Faalquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:10 schreef LockonStratos het volgende:
Wehehehe wat ergdat eet ik nu dus nooit meer wehehe.
Damm, en ik had laatst een grote op, is dat dan gelijk de dagelijkse 2500? Zo voelde het iig welquote:
Ik denk dat die 1.800 al wel een grote is hoor, de tering wat een voedselquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Damm, en ik had laatst een grote op, is dat dan gelijk de dagelijkse 2500? Zo voelde het iig wel
naast de rabo, tegenover de turkse winkelquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar zit het in Alkmaar dan?
Die shoarmatent vlakbij het station en dat kruispunt?
Ah ja dat is hem idd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 03:37 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Bedoel je die in de eerste oosterparkstraat? Die is inderdaad lekker.Eigenlijk ga ik graag naar Dönerland op de kinkerstraat maar de kapsalon daar is echt smerig.De kaas is daar echt zo vies.
waar zit dat precies dan,quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
naast de rabo, tegenover de turkse winkel
Knoflooksaus... dat is 2/3 vet ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Kriegel het volgende:
1800 kcal? Wtf, hoe kan dat? Als je er over nadenkt is het alleen de patat en de shoarma die vet zijn, voor de rest stellen een paar plakjes kaas en wat sla niks voor.
Ooookaaayyy... En ik donder het altijd over m'n aardappels omdat ik dacht dat het veel minder vet was dan frietpatatsaus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Knoflooksaus... dat is 2/3 vet ofzo
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Gister één op aanraden besteld. Het was wel erg lekker!Ik had met Sla en kaas enzo (stukjes groenten?)
Maar damn wat een calorieën.Ik zat daarna ook gelijk propvol.
De volgende ochtend was ik goed aan de schijt.![]()
![]()
Halve darm zat verstopt met die "vitaminen"
![]()
Als eindresultaat was het erg lekker
Bij Kebab Delight ook welquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vitaminen?
Bij de Dönerix hebben ze goeie
Pass bij de mac zitten eten, effe dat papiertje omgedraaid en uitgerekend wat we gegeten hadden. we kwamen ook met 3 man boven de 1800 kcal pp uit...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef Mendeljev het volgende:
1800 kcal kan dus écht nooit hè. Anders hadden we het wereldvoedselprobleem zo opgelost.
En er dan nog zo afgetraind uitzien? Vet, ik ga ook zwemmen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef fathank het volgende:
Is wel iets voor Michael Phelps. Die gozer leeft op een dieet van 13.000 kcal per dag ofzo
Dan mag je ook 6 uur per dag gaan trainenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En er dan nog zo afgetraind uitzien? Vet, ik ga ook zwemmen.
De fuck?quote:Het dieet van Phelps:
Ontbijt:
6 boterhammen met gebakken ei
Kaas
Sla
Gebakken ui
Mayonaise
Tomaten
Een omelet
Een kom Grits (soort maispudding)
3 Geroosterde boterhammen met suiker
3 Pannekoeken met chocopasta
Zo’n maaltijd bevat 15% eiwitten, 50% koolhydraten en ongeveer 35% vetten. En het zou ongeveer 3.000 calorieën leveren. Dit aantal kan uiteraard variëren, afhankelijk van de grootte van de porties. De diëtisten vinden het vreemd dat hij geen fruit bij zijn ontbijt eet.
Lunch:
Een halve kilo meergranen pasta
4 Boterhammen, rijkelijk belegd met ham, kaas en mayonaise
Een halve liter energy drink
Avondeten:
Een halve kilo pasta met veel carbonara saus
Een grote pizza
Een halve liter energy drink
Volgens Feliciteer hier Michael Phelps
zoveel eet ik nog geen eens in een weekquote:
Met dat lichaam + die conditie verbrandt hij ook veel meer.quote:
No shit. Maar dan nog.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Met dat lichaam + die conditie verbrandt hij ook veel meer.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zal trouwens vertellen dat ik het zelfs in compleet nuchtere staat nog steeds overheerlijk voedsel vind
Kapsalon eet-wedstrijd !quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef fathank het volgende:
Is wel iets voor Michael Phelps. Die gozer leeft op een dieet van 13.000 kcal per dag ofzo
Nee hoor. Ik schijt niet meer of minder na het eten van een kapsalon.quote:Op zondag 1 november 2009 13:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou vraag ik me dit even af he: na zo'n kapsalon zit je de volgende ochtend toch uren op de WC op die bagger eruit te persen? Hoe kunnen jullie er dan van genieten?
De jailbat in je fobo?quote:Op zondag 1 november 2009 13:18 schreef RickoKun het volgende:
kk nu heb ik zin om te trekken, maar waarop? Iemand een aanrader voor me?
Heuj! Is die in Maastricht gemaakt die foto, precies datzelfde plaatje hangt ook bij mijn overheerlijke kapsalon leverancierquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |