haha ja iddquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is idd de ligging.Ik heb bij Sasha een hele tijd een overdwars liggende gehad.
Mefke, zo is het natuurlijk ook wel net plagerig, want nu lijkt het veel meer een 9 dan idd een kindje met ruggetje rechts.
kijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:50 schreef Jore het volgende:
Die krul die bovenaan staat zijn de letters le van leven, dus idd of je je kindje voelt bewegen.
wrom niet eigenlijk?quote:
Ik heb 'm een maand of vijf geleden aangevraagd en nog steeds niets gehoordquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wrom niet eigenlijk?
Voor de dames die het ding aangevraagd hebben, hoe lang duurde het bij jullie tot je een afhaalbericht kreeg van de Prenatal/Blije doos? Ik heb hem een week of 2 geleden aangevraagd maar nog niets gehoord.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb 'm een maand of vijf geleden aangevraagd en nog steeds niets gehoordReken er ook niet meer op. is ook niet erg, vriendje had er kennelijk ook één aangevraagd en die kreeg wel bericht
![]()
ik keeg zowaar van de week nog een keer een brief met daarop dat ik de blije doos op kan gaan halen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb 'm een maand of vijf geleden aangevraagd en nog steeds niets gehoordReken er ook niet meer op. is ook niet erg, vriendje had er kennelijk ook één aangevraagd en die kreeg wel bericht
![]()
Heel fijn dat er niets ernstigs aan de hand is en dat je een beetje gerust gesteld bent missquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat de echo goed was, Co_OL!
TheFrankey, wat een moppie
De vk heeft me wel gerust kunnen stellen, net als de mevrouw in het ziekenhuis. Ik moest de papieren voor het prikken in het ziekenhuis halen en heb meteen wat dingetjes kunnen vragen. Met alle respect voor Rocka, maar volgens zowel het ziekenhuis als de vk is er geen kans op blijvende gevolgen voor het kindje igv zwangerschapsdiabetes, mits behandeld. Het enige is dat het kindje wat groter kan zijn, en dat het de eerste dag(en) een hoge of juiste lage glucose heeft. Dus dat was een hele geruststelling!
Verder moet ik dus morgen de GTT100 grams laten prikken: vanaf vanavond 8 uur nuchter, morgen tussen 8 en half 9 melden, dat vieze drankje drinken en dan 4 keer na een uur laten prikken. Ik zit dus de hele ochtend in het ziekenhuis op die nare stoeltjesAls van die 4 keer prikken er 2 of meer geen goede uitslag hebben, dan wordt er een afspraak gemaakt om verder te gaan met dieten of wat dan ook.
Als de uitslag morgen dus niet goed is, word ik inderdaad ook overgedragen aan de gynik zou dat echt zoo jammer vinden. Ik had eindelijk een beetje een goed gevoel bij het geheel, bij de vk, bij een thuisbevalling, etc en dan word ik alsnog medisch
Nou ja, even afwachten dan maar, hopen dat het morgen wel goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |