Hmm oke alle FOK!kers krijgen er een colatje bijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik eis korting voor alle FOK!kers daar!
Is nog goed voor de klandizie ook
Vooral als er lekker veel sambal op je kapsalon zitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef Mendeljev het volgende:
Kapsalon met yoghurtdrank is echt een directe aanval op je smaakpupillen.
Wie laat dan ook een dampend bakje met saus, salade, vlees en friet thuisbezorgen? Dan krijg je gegarandeerd slappe meuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:30 schreef JeMoeder het volgende:
Kapsalon is pauper, vooral als je hem laat thuisbezorgen: slappe friet, vette lauwe kebab/shoarma
HOAXquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag. En ik kom alleen maar bij de patatzaak eigenlijk.Ik heb zojuist van iemand gehoord dat het Turks is dus daarom ken ik het niet. Ben nog nooit in een Turkse winkel geweest.
Ik denk niet dat dat opstaat tegen de torenhoge reiskostenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm oke alle FOK!kers krijgen er een colatje bij
waar is het in alkmaar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm oke alle FOK!kers krijgen er een colatje bij
hij hoort met sambal en knoflooksaus. Dus ipv kan niet!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:45 schreef Thieske het volgende:
Kapsalon![]()
![]()
De 1e keer dat ik 't voor m'n neus kreeg was ik niet echt enthousiast, tot ik begon te eten...![]()
Ik bestel hem meestal wel met sambal ipv knoflooksaus.
Dude, je lult slap.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Fortitudo het volgende:
totaal smaakloos met overheersende knoflooksaus
Zou het misschien allebei mogen?quote:ga eens bij een echt restaurant eten sloebers, bij voorkeur een met een michelinster. dan proef je wat echt lekker is.
Oja waar je zo een bordje met een stukje vlees van 5 bij 5 centimeter aangekleed met wat sla eromheenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Fortitudo het volgende:
ga eens bij een echt restaurant eten sloebers, bij voorkeur een met een michelinster. dan proef je wat echt lekker is.
Is er een verschil dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is niet Turks. Het is Rotterdams!
Echte bazen halen hem bij de barakha markt (juicyhill weet wat ik bedoel).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:56 schreef Nooduitgang het volgende:
Net één gegeten , minder lekker als gisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |