ja deze heb ik gekocht, maar nu moet ik dus de goeie draden aan elkaar verbinden? maar die kleuren komen nooit overeen, dus dat wordt een hel, en daarom heb ik dat schema van mijn auto nodig?? weet iemand hoe ik daar aan kom??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:59 schreef snucky het volgende:
vaak kun je dit wel bij car audio zaken halen:
[ afbeelding ]
Dan sluit je deze draden op de goede draden, en heb je gewoon weer iso stekkers..
je hebt zoals je nu zegt een renault laguna toch? Hoe moeilijk kan het zijn om even naar bijv. een RENAULT garage te lopen en te vragen welke kleur wat is?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:02 schreef jasperwiefferink het volgende:
[..]
ja deze heb ik gekocht, maar nu moet ik dus de goeie draden aan elkaar verbinden? maar die kleuren komen nooit overeen, dus dat wordt een hel, en daarom heb ik dat schema van mijn auto nodig?? weet iemand hoe ik daar aan kom??
Dan heb je de speakerdraden door elkaar zitten gok ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:00 schreef jasperwiefferink het volgende:
nu heb ik nog 1 probleem, de luidsprekers achter in de auto zijn voorzien van een roze en een gele draad!! en nu krijg ik alleen de luidsprekers linksvoor in de auto aan, de rest lukt niet!!
Rood met geel wisselenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:23 schreef jasperwiefferink het volgende:
nou.. het is gelukt hoor, de radio doet het, de 4boxen doen het, wat een geluidje... wel een hoop gekut want ik krijg de constante spanning er niet aan, ik weet niet welk draadje uit de auto dat is
ook gingen de hele tijd de zekeringen van de klok erdoor heen, maar hij doet het in ieder geval, nu alleen die constante stroom nog!!
iemand nog tips?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:40 schreef jasperwiefferink het volgende:
dus de gele op de rode, en rood op oranje(dat is constante stroom uit radio)??
Rood met geel wisselen
Yepquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:40 schreef jasperwiefferink het volgende:
dus de gele op de rode, en rood op oranje(dat is constante stroom uit radio)??
Rood met geel wisselen
misschien heeft er nooit iso in gezetenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:51 schreef eleusis het volgende:
Wat een eikels. Waarom hebben ze dat gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |