericht

oh das wel stom.

Zou mn lief hem dan voor mij moeten aanvragen? haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 13:24:44 #69
5428 crew  miss_sly
pi_70287288
Fijn dat de echo goed was, Co_OL!

TheFrankey, wat een moppie

De vk heeft me wel gerust kunnen stellen, net als de mevrouw in het ziekenhuis. Ik moest de papieren voor het prikken in het ziekenhuis halen en heb meteen wat dingetjes kunnen vragen. Met alle respect voor Rocka, maar volgens zowel het ziekenhuis als de vk is er geen kans op blijvende gevolgen voor het kindje igv zwangerschapsdiabetes, mits behandeld. Het enige is dat het kindje wat groter kan zijn, en dat het de eerste dag(en) een hoge of juiste lage glucose heeft. Dus dat was een hele geruststelling!
Verder moet ik dus morgen de GTT100 grams laten prikken: vanaf vanavond 8 uur nuchter, morgen tussen 8 en half 9 melden, dat vieze drankje drinken en dan 4 keer na een uur laten prikken. Ik zit dus de hele ochtend in het ziekenhuis op die nare stoeltjes Als van die 4 keer prikken er 2 of meer geen goede uitslag hebben, dan wordt er een afspraak gemaakt om verder te gaan met dieten of wat dan ook.

Als de uitslag morgen dus niet goed is, word ik inderdaad ook overgedragen aan de gyn ik zou dat echt zoo jammer vinden. Ik had eindelijk een beetje een goed gevoel bij het geheel, bij de vk, bij een thuisbevalling, etc en dan word ik alsnog medisch

Nou ja, even afwachten dan maar, hopen dat het morgen wel goed is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:27:14 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70287356
Dat van die fundus schrijven ze bij mij niet op. Mijn kaart is veel simpeler.
Is die +/+ niet ook of ze het hartje goed horen in de navelstreng?
Oh nee wachte, Jore zegt al dat het om Leven gaat.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:27:29 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70287366
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:22 schreef innepin het volgende:

[..]

ik keeg zowaar van de week nog een keer een brief met daarop dat ik de blije doos op kan gaan halen.
dus gelukkig is het goed gekomen.

Miss_Sly ik hoop dat het morgen wel gewoon allemaal goed is
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:28:30 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70287400
Je moet even goed opletten voor die van de prenatal, want hij komt mee met de folder ofzo. Bij Sasha had ik hem toen in eerste instantie weggegooid. Gelukkig kreeg ik wel een herinnering.
Nu heb ik hem vorige week binnen gekregen, tegelijk met de folder weer.

Ik heb hem echt al heeeeeeeeeeeeel lang geleden aangevraagd.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:33:12 #73
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70287542
hier was het dus nadat ik die brief ook kwijt was.
en nu een brief in het paars/roze met daarop de teskt GRATIS de blije doos
en gewoon een reclame brief zeg maar.
pi_70287559
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat de echo goed was, Co_OL!

TheFrankey, wat een moppie

De vk heeft me wel gerust kunnen stellen, net als de mevrouw in het ziekenhuis. Ik moest de papieren voor het prikken in het ziekenhuis halen en heb meteen wat dingetjes kunnen vragen. Met alle respect voor Rocka, maar volgens zowel het ziekenhuis als de vk is er geen kans op blijvende gevolgen voor het kindje igv zwangerschapsdiabetes, mits behandeld. Het enige is dat het kindje wat groter kan zijn, en dat het de eerste dag(en) een hoge of juiste lage glucose heeft. Dus dat was een hele geruststelling!
Verder moet ik dus morgen de GTT100 grams laten prikken: vanaf vanavond 8 uur nuchter, morgen tussen 8 en half 9 melden, dat vieze drankje drinken en dan 4 keer na een uur laten prikken. Ik zit dus de hele ochtend in het ziekenhuis op die nare stoeltjes Als van die 4 keer prikken er 2 of meer geen goede uitslag hebben, dan wordt er een afspraak gemaakt om verder te gaan met dieten of wat dan ook.

Als de uitslag morgen dus niet goed is, word ik inderdaad ook overgedragen aan de gyn ik zou dat echt zoo jammer vinden. Ik had eindelijk een beetje een goed gevoel bij het geheel, bij de vk, bij een thuisbevalling, etc en dan word ik alsnog medisch

Nou ja, even afwachten dan maar, hopen dat het morgen wel goed is.
Heel fijn dat er niets ernstigs aan de hand is en dat je een beetje gerust gesteld bent miss scheelt weer een bak stress die niemand zou willen.

Ik vind het heel eerlijk gezegd een klein beetje gemeen en overbodig om dat dikgedrukte te vermelden. Rocka heeft dat imho niet gezegd om jou of wie dan ook bang te maken en ze heeft ook nooit gezegd dat kinderen altijd iets aan diabetes overhouden. Enkel dat als het niet behandelt wordt ze er iets aan over kunnen houden, zoals bij haar het geval is. Als Rocka iets heeft of mankeert (waarvan ik overigens geen idee heb wat het is wat ze heeft) dan neem ik aan dat ze daar zelf wel de oorzaak van weet en daar niet hier over liegt oid.
Ik bedoel dit niet lelijk naar jou toe verder Miss, echt niet. Maar ik denk dat dit wel ns heel verkeerd zou kunnen vallen. Sorry

BE komt dat met de post ja? Ik dacht met een email ofzo
hmm maar ik heb geloof ik ook geen prenatal-folder ofzo gezien hier...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:34:35 #75
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70287583
Troel, da´s inderdaad (nog) een nadeel van bij de gyn lopen i.p.v. bij de vk: je hebt geen zwangerschapskaart!

MeNicole, da'sschrikken van die tbc Hopelijk heeft het verder geen nare gevolgen voor jou en je baby.

Miss_sly, ik duim voor een goede uitslag zodat je lekker bij de vk kan blijven en thuis mag bevallen

TheFrankey, veel plezier met je kleine man en tot ziens in het babytopic

Co_ol, gefeli met je goede echo!

De Efteling
Respect voor de zwangere dames die erheen gaan! Niet-zwanger ben ik al total loss na een dagje pretpark, moet er eigenlijk niet aan denken om nu al waggelend daar rond te slenteren, hoe leuk ik het normaal gesproken ook vind! Enne, het feit dat alle coole achtbanen enzo een no-go zijn speelt uiteraard ook een rol
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')