Als je 4-3-3 gaat spelen moet je Berg niet halen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef w00h00 het volgende:
--------------------------(1) Stekelenburg---------------------------
(2) vd. Wiel------(3)Wielaert(C)------(4)Vertonghen-------(5)Aankoop
-------------(6)Gabri----------------------(8)Enoh---------------
-------------------------(10)Aissati-----------------------------
(7)Suarez---------------------------------------------(11)Sulejmani
--------------------------(9)Berg----------------------------
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef w00h00 het volgende:
(2) vd. Wiel------(3)Oleguer------(4) Wielaert(C)-------(5)Aankoop
-------------(6)Gabri----------------------(8)Enoh Vertonghen---------------
5. Emanuelson en Alderweireld dr inquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef w00h00 het volgende:
In het bericht staat toch ook dat Groningen het pas bekend maakt als er een opvolger is gevonden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef Gruning3r het volgende:
Hoe betrouwbaar is die krant de pers? want er is nog niks in groningen bekend gemaakt.
Aangezien alle internetbronnen zich baseren op depers en media als AD, Telegraaf, VI, dvhn en RTV Noord nog niks bekend hebben gemaakt.. twijfel ik aan die betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef Gruning3r het volgende:
Hoe betrouwbaar is die krant de pers? want er is nog niks in groningen bekend gemaakt.
Ik heb ze nog nooit betrapt op een voetbalprimeur ofzo. Aan de andere kant maakt dat het ook wel weer betrouwbaar, waarom zouden ze er anders meekomen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef Gruning3r het volgende:
Mwah, volgens mij is Berg meer een 4-4-2 speler. En Oleguer hoort gewoon in de verdediging te staan. En Gabri hoort ten allertijde met 18 te spelenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef w00h00 het volgende:
Ze kwamen wel als eerste met het feit dat Bulah op de training van het Nederlands elftal met politie was "weggevoerd" toen met z'n kind. Wat dat betreft waren ze wel weer snelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit betrapt op een voetbalprimeur ofzo. Aan de andere kant maakt dat het ook wel weer betrouwbaar, waarom zouden ze er anders meekomen?
Oleguer hoef ik niet meer in de verdediging te hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is Berg meer een 4-4-2 speler. En Oleguer hoort gewoon in de verdediging te staan. En Gabri hoort ten allertijde met 18 te spelen
Niet denk ik, zal er wel 1 gaan afvallenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oleguer hoef ik niet meer in de verdediging te hebben.
En volgens mij is Berg ook meer een 4-4-2 speler, maar ik zou niet weten hoe Jol dan wilt gaan spelen met Sulejmani, Suarez, Aissati en dus Berg in de basis.
Sulejmani kan links op het middenveld, Aissati met de punt naar voren in een ruit, Suarez en Berg in de spits, heb je Cvitanich nog achter de hand en eventueel Bodul ook nogquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oleguer hoef ik niet meer in de verdediging te hebben.
En volgens mij is Berg ook meer een 4-4-2 speler, maar ik zou niet weten hoe Jol dan wilt gaan spelen met Sulejmani, Suarez, Aissati en dus Berg in de basis.
in een ruit is het beste ja, Gabri controlerend achter, links Sulejmani, punt Aisatti. En rechts dan? Cvitanich ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Sulejmani kan links op het middenveld, Aissati met de punt naar voren in een ruit, Suarez en Berg in de spits, heb je Cvitanich nog achter de hand en eventueel Bodul ook nog
Danilo misschien?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
in een ruit is het beste ja, Gabri controlerend achter, links Sulejmani, punt Aisatti. En rechts dan?
Kampioen van de Jupiler League misschien. Dit is pure zelfmoord met die verdediging.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
V/d WIel - Wielaert - Vertonghen
Gabri - Lindgren
Aissati - Cvitanich
Suarez - Berg - Sulejmani
Kampioen. Slotje.
Die gaan samen naar de macquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop echt dat Sully gaat knallen dit seizoen. Martin moet hem ff flink aftrainen.
No shit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:04 schreef twi het volgende:
[..]
Kampioen van de Jupiler League misschien. Dit is pure zelfmoord met die verdediging.
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |