amen, met alle respect voor Berg, want ik mocht willen dat wij hem hadden, maar city is onmogelijk.quote:

Jullie krijgen door leden zoals ik het label topclub?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
denken wij anders over?! Fout zwagertje fout, wij denken niets wij krijgen het label opgeplakt door leden zoals jij.
Als jij je huiswerk goed gedaan hebt dan wil ik eens 2 voorbeelden van jou lezen waaruit blijkt dat wij denken groot genoeg te zijn...
Ben benieuwd naar je reactie....
(Wij zijn zelfs gevraagd door de KNVB om het plakaat topclub te krijgen om zo de top 3 te kunnen ontlopen op diverse speeldagen in het seizoen.
En wat was het antwoord uit Alkmaar? "Nee merci."
Das toch dom als je groot wilt zijn/worden...)
Maar nogmaals... Ben benieuwd naar je gegooglde antwoorden die je zal proberen te vinden.

Daarnaast is City bezig met Eto'o.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:15 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
amen, met alle respect voor Berg, want ik mocht willen dat wij hem hadden, maar city is onmogelijk.
Die hebben mannen als robinho lopen, das ff een aantal tredes hoger dan Berg...
Nee zeer onwaarschijnlijk. Denk eerder aan een Fio of Juve en dan is die laatste al hoog ingeschat...

nog steeds niet erg overtuigend.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:17 schreef Grunner het volgende:
[..]
Jullie krijgen door leden zoals ik het label topclub?Man, AZ is niets meer dan een provincieclub met een rijke voorzitter. Een club zonder uitstraling en mét ja-knikkers.
Wat betreft Berg. Spit het internet maar door. Dat ga ik niet voor jou doen. Je weet zelf ook wel dat heel veel AZ-fans Berg al in Alkmaar zagen volgend seizoen.

get the message BS. Daarom mijn laatste zin...quote:

Leuk spitsenkoppel: Berg - Eto'o.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daarnaast is City bezig met Eto'o.

quote:Ajax en Fiorentina ontkennen stellig belangstelling te hebben voor Marcus Berg maar Everton heeft wel meer dan gemiddelde interesse voor de spits van FC Groningen. Na zijn zeven doelpunten op het EK onder 21 is manager David Moyes ervan overtuigd dat de Zweeds international een investering van twaalf miljoen euro dubbel en dwars waard is. Het contract van Berg in Groningen loopt nog twee jaar door. (Daily Mail)

quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
Ik gun hem wel een transfer naar Everton.
Dat zou een mooie club voor berg zijn.

Vaag, dan weer wel dan weer niet etc, maar ik denk zelf ook deze week wel te lezne waar hij heen gaatquote:Berg niet interessant voor Fiorentina
Niet Marcus Berg, maar Julio Cruz staat hoog op het verlanglijstje van Fiorentina. Dat onthult directeur Pantaleo Corvino namens de Italiaanse grootmacht.
Eerder deze week werd La Viola in verband gebracht met een bod op FC Groningen-spits Berg, die op het jeugd EK in Zweden naam maakte. "Maar die verhalen zijn nergens op gebaseerd", aldus Corvino. "We zijn niet bezig met de transfer van Berg."

quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waarom zou hij zichzelf in de vingers snijden? hij komt toch uit Zweden naar Nederland nadat hij daar goed gepresteerd had. Nu heeft hij hier veel geleerd en zie ik hem echt wel een overstap naar een ander land aankunnen. Als zo'n jongen bij een Werder Bremen of Everton aan de bak zou kunnen zou dat ideaal zijn, beter zelfs dan nog een seizoen of twee bij een nederlandse 'top'club.

quote:uefa.com: You mentioned Marcus Berg, he had a sensational tournament, scoring a record seven goals in four games.
Lagerbäck: I saw some historical statistics that no one has ever scored so many goals in an Under-21 tournament. Scoring goals is the most important thing for a forward but at the same time the really good thing about him is he's also a team player. He's a little bit like Henrik Larsson in that it's easy to link up play through him; he's not just a goalscorer and he works hard for the team. I think he has a bright future.

quote:Everton geīnteresseerd in FC Groningen-spits Berg
Everton is geīnteresseerd in Marcus Berg (foto). De spits van FC Groningen is gewild op de transfermarkt. Ook Ajax en Fiorentina zouden geīnteresseerd zijn in de aanvaller. De Engelse club zou 5,8 miljoen euro voor hem willen neertellen.
Berg scoorde zeven keer tijdens het EK voor spelers onder de 21. De Zweed speelt nu twee jaar in Groningen. In deze twee seizoenen wist hij 32 keer te scoren. (EV)

Everton en Man. City kunnen makkelijk 10 mln neerleggen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:28 schreef twi het volgende:
Het is natuurlijk lullig om te zeggen, maar ik weet eigenlijk ook niet zo 1-2-3 welke club nu een pakweg 15 miljoen voor hem neer zou leggen. Als ik bij Ajax de dienst uit zou maken, zou ik 't wel weten

Man. City is op dit moment natuurlijk een leuke bestemming, maar die mikken toch echt hoger na al die mislukte pogingen. Ik weet zo net nog niet of Everton zo makkelijk 15 miljoen uitschudt voor een (klein) gokje op succes.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Everton en Man. City kunnen makkelijk 10 mln neerleggen.

12 Mil?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Volgens Aftonbladet zou Everton 137 miljoen kronen overhebben voor Berg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |