Dat zit er inquote:
Waar in Nijmegen kan ik het halen? Kan niks vindenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je wil
Origineel is met shoarma.
Waar zit het in Alkmaar dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm oke alle FOK!kers krijgen er een colatje bij
Heeft die bij de Molenstraat het niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waar in Nijmegen kan ik het halen? Kan niks vinden
Die ziet er ranzig uitquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef swollywood het volgende:
Net ff een kapsalon (zonder konijnevoer) opgehaald.
[ afbeelding ]
Als jij niet ad schijt komtquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef swollywood het volgende:
Net ff een kapsalon (zonder konijnevoer) opgehaald.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
Dat ziet eruit als een bak paardenstront
Bwoah! Zo eentje had ik netquote:Op donderdag 25 juni 2009 02:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Echt hè
.
Een goede kapsalon ziet er minstens zo uit:
[ afbeelding ]
Bedoel je die in de eerste oosterparkstraat? Die is inderdaad lekker.Eigenlijk ga ik graag naar Dönerland op de kinkerstraat maar de kapsalon daar is echt smerig.De kaas is daar echt zo vies.quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:50 schreef xminator het volgende:
A'dam, wibautstraat Sinbad daar zijn ze
Smaakt vast lekker volgens jou he, een kruisje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Echt hè
.
Een goede kapsalon ziet er minstens zo uit:
[ afbeelding ]
Ik woon al me hele leven in Den Haag maar ik ben niet zo multicultureel ingesteld. Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet eens weet hoe een Turkse bakker/shoarmazaak er van binnen uit ziet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
HOAXin Den Haag wonen en nog nooit in een turkse winkel geweest
Oja Kapsalon ziet er fucking ranzig uit maar damn wat een heerlijke caloriebom is het zeg
Het eerste wat ik heb gedaan toen ik een tijdje terug voor het eerst die site zag is een foto van een kapsalon mailen met omschrijving.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:34 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Getver zo vroeg in de ochtend?
Trouwens als iemand een kapsalon heeft zo diegene een foto willen maken en het op willen sturen naar thisiswhyyourefat.com? ik wou het doen, maar voorlopig eet ik dat stuk vet met meer vet niet meer
Vitaminen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bwoah! Zo eentje had ik net, lekker alle vitaminen naar binnen
Valt volgens mij reuze mee...quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ongeveer 1200 kcal.
bron.quote:Bij het Voedingscentrum in Den Haag zijn ze er duidelijk over. "Gezond? Absoluut niet! Er zitten 1800 calorieën in, bijna het totaal van wat volwassenen op een dag mogen eten. En het is verschrikkelijk vet!" Rinie Loeffen: "Maar wel héél erg lekker!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |