abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70377802
schopje naar truth of zo?
pi_70377843
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is gewoon een algemeen bekend feit dat het kraanwater al stampes vol zit met (uitgeplaste) vrouwelijke hormonen en medicijnresten die niet te filteren zijn.
Kijk, dit bedoel ik nou!
Dit zijn de leukste.
Al heb je deze keer wel een beetje gelijk.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_70378102
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Kijk, dit bedoel ik nou!
Dit zijn de leukste.
Al heb je deze keer wel een beetje gelijk.
Beetje Daar zijn genoeg wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan.

Maar goed even to de point: ben jij nou echt zo naief dat je denkt dat overheden/ super grote bedrijven met die televisiekijkende schapen hun kennis gaan delen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70380572
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef Dartanion het volgende:
Als ik dit soort onzin lees word het denk ik tijd om ook op het VMBO de wet van behoud van energie uit te gaan leggen
Als jij in de tijd had geleefd dat jij dacht dat de aarde plat was, had jij bijna hetzelfde gezegd (want het vmbo bestond toen nog niet) tegen de mensen die zeiden dat de aarde rond was.

De arrogantie van de mensheid is 1 van de grootste bedreigingen voor de mensheid zelf.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70381548
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Beetje Daar zijn genoeg wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan.

Maar goed even to de point: ben jij nou echt zo naief dat je denkt dat overheden/ super grote bedrijven met die televisiekijkende schapen hun kennis gaan delen
Nee. Zo naďef ben ik niet.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_70381701
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als jij in de tijd had geleefd dat jij dacht dat de aarde plat was, had jij bijna hetzelfde gezegd (want het vmbo bestond toen nog niet) tegen de mensen die zeiden dat de aarde rond was.

De arrogantie van de mensheid is 1 van de grootste bedreigingen voor de mensheid zelf.
Jawel.
Maar jij lijkt me iemand die zou verdedigen dat de aarde plat was, tegenover het idee dat de aarde rond is.

Platheid tegenover rondte.
Ruimte tegenover bekrompenheid.

Dit is wel erg op de persoon, dat geef ik toe.
Maar ik zou je graag een wat lossere denkwereld gnnen.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:35:59 #107
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70386415
quote:

[..]

Jij denkt dus dat de wet van behoud van energie niet klopt ?
zzz
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:48:04 #108
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70386709
quote:

[..]

Waar baseer je die conclusie op? En jij weet dus waarom de wet van behoud van energie niet klopt? Verlicht mij, oh groot denker.
:-)
pi_70386773
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:32:52 #110
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70388037
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef JohnDope het volgende:
Er ligt zoveel ongekende revolutionaire technologie klaar op de stoffige planken in de achterkamertjes, alleen het invoeren daarvan is op zijn zachtst gezegd een sloper voor de economie.
En dat is heus geen conspiracy, maar dit is gewoon duurzaam beleid, want als het wel ingevoerd zou worden, zou de gehele economie zo ongekend naar de klote gaan, dat men er over een paar eeuwen nog last van heeft.

eens, en het ligt nu allemaal op straat, als het kan valt het niet te stoppen -
alleen men is te trots om hun hoofd uit hun reet te halen om er eens serieus naar te kijken - gelukkig zijn er veel mensen wel mee bezig.
een duitse professor heeft experimenteel bewezen dat energie uit het vacuum mogelijk is:
http://wbabin.net/physics/turtur1e.pdf
[een niet oscillerend statisch elektrisch veld reist ook, altijd werd aangenomen dat het overal tegelijk direct aanwezig was bij het inschakelen van een dc spanning]
tesla wist het ook, maar die werd nooit echt serieus genomen, ondanks dat de wereld op zijn uitvindingen draait.
maar dit wordt toch zo ontkracht hier door de know it all's
pi_70388477
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:32 schreef Manke het volgende:

[..]

eens, en het ligt nu allemaal op straat, als het kan valt het niet te stoppen -
alleen men is te trots om hun hoofd uit hun reet te halen om er eens serieus naar te kijken - gelukkig zijn er veel mensen wel mee bezig.
een duitse professor heeft experimenteel bewezen dat energie uit het vacuum mogelijk is:
http://wbabin.net/physics/turtur1e.pdf
[een niet oscillerend statisch elektrisch veld reist ook, altijd werd aangenomen dat het overal tegelijk direct aanwezig was bij het inschakelen van een dc spanning]
tesla wist het ook, maar die werd nooit echt serieus genomen, ondanks dat de wereld op zijn uitvindingen draait.
Experimenteel aangetoond onder labcondities is echt nog lichtjaren ver van industriele toepasbaarheid als dat al haalbaar is. het enige wat is aangetoond is dat de theorie klopt

Dat vergeten de free energy geeks vaak
pi_70388782
tvp
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:10:38 #113
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_70389311
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Experimenteel aangetoond onder labcondities is echt nog lichtjaren ver van industriele toepasbaarheid als dat al haalbaar is. het enige wat is aangetoond is dat de theorie klopt

Dat vergeten de free energy geeks vaak

er is een taboe doorbroken met dit onderzoek , tevens experimenteel, en dan komt men weer met andere smoesjes, eerst de wetten van de thermodynamica, nu de toepasbaarheid, wat is het volgende, dat magneten hun magnetisch veld verliezen dus dat we maar moeten vergeten dat het ooit praktisch wordt?

de theorie is al 100+ jaar bekend, maar bewust genegeerd, de vergelijkingen zijn destijds gesymmetriseerd [door lorentz] om het "elegant" te maken, wat het een gesloten systeem maakt dat energie uit de omgeving a la warmtepomp niet toestaat.

iig ga ik binnenkort bouwen

wat aangetoond was in het verslag was dat "statische" elektrische en magnetische velden energie circuleren.
pi_70390191
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef Manke het volgende:

[..]

iig ga ik binnenkort bouwen
Veel succes, ijk je je meet apparatuur wel ff voor dat je metingen doet
  maandag 13 juli 2009 @ 18:48:35 #115
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_70941217
tvp voor de lol...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 13 juli 2009 @ 20:27:06 #116
132605 kawotski
Il Dottore
pi_70944481
Dus vandaar die claim van Cramer dat Nederland binnen 5 jaar energie gaat exporteren.. Ik dacht al hoe gaat ze dat doen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_70954165
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:32 schreef Manke het volgende:

Vet van mij.
Het inschakelen van een gelijkstroomstroom is niet statisch. Dus de aanname lijkt me inherent inconsistent.

Tesla wordt zwaar onderschat, naar ik heb begrepen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:21:59 #118
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70958946
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 00:50 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vet van mij.
Het inschakelen van een gelijkstroomstroom is niet statisch. Dus de aanname lijkt me inherent inconsistent.

Tesla wordt zwaar onderschat, naar ik heb begrepen.
Zullen we wat afspreken ?
Post maar weer als je resultaat hebt geboekt !
zzz
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:12:25 #119
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70960225
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is gewoon een algemeen bekend feit dat het kraanwater al stampes vol zit met (uitgeplaste) vrouwelijke hormonen en medicijnresten die niet te filteren zijn.
Niet in Tilburg. Daar pompen we water omhoog dat er ongeveer vanaf de middeleeuwen over gedaan heeft om door de grond in het reservoir te druppelen. Daar zitten heul geen medicijnen of hormonen in.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:21:57 #120
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70960496
wat ik me afvraag, als al deze "wondermanieren" om energie te maken "algemeen bekend" zijn, waarom is er dan nog steeds NIEMAND die een energiebedrijf gestart heeft dat deze free energy voor de helft van de prijs van de huidige stroom aanbiedt. Dan zou je de volgende dag immers de helft van Nederland al als klant hebben en aan het eind van de maand voor de rest van je leven binnen zijn.
Uit het simpele feit dat er nog niemand rijk is geworden van deze free energy kun je afleiden dat het dus niet kan.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')